Pinkpop 2022 – Nieuws en geruchten

Denk dat dit geen gekke theorie is.
Dan verwacht ik eerder Di-rect op die plek dan Kensington in verband met de grote van Kensington en anders 3 dagen touren en hoop dan geen dj op zondag maar zou wel voor de hand liggen

Ik wou dat er bij typen ja, maar ik dacht laat ik dat neerbuigende/passief agressieve eens achterwege. Laat ik het als inkoppertje voor jullie over ;). Nee, past idd perfect op pinkpop. Ik vind het echt typisch een jammer voorbeeld over hoe het soms met bands kan gaan. Ik heb ze vroeger eens ergens (geen idee meer waar) gezien met dit nummer:

Opbouwend, meeslepend, enthousiast. Jaren later (na the voice) op dauwpop gezien. Toen bleef er al veel minder van over, maar speelden ze ook nog wel een paar goeie oude. Maar het vuur miste een beetje. Nu maken ze dit soort nummers:

en ben ik definitief afgehaakt. Zonde... maar financieel vast de goede keuze voor de band :)

• Leuk
Waarderingen: Timmetje en Oasiss
Navarone niet meer gezien na the voice, daarvoor een paar keer en zeker een van mijn favoriete Nederlandse bands, dus van mij mogen ze zeker komen. Hoop er al jaren op (En zij zelf ook volgens mij).

Iemand een idee waarom de Jeugd al zolang niet meer op Pinkpop komt? Zou ik ook erg vet vinden als die weer eens langskomen.

Navarone niet meer gezien na the voice, daarvoor een paar keer en zeker een van mijn favoriete Nederlandse bands, dus van mij mogen ze zeker komen. Hoop er al jaren op (En zij zelf ook volgens mij).

Iemand een idee waarom de Jeugd al zolang niet meer op Pinkpop komt? Zou ik ook erg vet vinden als die weer eens langskomen.
Ik heb na een concert in de Mezz Breda ergens in het najaar 2019 nog even met Merijn staan ouwehoeren en toen heb ik hem nog gevraagd naar hun mogelijkheden voor Pinkpop. Hij reageerde een beetje betrapt, alsof er ergens al iets op de lange termijn planning stond. Ik hoop het wel in ieder geval.

Users who are viewing this thread