Pinkpop 2022 – Nieuws en geruchten

Ik woon ook in Overijssel. Vraag me alleen wel af wat nou effectief langer zal duren met de conditie gezien 2 jaar stilzitten: de autorit van Overijssel naar Landgraaf of het beklimmen van de trappen.

? Goed punt. Om mijn eigen ego niet al te veel schade te laten oplopen, ga ik geen stopwatch gebruiken als ik de trappen op waggel..

• Leuk
Waarderingen: Rockbeer
?Ik zit ondertussen al de hele avond festival optredens op YouTube te kijken. Iets met knal drang.
Haha, herkenbaar... doe dit al maanden. De show van Metallica van de Hardwired tour in Accor Arena Parijs... AANRADER!!! The day that never comes in de setlist, gebeurt niet zo vaak. Echt een toptrack. Overigens ben ik ook wel door die live shows tot de conclusie gekomen dat ik Imagine Dragons echt wel een gave boeking ben gaan vinden. Zin in joh, niet normaal meer.

Wachten duurt lang, echt te veel zin in. Benieuwd wanneer en of de nieuwe versie van de app komt. Vindt ‘m altijd wel makkelijk om mijn persoonlijke programma te maken en de stukjes over bands na te lezen.

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Nikfestilover
Haha, herkenbaar... doe dit al maanden. De show van Metallica van de Hardwired tour in Accor Arena Parijs... AANRADER!!! The day that never comes in de setlist, gebeurt niet zo vaak. Echt een toptrack. Overigens ben ik ook wel door die live shows tot de conclusie gekomen dat ik Imagine Dragons echt wel een gave boeking ben gaan vinden. Zin in joh, niet normaal meer.
Thanks voor de aanraders!

Ik ben iemand die altijd bijna elke act leuk gaat vinden als ik me erin ga verdiepen. Maar goed mijn muzieksmaak is dan ook heel erg breed

Nederlandse rap zal ik vrijwel nooit heen gaan dat vind ik dan wel weer niks

Maar als ik me verdiep in een Turnstile denk ik Wow dat is echt goed! En uiteindelijk kan ik geen keuzes meer maken ? en wordt het een roulette van acts.

• Leuk
Waarderingen: bootje76
Thanks voor de aanraders!

Ik ben iemand die altijd bijna elke act leuk gaat vinden als ik me erin ga verdiepen. Maar goed mijn muzieksmaak is dan ook heel erg breed

Nederlandse rap zal ik vrijwel nooit heen gaan dat vind ik dan wel weer niks

Maar als ik me verdiep in een Turnstile denk ik Wow dat is echt goed! En uiteindelijk kan ik geen keuzes meer maken ? en wordt het een roulette van acts.
Dat had ik ook toen ik een live opname van Black Poet Society ging opzoeken! Misschien niet het spectaculairste, maar het klinkt wel verdomde goed

• Winning
Waarderingen: DennisvdBr
Za 4 juni11 juni: Nachtje kamperen in de tuin met de kids om de nieuwe tent te testen
Di 7 juni14 juni: Met de Pinkpopboys naar de Makro voor snaaierij, zuiperij en wat campingspulletjes
Wo 8 juni15 juni: de auto waarmee we gaan helemaal volpakken
Do 9 juni16 juni: half dagje werken, dan verzamelen, roadtrip naar Landgraaf, vroeg diner bij de Mac en vanaf 18:00... PINKPOP!!!!!

Laatst bewerkt:
Za 4 juni: Nachtje kamperen in de tuin met de kids om de nieuwe tent te testen
Di 7 juni: Met de Pinkpopboys naar de Makro voor snaaierij, zuiperij en wat campingspulletjes
Wo 8 juni: de auto waarmee we gaan helemaal volpakken
Do 9 juni: half dagje werken, dan verzamelen, roadtrip naar Landgraaf, vroeg diner bij de Mac en vanaf 18:00... PINKPOP!!!!!
Ben je niet n week te vroeg of ga je ook naar BKS? ?

eigenlijk vind ik het best jammer, dat je bij binnenkomst niet de tent van Stage 4 ziet en al helemaal niet de grote roze nieuwe tent...

dat was wel al meteen een eyecatcher...
1651575262539.png

hopelijk zetten ze er iets behoorlijks neer, waardoor het meteen wat "meer aangekleed" uit ziet.

Jammer wel, voor de nieuwe tent is een hele poerenfundering gemaakt...
Dat ligt er nu eigenlijk voor niets? Daarbij moeten ze die poerenfundering nu op Noord gaan maken om daar de constructie van de tent te zetten.
ik heb wel het idee dat die afmeting wel al voorzien is, gezien het formaat van het asfalt
1651575494457.png

eigenlijk vind ik het best jammer, dat je bij binnenkomst niet de tent van Stage 4 ziet en al helemaal niet de grote roze nieuwe tent...

dat was wel al meteen een eyecatcher...
Bekijk bijlage 1502

hopelijk zetten ze er iets behoorlijks neer, waardoor het meteen wat "meer aangekleed" uit ziet.

Jammer wel, voor de nieuwe tent is een hele poerenfundering gemaakt...
Dat ligt er nu eigenlijk voor niets? Daarbij moeten ze die poerenfundering nu op Noord gaan maken om daar de constructie van de tent te zetten.
ik heb wel het idee dat die afmeting wel al voorzien is, gezien het formaat van het asfalt
Bekijk bijlage 1503
Misschien komt er een huge statue van Jan Smeets die over het hele veld kijkt.

Users who are viewing this thread