Pinkpop 2022 – Nieuws en geruchten

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.948
5.995
Er gaat in ieder geval nog wel wat aangekondigd worden de komende tijd. Ik meen hier ook eens gelezen te hebben dat het Goffertpark ook altijd een aantal concerten per jaar krijgt toegewezen. Voor zover ik weet staat daar nog niet veel volgend jaar, Rammstein miss?, maar daar zal ook nog wat bijkomen. Bruce en Coldplay kunnen daar ook prima staan natuurlijk.
Neem aan dat Sir Macca de tour weer oppakt ook. En vergeet niet dat RHCP volgens de Pinkpop aankondiging van Metallica niet meer komt naar Pinkpop hé, stonden die ook niet op Goffertpark in 2007 en 2012(?)... Er liggen nog wel wat kansen daar.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.382
6.059
Waarom is McCartney eigenlijk geen kanshebber voor Pinkpop? Heeft ook nog geen NL datum toch?
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.948
5.995
Waarom is McCartney eigenlijk geen kanshebber voor Pinkpop? Heeft ook nog geen NL datum toch?
als we aannemen dat hij de tour weer oppakt in 2022, zou je kunnen aannemen de Pinkpop/Graspop zondag op TW Classic en een passage langs Goffertpark.

Daarbij stond hij 2016 nog op Pinkpop, misschien wat kort geleden, tussen Metallica (2014) en Pearl Jam (2018). Ga ik dus niet van uit.
 

Bassie78

Dagopener
23 okt 2017
505
290
Depeche Mode heeft ook wat in te halen na de cancel in 2009 (ik wordt oud)
Misschien wat voor 2023.

Sir Paul zie ik weer Goffert/Malieveld doen!
 
  • Leuk
Waarderingen: DennisvdBr

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.681
1.847
Depeche Mode heeft ook wat in te halen na de cancel in 2009 (ik wordt oud)
Misschien wat voor 2023.

Sir Paul zie ik weer Goffert/Malieveld doen!
McCartney zijn laatste optreden in Goffert werd eind november bekend gemaakt met nog wat andere data in Europa. Ik hoop in ieder geval dat hij snel weer iets van zich laat horen.
Depeche Mode werkt momenteel aan een nieuw album wat volgend jaar moet uitkomen. De tour zou dan idd starten in 2023.
 
  • Leuk
Waarderingen: DennisvdBr

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.948
5.995
McCartney zijn laatste optreden in Goffert werd eind november bekend gemaakt met nog wat andere data in Europa. Ik hoop in ieder geval dat hij snel weer iets van zich laat horen.
Nu Glasto al Eilish heeft bevestigd, komen de volgende namen binnenkort ook wel misschien.
De aankondiging van die tour was inderdaad in november, dus als Macca dat nu ook weer doet zullen we ook hierop snel antwoord weten.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.382
6.059
Als Coldplay gaat touren in 2022 en festivals doet zullen die ook wel op Glastonbury staan toch?

Spannende tijden in elk geval. Headliner zal vast niet lang meer op zich laten wachten. Moet oktober wel komen toch? :D
 
Laatst bewerkt:

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.948
5.995
Als Coldplay echt gaat touren in 2022 zullen die ook wel op Glastonbury staan toch?

Spannende tijden in elk geval. Headliner zou vast niet lang meer op zich laten wachten.
worden volgens mij niet genoemd tussen de geruchten voor Glasto? ik zou Hyde Park of Wembley logisch vinden.
 
  • Leuk
Waarderingen: PJ

theblackmadness

Sunset slot
9 sep 2019
3.463
4.245
McCartney zijn laatste optreden in Goffert werd eind november bekend gemaakt met nog wat andere data in Europa. Ik hoop in ieder geval dat hij snel weer iets van zich laat horen.
Depeche Mode werkt momenteel aan een nieuw album wat volgend jaar moet uitkomen. De tour zou dan idd starten in 2023.
We praten al over 2023 seg. In mijn hoofd is de volgende festivalzomer nog 2020
 
  • Verdrietig
Waarderingen: DennisvdBr

RickHuissen

Geliefde act
24 apr 2018
1.930
1.705
Justin Bieber misschien weer? Dat nummer met Kid Laroi is zwaar te gek.
Zouden ze daar nog een keer intrappen? Volgens mij was dat, alle minderjarige meningen uitgezonderd, voor iedereen een behoorlijke sof...

Ik blijf nog even Bruce zeggen, maar houdt als alternatief de deur op een kier voor Adele. Die is nu 30, en wie weet is ze er nu wel klaar voor om wat wijder te touren...
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.948
5.995
ik heb nog eea bijgewerkt ( zie ook openingspost ), ik zag dat Sea Girls ook nog op affiche Isle of Wight stond, dus daarmee tourdata rond (tijdens zelfs) Pinkpop 2022.
Waarmee de volgende opsomming ontstaat aan acts die op affiche Pinkpop 2020 en Pinkpop 2021 stonden :


Tourdata rond Pinkpop 2022, vanaf affiche 2020/2021 :
Post Malone, Volbeat, Deftones, Crowded House, Rag N Bone Man, Frank Carter & The Rattlesnakes, The Last Internationale, The Pretty Reckless, Inhaler, The Marcus King Band, Querbeat, Zara Larson, Ellie Goulding, JC Stewart, Dermot Kennedy, Sea Girls,

Verwachte NL acts 2022, vanaf affiche 2020/2021 ::
Kensington, Chef’Special, Frenna Deluxe, Danny Vera, Joost, NONA,The KIK, Ares, Ten Times A Million, Elle Hollis,

(nog) geen aankondigingen 2022 rond Pinkpop, tov affiche 2020/2021 :
Marshmello, Lost Frequencies, Bishop Briggs, Liam Payne, The Big Moon, Disturbed, Velvet Volume, Supergrass, Of Monsters and Men, Gojira, Saint PHNX, Mabel, James Arthur, Maisie Peters, Thelonious Monster


zien jullie nog aanvullingen of wijzigingen hierop, van mogelijke acts van de Pinkpop affiches van 2020/2021??
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.681
1.847
Dat is geen stadion ?
Maar in ieder geval beter dan de Arena. Weinig festivals, had er meer verwacht.
 
Laatst bewerkt:

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.948
5.995
RHCP nu dus definitief afgevallen voor Pinkpop, voor wie dat nog niet door had...
Laat ze maar komen jullie nieuwe gokjes en waarom je ze verwacht, dat is ook leuk om te lezen.

lijstje (re-post) Pinkpop-zondag-headliner gokjes :
Timmetje - Robbie Williams / Post Malone + Imagine Dragons / Red Hot Chili Peppers
RickHuissen - Bruce Springsteen & The E Street Band
neus - Editors
RubenFrusciante - Muse
Bassie78 - Taylor Swift of Coldplay
Processierups - Taylor Swift
rhcp - Arctic Monkeys / Bruce Springsteen & The E Street Band
wenteldave - Muse / Coldplay
Oasiss - Post Malone
Brian - Coldplay / Taylor Swift
Joslittel - Post Malone + Imagine Dragons met DJ
emilejol - Queens of the stone age / Coldplay / radiohead / oasis / AC/DC
PP1980 - Rolling Stones
mattman - Muse
Landgraver - Bruce Springsteen & The E Street Band of Taylor Swift
PJ - Bruce Springsteen & The E Street Band / Coldplay
T. Roses - Bruce Springsteen & The E Street Band
Rockbeer - Coldplay / Bruce Springsteen & The E Street Band
DennisvdBr - Bruce Springsteen & The E Street Band
en uiteraard Indiaantje89 - Mart Hoogkamer
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken