Pinkpop 2022 – Nieuws en geruchten

Ik had bij bestelling tickets niet gezien dat je ook een parkingticket kon / moest kopen. Dus hoop wel dat er op de één of andere manier nog parkeertickets te verkrijgen zijn voor een weekend.
Daar staat speciaal iets over op de website. Contact opnemen via de mail als ik me niet vergis. Even op de site kijken dus. Vooralsnog is er nog genoeg ruimte op parkeerplaats C. Bij Mundo Verde gaat je niet meer lukken. Heb zelf ook nog ruimschoots naar die mogelijkheid gezocht, maar ook wij staan op parkeerplaats C dit jaar…

• Leuk
Waarderingen: LifeCanBeBeautiful
Ik had dat een paar jaar terug op de Bruno Mars ook daar willen parkeren. En toen vroeg men ook plots om mijn parkeerticket (andere jaren betaalde ik daar gewoon ter plaatse). Dus ik zou gewoon van te voren betalen als je daar zeker van wil zijn. Als dat uitverkocht is zal dat niet meer mogelijk zijn.

• Leuk
Ik denk niet dat het echt uitverkocht is, ik weet niet beter dat ik al jaren daar aan de mensheggerweg parkeer( dat is volgens mij mondo verde).gewoon donderdag naar toe rijden en dan zie ik wel, Ik denk ook dat het komt omdat je parkeertickets (voor parkeerplaats a/b) alleen in combinatie met een weekendticket kan kopen, en aangezien die zijn uitverkocht, kun je automatisch ook geen parkeerkaart voor a/b meer kopen.

• Leuk
Via Ticketmaster is het volgens mij momenteel niet mogelijk om een parkingticket apart te kopen. Dus ik hoop dat we er gewoon naartoe kunnen rijden en dan op een parking kunnen. Anders hebben we een probleem vrees ik.

Via Ticketmaster is het volgens mij momenteel niet mogelijk om een parkingticket apart te kopen. Dus ik hoop dat we er gewoon naartoe kunnen rijden en dan op een parking kunnen. Anders hebben we een probleem vrees ik.
Dat zal ook wel het geval zijn. Maar indien je bij Mondo Verde komt aankloppen, die vol/uitverkocht is, zullen ze je wel doorsturen naar een ander alternatief, bijvoorbeeld die bij camping C dus...

• Leuk
Ze zijn aardig op tijd met de start van de opbouw.
Weer een extra motivatie om een paar keer de trappen van de berg te beklimmen en te gaan kijken.
Yes! Let's go!

• Geweldig
Waarderingen: DennisvdBr
Duss....

Even een resumé van wat we nu eigenlijk allemaal hebben over Pinkpop:

- DE OPBOUW VAN PINKPOP 2022 IS GESTART OP MAANDAG 2 MEI 2022! Tirsa sloeg de eerste paal in de grond onder toeziend oog van het team,
- Jan Smeets stopt na vijftig edities als directeur van Pinkpop. Niek Murray volgt hem op samen met Sierk Janssen en Tirsa Creusen.
- lineup en blokkenschema 2022 is compleet
- hoofdpodium/Mainstage heet SOUTH STAGE.
- Stage 4 niet meer in tent, wordt open air en herindeling van Stage 4 terrein.
- roze tent verplaatst naar positie Noord podium.
- Noord podium ofwel IBA Parkstad Stage draait om en komt op voormalige positie tussen Brand terras en Pinkpop-letters, zo spelen om en om Noord en South naar elkaar toe op het hoofdveld van Megaland.
- 'Brand-krat' wordt paviljoen en verschuift met het Brand Bier Terras op de oude positie van de tent naast South Stage.
- Garden of Love komt te vervallen.
- Noord terrein meer zitplekken en schaduw plekken.
- Noord terrein komt ook Silent Disco.
- Wijnbar verschuift naast de Silent Disco, ongeveer waar de KPN stand was.
- Waar de Amnesty stand / KPN stand was geen doorgang meer naar Noord terrein, om plaats te maken voor meer backstage gedeelte voor Tent en Noord stages.
- Amnesty stand en KPN oplaadservice verschuiven naar voormalige positie van de Wijn Bar.
- er komen meer barren!
- er komen meer toiletten!
- de trappen van Megaland is een helling geworden.
- Aan de lange zijde komt het Wilhelmina Sky Deck voor de gasten met "VIP beleving".
- munten gaan van 2,80 naar over de 3 euro grens.
- weekend kaarten en vrijdag kaarten zijn uitverkocht.
- Niek Murray verwacht dat komende weken ook de dagkaarten voor zaterdag en zondag uitverkocht gaan raken.
- aantal bezoekers per dag blijft 70.000
- Pinkpop/Mojo onderzoekt de mogelijkheden van de bekers. Voorlopig te verwachten dat er PLA recycle bekers gebruikt gaan worden, zoals in 2019 al gebruikt werden.
- In overleg met Pinkpop en festivalorganisator MOJO is besloten dat het Landgraafse festival blijft investeren in de lokale popsector. Daardoor krijgt de winnaar van de Limburgse Popprijs in categorie "De Belofte" ook een plek op het Megalandterrein als opener van aankomende edities.
- De band MADOUX heeft vrijdagavond de Limburgse Popprijs categorie "De Belofte" in de wacht gesleept. Met deze prijs is MADOUX de openingsact van Pinkpop 2023.
- Pinkpop 2023 start op vrijdag 16 juni 2023.
- voor wie de gekochte tickets van Pinkpop 2020/2021 heeft behouden, behoud het voorrecht om voor de editie van Pinkpop 2023, 2024 en 2025 deel te nemen aan een voorverkoop.
- vouchers Pinkpop 2020/2021 : Het tickettegoed is geldig tot 24 maanden na uitgifte en is bruikbaar bij de aanschaf van ticket(s) voor Pinkpop 2022 of 2023. Mocht je dit tickettegoed na 24 maanden toch niet (geheel) gebruikt hebben, dan krijg je het restant automatisch teruggestort.

Ze zijn aardig op tijd met de start van de opbouw.
Weer een extra motivatie om een paar keer de trappen van de berg te beklimmen en te gaan kijken.
Yes! Let's go!
Wil je af en toe foto’s posten daarvan? Leuke voorpret! Zeker met de nieuwe indeling nu. Ik woon in Overijssel, dus ga niet even op en neer ?

• Leuk
Waarderingen: DennisvdBr
Wil je af en toe foto’s posten daarvan? Leuke voorpret! Zeker met de nieuwe indeling nu. Ik woon in Overijssel, dus ga niet even op en neer ?
Ik woon ook in Overijssel. Vraag me alleen wel af wat nou effectief langer zal duren met de conditie gezien 2 jaar stilzitten: de autorit van Overijssel naar Landgraaf of het beklimmen van de trappen.

Users who are viewing this thread