Pinkpop 2022 – Nieuws en geruchten

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.009
6.054
Zal leuk zijn al mag Ed Sheeran van mij ook langskomen
misschien beetje off topic....

maar die nieuwe track, wat een gedrocht... paar keer gehoord al en het is een oorworm waar ik behoorlijk aan moet wennen en me totaal niet aanhoort als een Sheeran-track. gelukkig heeft hij hiernaast wel een bak aan nummers die ik juist wel heel goed kan hebben, maar deze is wat mij betreft de plank mis geslagen
 
  • Leuk
Waarderingen: emilejol

Bassie78

Dagopener
23 okt 2017
507
291
misschien beetje off topic....

maar die nieuwe track, wat een gedrocht... paar keer gehoord al en het is een oorworm waar ik behoorlijk aan moet wennen en me totaal niet aanhoort als een Sheeran-track. gelukkig heeft hij hiernaast wel een bak aan nummers die ik juist wel heel goed kan hebben, maar deze is wat mij betreft de plank mis geslagen
Ach P!nk is ook een andere richting ingegaan en is er niet slechter van geworden ?

Van alle popacts zet ik nu mijn geld in op Mr. Sheeran! Miss Swift als 2e
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.009
6.054
was dat hier al genoemd? Rag N Bone man staat vr 17 juni 2022 in Cheshire UK.

dat betekend dat hij de tour later door trekt dan enkel de maart/april gigs van 2022, tevens voor zaterdag nog een optie kan blijven...
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.009
6.054
well this is nice....

pearljam.com/news/pearl-jam-x-funko
kijk eens goed naar het shirt van dat Eddie Vedder poppeke

https://cdn.shopify.com/s/files/1/0262/5706/4033/products/ec07d30b94adc0eb1dbbae570b146c3c_grande.jpg?v=1625075086
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.009
6.054
een verwachting van een reeks van elke week een nieuwtje tot aan de verkoop, kunnen we doorstrepen, denk ik

nog 13 weken tot 2 oktober, het had makkelijk kunnen gebeuren?
misschien volgende week dan?

er is al een reeks met namen van acts van het 2020/2021 affiche die al data rond Pinkpop hebben en mogelijkheden zijn:
Volbeat, Deftones, Crowded House, Rag N Bone Man, Frank Carter & The Rattlesnakes, The Last Internationale, The Pretty Reckless, Inhaler, The Marcus King Band, Querbeat, Zara Larson, Ellie Goulding,

dus ik kan niet echt zeggen, dat het niet zou kunnen...
 
  • Leuk
Waarderingen: Bassie78

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.128
10.390
Soms verbaast mij de grootte van artiesten. Miss Montreal voor 2 shows naar Ahoy in 2022, Davina Mitchell voor 1 show naar Ahoy. Zou me niet verbazen als beide dames hoog op het Pinkpop affiche terug gaan komen.
 
  • Verdrietig
Waarderingen: wenteldave

RickHuissen

Geliefde act
24 apr 2018
1.949
1.728
Soms verbaast mij de grootte van artiesten. Miss Montreal voor 2 shows naar Ahoy in 2022, Davina Mitchell voor 1 show naar Ahoy. Zou me niet verbazen als beide dames hoog op het Pinkpop affiche terug gaan komen.
Blech... lekker daar in Ahoy houden...

Als we Nederlandse vrouwen gaan boeken, doe dan mooie namen als Caro Emerald, Floor Jansen, Pip Blom, Laura Jansen, Eefje de Visser of desnoods voor de 8e keer Anouk...
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.009
6.054
vraag me sowieso af of Floor Jansen terug komt op het affiche...

...en vraag me ook af of we binnenkort nog iets van nieuws gaan zien.
Ik kan me voorstellen dat ze voor de zomervakantieperiode nog iets kunnen brengen en na de zomervakantieperiode.
Na de zomervakantieperiode zitten we toch al een maandje voor de start van de verkoop.
Regio noord begint 10 juli en regio zuid loopt tot 5 september.
Ik kan me eigenlijk niet goed voorstellen dat er ineens een week voor de verkoop het grootste deel van het affiche ( of geheel) bekend gemaakt zal worden.
Ik stel me zo voor dat er plukjes namen komen en de derde headliner als losse aankondiging.

Merk wel dat hoe langer het duurt dat de derde headliner bekend gemaakt word, ik steeds meer denk dat het niet een naam is die nu voor de hand ligt. Dus meer en meer denk ik aan een act die nog de europese tour nog bekend moet maken....
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.192
4.410
Blech... lekker daar in Ahoy houden...

Als we Nederlandse vrouwen gaan boeken, doe dan mooie namen als Caro Emerald, Floor Jansen, Pip Blom, Laura Jansen, Eefje de Visser of desnoods voor de 8e keer Anouk...
Froukje, Sophie Straat, Wies, Wende, Merol, S10, Bente, Meau, Linde Schone. We kunnen een hele dag vullen met interessante Nederlandse dames.
 
  • Geweldig
Waarderingen: Timmetje en RickHuissen

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.504
10.540
Sorry @wenteldave, ik ben helaas niet zo thuis in de dames die ook in aanmerking komen voor Graspop...
Jammer, want ik ook niet... En ik ben natuurlijk van veel markten thuis qua muziek, alleen precies de namen jij en Rick opnoemen niet. Daarnaast, veel van die namen komen toch veel beter tot hun recht op een ander festival dan Pinkpop, lijkt me?
 

RickHuissen

Geliefde act
24 apr 2018
1.949
1.728
Jammer, want ik ook niet... En ik ben natuurlijk van veel markten thuis qua muziek, alleen precies de namen jij en Rick opnoemen niet. Daarnaast, veel van die namen komen toch veel beter tot hun recht op een ander festival dan Pinkpop, lijkt me?

Er zullen altijd plekken zijn waar ze beter passen. Maar voor mij persoonlijk zijn dit namen waarbij ik wel even ga kijken. Miss Montreal en dat guppie dat ze Davina genoemd hebben, daar loop ik met een grote boog omheen. Ik vind dat nogal een verschil.

Maar vooruit, ook Jinjer is welkom! Of die heerlijke Hayley Williams! Of Amy Lee. Maar volgens mij ging het specifiek om Nederlandse vrouwen. Sharonneke dan maar? Of Anneke van Giersbergen?
 

Recent actieve topics

Gebruikers die dit onderwerp bekijken