Toch een hele puzzel, maar globaal gaat dit het spoorboekje van mij en m'n vrouw worden. Vrijdag: Elle Hollis, Ten Times A Million, kwartiertje Floor Jansen, JC Stewart, Danny Vera (voorvak! 20 jaar geleden zat hij een gitaar uit te proberen bij Jac Zwier gitaarbouw in Vlissingen toen ik daar moest zijn voor mijn werk. Ik ben dat moment nooit meer vergeten, en nu mainstage op Pinkpop... machtig mooi), Smash into Pieces, Nightwish, Greta van Fleet, Twenty One Pilots, Nothig but Thieves, Metallica. Zaterdag: Son Mieux of Nona daar zijn we nog niet uit, Ramkot, Frank Carter & the Rattlesnakes, Crowded House, Saint PHNX, Kaleo, Deftones, The Last Internationale, Royal Blood, Pearl Jam. Zondag: Navarone vooraan!(toch grappig dat ik hun naam noemde en er daarna 5 pagina's over hun gevuld werden door de forumleden met een aankondiging door Pinkpop tijdens die discussie, ze lezen inderdaad mee?), Dead Poet Society, Ziggy Marley, Inhaler, Nile Rodgers of Sea Girls dat zien we ter plekke wel, Volbeat, Imagine Dragons. Ach, in de basis maakt het voor mij ook eigenlijk niet heel veel uit, als ik maar een beker bier tot mijn beschikking heb en er on stage iemand met een gitaar in z'n klauwen staat die er goed mee overweg kan. Kortom een druk weekeind. Nog 7 weken en 58 minuten voordat Metallica begint????