vraag me af hoeveel tickets er nog beschikbaar zijn voor zaterag en zondag?
en hoe de overgebleven 8 namen verdeeld worden over vrijdag en zondag.
vrijdag is het programma van 13:00 tot 0:00 en zaterdag en zondag van 12:45 tot 0:00, dus lijkt me dat elke dag evenveel acts zou hebben.
zaterdag is compleet, staan er 21.
vrijdag nu 16
zondag nu 17
nou denk ik dat het per stage, 5 tijdslots zijn en dan nog los Garden of Love, dus idd 21 acts per dag.
dan kan ik me voorstellen dat tijdens festival-opener/opwarmer Elle Hollis (
in Brightlands tent) geen andere act speelt (
op Noord/IBA) of op die dag ontbreekt Garden of Love? Waardoor je kan zeggen beide dagen komen er 4 bij.
Nu wilde ik eigenlijk een analyse loslaten over de bovenste reeks namen van de programma pagina.
Zoals Maneskin nog boven Nightwish en NBT, ook het gat tussen Volbeat en Nile Rodgers waar 3 acts van andere dagen in zitten.
Maar als je die 3 regels pakt onder de "subs" dan zien je daar toch gewoon 3 voor vrijdag, 3 voor zaterdag en 3 voor zondag, waardoor je ook kan concluderen dat de bovenkant van het affiche eigenlijk wel rond is? Dus geen acts van format meer te verwachten?
kortom, ik denk dat er alleen nog acts op het affiche daar onder bij komen, Chef'Special is ook niet veel hoger op de programma pagina gekomen, en dan staan ze zelfs nog als 6e genoemd van de zaterdag. Ik denk dat zo'n beetje de maximale verwachting kan zijn voor de vrijdag en de zondag. Denk ik nu....