Pinkpop is goed bezig! Zelfs de indeling veranderd, frissere lineup. Ben heel benieuwd hoe de indeling jullie bevalt
frissere lineup kan je natuurlijk wel persoonlijk gebonden meningen aan hangen.
denk dat er ook mensen zijn die zeggen, dat Pinkpop nog altijd met dezelfde meuk op de proppen komt.
ik heb wel nog moeite met de positie van IBA. Dat dat nog zo'n stuk naar het veld op staat. Dat drukt de menigte op het veld wel meer in elkaar, denk ik...
ook als mensen meer op het veld blijven hangen en de positie van het podium staat op de ringbaan, vraag ik me af wat dat met de looproutes op het terrein doet qua doorstroom.
Ook benieuwd of ze de capaciteit op 70.000 laten of terug naar 60 a 65 zijn gegaan tbv deze opzet?
Wat dat dan ook doet met de drukte bij de toiletten en drukte bij barren, zeker nu de consentratie van de meeste bezoekers op het hoofdveld zal vertoeven.
Zoals eerder gezegd, ik mis extra toiletruimte op het rustige gedeelte op Noord.
Ook beniewd hoeveel ruimte het Wilhelmina Skydeck in gaat nemen.
Er zitten nog wel flink wat onzekere punten, die echt uit praktijk bekeken moeten worden. Wellicht ook op de uitverkochte vrijdag meteen de vuurdoop krijgen of het qua terreinindeling organisatorisch goed uitpakt.
Vraag me ook af waar de teller op staat voor zaterdag- en zondag-tickets. Hoop niet dat ze dezelfde truc doen bij Pearl Jam als in 2018, waar ze bleven verkopen boven de max bezoekers (?)...
Ik hoop stiekem, gezien het 'kleiner' maken van het hoofdveld, dat dan ook de max aantal bezoekers ook weer terug gebracht is (of zouden ze daar goed naar gekeken hebben wat die consequenties zijn met ca 70.000 op het hoofdveld?)