Pinkpop 2022 – Nieuws en geruchten

Rikkie

Support act
14 nov 2012
882
904
Ik zag zojuist een bericht dat de sirenes afgaan in die regio en evacueren geen zin meer heeft om optijd voor het water uit te zijn. Geadviseerd wordt hoger gelegen verdieping te zoeken. Ivm dijkdoorbraak Julianakanaal.

Het is vooral voor de mensen langs de rivieren nog spannend. Begreep dat inmiddels ook in Arnhem en Nijmegen rekening gehouden wordt met hoog water.
Ik las het. De oproep werd gedaan om zo snel mogelijk het gebied bij Bunde te verlaten. Ook gezien de verkeerssituatie wordt nu opgeroepen de woningen niet meer te verlaten.

Kan ik mij voorstellen dat ze in Arnhem en Nijmegen ook druk bezig zijn. Vraag me het duitse water voornamelijk door de Roer of ook door de Rijn stroomt.

Edit: de evacuatie van grote delen van Venlo wordt gestart om 18.00 aangezien ze de evacuatie niet s'nachts willen laten plaatsvinden.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.948
5.995
Juli loopt ook al langzaam op het einde aan...

Begin steeds meer de kant op te denken dat we pas weer nieuws krijgen in september, na de vakantieperiodes en in de maand voor de verkoopstart.

Waaronder nieuws over de laatste headliner dus... een act die de tour pas in september bekend maakt, hoogstwaarschijnlijk :unsure:
 

Landgraver

Support act
13 apr 2021
893
423
Helaas gaat het 4e weekend van Landgraaf Live / Megaland niet door vanwege Corona / code rood en de wateroverlast in Limburg / Duitsland.
Tickets blijven geldig voor volgend jaar mei.
 

D02

Gouden Tip
2 jan 2019
467
190
The War on Drugs naar Ziggo Dome. Mogen van mij gelijk doorreizen naar Landgraaf
Ja hoe schatten we deze kans. Wil dit graag zien, en met 8 juli in madrid? Wordt gokken een tickets voor ziggo dome of toch hopen op pinkpop?
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.132
4.221
Ja hoe schatten we deze kans. Wil dit graag zien, en met 8 juli in madrid? Wordt gokken een tickets voor ziggo dome of toch hopen op pinkpop?
Lijkt mij in principe niet op Pinkpop. Nog niet uitgesloten natuurlijk, maar kans lijkt mij klein.
 

Rolo

Gouden Tip
5 nov 2015
379
106
Ik blijf het raar vinden dat Pinkpop op de website Inhaler weg heeft gehaald. Stond er alleen op de dag dat bekend werd gemaakt dat 2021 niet doorging en Pearl Jam werd doorgeschoven. Maar op de website van Inhaler staat toch echt wel Megaland genoemd op 17 en 19 juni 2022.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.948
5.995
Ik blijf het raar vinden dat Pinkpop op de website Inhaler weg heeft gehaald. Stond er alleen op de dag dat bekend werd gemaakt dat 2021 niet doorging en Pearl Jam werd doorgeschoven. Maar op de website van Inhaler staat toch echt wel Megaland genoemd op 17 en 19 juni 2022.
ze moeten de naam wel eer aan doen he... inhaler

(op de site van Inhaler is overigens de Bandsintown koppeling, dat telt eigenlijk niet mee voor verschoven events, is misleidend)
 

Rolo

Gouden Tip
5 nov 2015
379
106
En Crowded House bekend maken zeker ook niet zo handig nu. Mooi gat in hun tourschema voor de zaterdag van Pinkpop. Op weg van Antwerpen op donderdag naar Berlijn op maandag.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.948
5.995
Dermot Kennedy, JC Stewart, Inhaler zojuist terug aangekondigd op Hurricane / Soutside.
Dat zijn inkoppertjes van de 2020/2021 Pinkpop affiches.

...en Royal Blood in 2022.... Kijk stuur die maar door naar Pinkpop!
(vrijdag op Southside en zondag op Hurricane, zou ideaal zijn als sub voor Pearl Jam)
 
Laatst bewerkt:
  • Confetti
Waarderingen: rhcp

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.382
6.059
Er is geen nieuwe Ziggo Dome datum op de site van the Killers en ze hebben nog geen show staan op 19 juni... kans dat die de 19de op Pinkpop spelen?
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.948
5.995
Er is geen nieuwe Ziggo Dome datum op de site van the Killers en ze hebben nog geen show staan op 19 juni... kans dat die de 19de op Pinkpop spelen?
afhankelijk van Belgische datum, zoals TW Classic? Waar ze stonden voor McCartney...
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.948
5.995
En Crowded House bekend maken zeker ook niet zo handig nu. Mooi gat in hun tourschema voor de zaterdag van Pinkpop. Op weg van Antwerpen op donderdag naar Berlijn op maandag.
ja, idd, dat hebben ze al een tijdje "vrij" staan in de tourdata inderdaad.

ik heb in de openingspost een aantal acts met tourdata rond Pinkpop 2022, vanaf affiche 2020/2021 :
Volbeat, Deftones, Crowded House, Rag N Bone Man, Frank Carter & The Rattlesnakes, The Last Internationale, The Pretty Reckless, Inhaler, The Marcus King Band, Querbeat, Zara Larson, Ellie Goulding, JC Stewart, Dermot Kennedy.
(eigenlijk ook Post Malone ivm de Lissabon gig, maar heb sterke twijfels na het wegvallen in 2021 of die 2022 uberhaupt op het affiche terug komt, wellicht kan als Noord afsluiter, en dat Pinkpop dan eventueel Royal Blood (die al heel lang hoog op de wishlist staan) als sub mainstage op zaterdag.)
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken