Pinkpop 2022 – Nieuws en geruchten

Rikkie

Support act
14 nov 2012
882
904
Zie ik nou goed dat je daar voor drie dagen zeventig euro betaald voor Royal Blood, Nick Cave, Fontaines D.C., Deftones en The Killers? Dat is best een prima deal...
Klopt helemaal! alleen is het eten/drinken daar ontzettend duur.
De bonnen kosten maar €1,5, je loopt alleen het risico dat zakkenrollers er gedurende het festival 3 keer met jou bonnen vandoor gaan.

Edit: Ik heb het punt van de dag bereikt dat ik mezelf vervelend begin te vinden....
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.036
6.076
vraag me af of de reeks "elke week nieuws tot aan de verkoop" ingezet gaat worden, dan zou er vandaag nog iets kunnen komen?

overigens vanavond het Pinkpop-team ( Niek Murray, Tirsa Creussen en Sierk Janssen ) op L1-tv bij het tv programma "Voorprogramma" 23:00.
Wat kunnen we de komende jaren verwachten op Pinkpop Festival? Vanavond hoor je het van Team Pinkpop in de eerste aflevering van Het Voorprogramma op L1 TV.
Pop in Limburg : Het Voorprogramma
?
Vanavond 23:00 op L1 TV
 
  • Leuk
Waarderingen: RalphiePinkpop

RalphiePinkpop

Gouden Tip
25 okt 2015
396
302
Royal Blood daags na Pinkpop in Zagreb op INmusic festival....



Jazeker, prima Pinkpop namen:
Royal Blood, Imagine Dragons, Marco Borsato, Greta van Fleet, Herbert Gronemeyer, Scooter en Maneskin.
Mogen imo zo op
Zeker stuur maar door, alleen Marco Borsato alsjeblieft niet, die mag op Dutch Valley blijven
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.036
6.076
oa het podium moet nog opgebouwd worden...
maar de eerste contouren van Landgraaf Live worden wel al zichtbaar

1624613871769.png

Er zijn overigens voor meeste evenementen nog kaarten voor Landgraaf Live, dus voor wie in juli nog wat Pinkpop-gras van Megaland wil opsnuiven...
Pak de kans, er zijn nog tafels te huren.


edit: het podium zal waarschijnlijk komen te staan, links en enigszins schuin tussen die 2 witte tenten (op de foto achter waar ongeveer die oranje heftruck staat)
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.036
6.076
vraag me af of de reeks "elke week nieuws tot aan de verkoop" ingezet gaat worden, dan zou er vandaag nog iets kunnen komen?

overigens vanavond het Pinkpop-team ( Niek Murray, Tirsa Creussen en Sierk Janssen ) op L1-tv bij het tv programma "Voorprogramma" 23:00.
hier terug te kijken, leuke kennismaking met het team (eerste kwartiertje programma)
#teamjan
 

Rick1617899545

Geliefde act
20 nov 2014
1.655
814
Ben nu aan het kijken is dat mij opvalt is dat ik in de eerste 5 minuten iedereen al heb horen praten over het festival naar de toekomst te brengen en over veranderingen die Jan niet wilde, maar het team wel.
Zal mij benieuwen welke kant dit op gaat
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Landgraver

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.036
6.076
Opbouw Landgraaf Live op Megaland / Pinkpop-terrein

FB_IMG_1624701783923.jpg
FB_IMG_1624701789557.jpg
FB_IMG_1624701795539.jpg

fijn dat er "iets" te doen is... maar ook een beetje vreemd.
Volgend jaar wordt knallen! Zonder twijfel!
 
  • Leuk
Waarderingen: Landgraver en Joslittel

Landgraver

Support act
13 apr 2021
939
444
hier terug te kijken, leuke kennismaking met het team (eerste kwartiertje programma)
#teamjan
Niet echt verhelderend , maar ben benieuwd .Editie"22 wordt historisch. We laten ons maar eens verassen.
Ook benieuwd wat de enquete heeft opgeleverd cq wat we daar van gaan terugzien.
 

Bassie78

Dagopener
23 okt 2017
512
293
Dua Lipa heeft haar gehele indoor Tour verplaats naar 2022 waarvan laatste show op 9 juni is. Wellicht nog een kansje voor Pinkpop als zondag headliner of Co- headliner samen met Post Malone?
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.036
6.076
Dua Lipa heeft haar gehele indoor Tour verplaats naar 2022 waarvan laatste show op 9 juni is. Wellicht nog een kansje voor Pinkpop als zondag headliner of Co- headliner samen met Post Malone?
denk het niet, met 2 Ziggo shows zo vlak (maandje eerder) voor Pinkpop.
als het nu een verplaatsing was, was de kans klein. Maar met ook nog een extra Ziggo gig, lijkt me de kans verkeken
 
  • Leuk
Waarderingen: Bassie78

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.036
6.076
geen nieuws in de nieuwsbrief, maar een enquete:
Beste Pinkpopper,

Normaal sturen we je via deze nieuwsbrief alle nieuwe namen, informatie over het festival en andere leuke informatie. Maar nu even iets anders. We willen je graag vragen om mee te werken aan een onderzoek voor de Gemeente Landgraaf. Het gaat over de economische en maatschappelijke impact van het Pinkpop festival op de regio. Het is een korte enquête (+/- 3 min) uitgevoerd door Unipartners van de Universiteit van Maastricht.

Deze uitkomsten zijn voor de organisatie natuurlijk ook erg interessant dus we hopen dat je hier aan mee wilt werken. Alvast bedankt!
 

Landgraver

Support act
13 apr 2021
939
444
Ik ben wel benieuwd naar de uitkomsten van de enquete van Buro Pinkpop zelf , daar hoor je niks over / gaan we er iets van terugzien volgend jaar ? L1 interview was leuk maar vrij tam en oppervlakkig.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.036
6.076
Zie toch best Miley Cyrus veel op affiches terugkeren (in VS 2021), benieuwd hoe dat doorgetrokken zal worden naar de festivalzomer van Europa 2022.
Dat zou imo wel een grap zijn, Miley Cyrus met haar tante Dolly op de zelfde dag op Pinkpop.
 
  • Leuk
Waarderingen: mattman en Timmetje

Gebruikers die dit onderwerp bekijken