Pinkpop 2022 – Nieuws en geruchten

Bij gebrek aan het onderwerp Pinkpop 2023:
Rammstein kunnen we doorstrepen. Die zijn tijdens Pinkpop 2023 in de UK.

er is nog geen NL datum maar het zijn alleen maar stadions die ze doen en zie ze ook niet snel meer op festivals komen

oh, ik dacht dat er juist geen NL datum was en 18 juni nog wel een gaatje was?
12 tot en met 21 juni hebben ze data in de UK. Ik denk niet dat ze die 75 vrachtauto's even op en neer de oversteek laten maken.
En inderdaad, NOG geen Nederlandse data.

Rammstein heeft een belachelijk groot en uitgebreid decor. Ik denk dat ze bij festivals beperkt werden in wat ze konden gedurende hun shows. Losse stadion shows geeft ze meer vrijheid (en waarschijnlijk ook meer inkomsten)

• Leuk
Waarderingen: Doom010
Oke, ik heb een beetje overdreven. Het waren er slechts 60.
In Rotterdam waren ze 1 week voor het concert al begonnen met de opbouw. Dus ja, een behoorlijke show voor 1 concertje.
U2 360 tour, 120 trucks..., niet echt klimaatneutraal maar dan heb je ook wat?

• Leuk
Waarderingen: Doom010
Za 4 juni11 juni: Nachtje kamperen in de tuin met de kids om de nieuwe tent te testen
Di 7 juni14 juni: Met de Pinkpopboys naar de Makro voor snaaierij, zuiperij en wat campingspulletjes
Wo 8 juni15 juni: de auto waarmee we gaan helemaal volpakken
Do 9 juni16 juni: half dagje werken, dan verzamelen, roadtrip naar Landgraaf, vroeg diner bij de Mac en vanaf 18:00... PINKPOP!!!!!
vervang de mac door de burger king en je plan is compleet

Voor de mensen die nog een hotel zoeken in de buurt bij Pinkpop....
Ik heb zojuist mijn hotel "Abdij Hotel Rolduc" geannuleerd.
Ze hebben weer plek.
Familiekamer 17 - 19 juni.

Za 4 juni11 juni: Nachtje kamperen in de tuin met de kids om de nieuwe tent te testen
Di 7 juni14 juni: Met de Pinkpopboys naar de Makro voor snaaierij, zuiperij en wat campingspulletjes
Wo 8 juni15 juni: de auto waarmee we gaan helemaal volpakken
Do 9 juni16 juni: half dagje werken, dan verzamelen, roadtrip naar Landgraaf, vroeg diner bij de Mac en vanaf 18:00... PINKPOP!!!!!
oe.... 18:00 uur....dat ga ik niet redden, zal eerder 20:00 uur worden. eerst nog gewoon werken helaas. en dan vanaf Rotterdam naar Landgraaf!
OOOOOOOO ik heb hier zoveel zin in!!!

Users who are viewing this thread