Pinkpop 2022 – Nieuws en geruchten

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.071
10.220
Zou me niet verbazen als Within Temptation of Epica wel op Pinkpop zullen staan. Within Temptation doet volgend jaar zomer best wat festivals aan. Epica zou een machtige afsluiter van de tent zijn!
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.363
10.194
Er zullen altijd plekken zijn waar ze beter passen. Maar voor mij persoonlijk zijn dit namen waarbij ik wel even ga kijken. Miss Montreal en dat guppie dat ze Davina genoemd hebben, daar loop ik met een grote boog omheen. Ik vind dat nogal een verschil.

Maar vooruit, ook Jinjer is welkom! Of die heerlijke Hayley Williams! Of Amy Lee. Maar volgens mij ging het specifiek om Nederlandse vrouwen. Sharonneke dan maar? Of Anneke van Giersbergen?
Ik loop dus met een grote boog om alle namen heen ;) Maar als ik moest kiezen zou het wel eerder Davina Michelle worden dan een S10 ofzo, voornamelijk omdat die eerste een dijk van een stem heeft. Maar allemaal leuk en aardig, jullie doen nu net alsof ik meer stevigheid op PP wil, terwijl ik alleen aangaf dat ik de namen van jullie niet echt kon waarderen en ze wat misplaatst zou vinden staan.
 

Rick1617899545

Geliefde act
20 nov 2014
1.647
796
Zou me niet verbazen als Within Temptation of Epica wel op Pinkpop zullen staan. Within Temptation doet volgend jaar zomer best wat festivals aan. Epica zou een machtige afsluiter van de tent zijn!
Dat hebben ze in het jaar dat de Stones er stonden ook gedaan, maar ja, dat was dus net voordat de Stones zouden beginnen.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.946
5.995
Zou me niet verbazen als Within Temptation of Epica wel op Pinkpop zullen staan. Within Temptation doet volgend jaar zomer best wat festivals aan. Epica zou een machtige afsluiter van de tent zijn!
Within Temptation staat al op VestRock en Pesse, denk niet dat dat dan nog Pinkpop er bij gaat worden.

Weet niet of Epica dat weekend beschikbaar is met die Tsjechische zwitserse datum en nog ruimte voor de metal festivals tijdens Pinkpop?

edit:
ik denk overigens dat Within Temptation tourt met Evanescence en dat Epica tourt met Nightwish
 
Laatst bewerkt:

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.363
10.194
Epica heeft een Zwitserse datum in het Pinkpopweekend, maar als er blijkbaar ook nog een Tsjechische is, dan komen ze sowieso niet.
 
  • Leuk
Waarderingen: DennisvdBr

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.946
5.995
Qua Pop headliner, als derde headliner dus, zou een 25th Anniversary tour van Spice Girls wel echt in de lijn van Pinkpop kunnen uitvallen?

Zou toch minstens tongen los maken ?
 
  • Leuk
Waarderingen: Bassie78 en Timmetje

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.178
2.100
Qua Pop headliner, als derde headliner dus, zou een 25th Anniversary tour van Spice Girls wel echt in de lijn van Pinkpop kunnen uitvallen?

Zou toch minstens tongen los maken ?
Als Pinkpop Justin Bieber wil overtreffen met de meest besproken headliner is er dat wel een, ja...
 

Bassie78

Dagopener
23 okt 2017
505
290
Qua Pop headliner, als derde headliner dus, zou een 25th Anniversary tour van Spice Girls wel echt in de lijn van Pinkpop kunnen uitvallen?

Zou toch minstens tongen los maken ?
Ik zal het zeker niet erg vinden! Slechter dan Bieber zal het nooit worden ?
Pure jeugdsentiment maar ik denk dat ze eerder een eigen stadion tour doen.

Ik blijf bij Ed Sheeran als grooste kanshebber voor de pop headliner spot!
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.946
5.995
vanavond gaat de video “Wait A Minute My Girl” van Volbeat in premiere...
misschien een mooi moment om deze band een paar tourdata meer mee te geven voor 2022?

overigens zag ik dat Gojira VS tourdata met Deftones had aangekondigd tm 28 mei 2022.
wellicht binnenkort ook weer EU tourdata in 2022 terug van de 2020 tourschema's
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.071
10.220
Soms verbaast mij de grootte van artiesten. Miss Montreal voor 2 shows naar Ahoy in 2022, Davina Mitchell voor 1 show naar Ahoy. Zou me niet verbazen als beide dames hoog op het Pinkpop affiche terug gaan komen.
Nou. Davina Michell plakt er een tweede show in Ahoy bij wegens succes. Pak je stift maar hoor Dennis.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.946
5.995
Nou. Davina Michell plakt er een tweede show in Ahoy bij wegens succes. Pak je stift maar hoor Dennis.
stond er in 2019 nog, normaal gezien komen NL acts niet zo heel snel retour (en ik hoop persoonlijk dat dat nu ook het geval is, dat ze niet zo snel terug komt)
 

Verwijderd lid 40157

Randprogramma
12 apr 2021
206
125
In Landgraaf is het goed opgedroogd. Engelshoven nog een laagje water op de Markt. Alles langs de Maas gaat zeer spannende dagen tegemoet. Hier in Meerssen zakt de Geul gelukkig.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.946
5.995
Ik hoop dat daar in Landgreaaf alles in orde is, en vooral bij onze droomheadliner @DennisvdBr
bij mij is het oké.
Ik woon in een hoog gelegen deel van Landgraaf, gelukkig.

Helaas was het optreden van mijn dochtertje op Landgraaf Live gecanceld ivm code rood. Dat zal volgende week ingehaald worden.

In andere plekken in landgraaf was de regen gisteren behoorlijk! Was een zondvloed.
Wat momenteel vooral het probleem is, is elders in de provincie, langs de rivieren. Waar het hoge water uit Geul, Maas en Roer voor problemen zorgt of zelfs gaat zorgen. Later in de week zorg over hoog water uit de Rijn dat het land binnen komt. Dat is de zorg nu! Veel sterkte aan die mensen... Hopelijk zijn de persoonlijke bezittingen en herinneringen goed op het droge!
 

Rikkie

Support act
14 nov 2012
882
904
Ik hoop dat daar in Landgreaaf alles in orde is, en vooral bij onze droomheadliner @DennisvdBr
Ja, in Landgraaf is het momenteel goed te doen. Bij Heerlen en Hoensbroek was het gisteravond spannend. Maar ja, In vergelijking met Valkenburg, Meerssen en Maastricht is de oostelijke mijnstreek er goed vanaf gekomen.

Het is nu voornamelijk langs de rivieren erg gevaarlijk. Een half uur geleden is een dijk in Meerssen doorgebroken waardoor (spoed)evacuatie noodzakelijk is. Het ziekenhuis in Venlo is ontruimd. Dit zullen niet de laatste evacuaties zijn.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.946
5.995
Een half uur geleden is een dijk in Meerssen doorgebroken waardoor (spoed)evacuatie noodzakelijk is. .
Ik zag zojuist een bericht dat de sirenes afgaan in die regio en evacueren geen zin meer heeft om optijd voor het water uit te zijn. Geadviseerd wordt hoger gelegen verdieping te zoeken. Ivm dijkdoorbraak Julianakanaal.

Het is vooral voor de mensen langs de rivieren nog spannend. Begreep dat inmiddels ook in Arnhem en Nijmegen rekening gehouden wordt met hoog water.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken