Pinkpop 2022 – Nieuws en geruchten

Inderdaad nu het verlossende woord eruit is moet pinkpop doorpakken, laatste namen eruit, leuke extra info.

Inderdaad nu het verlossende woord eruit is moet pinkpop doorpakken, laatste namen eruit, leuke extra info.
in principe is het hoge woord nog niet officieel er uit...

maar als we vanavond de persconferentie gehad hebben, dan zouden in principe de signalen op groen gaan denk ik.
Pinkpop zal dan niet nog dagen gaan wachten, zeker niet weken.
(voor zo ver nieuws niet al around the corner was dan)

ik hoop nog op Mammoth WVH, is in Europa rond die tijd en doet voorprogramma GNR. Ook Within Temptation zou nog kunnen. EUROPE als classic rock band zou ook leuk zijn. Scooter als DJ act is ook niet gek. FEVER 333, Gang of Youth, Sloper, Jimmy Eat World zijn in mijn ogen ook kanshebbers

Mr Bean Reaction GIF

nou, wachten op reactie van Pinkpop!

Pinkpop is pas in juni hé. Ik denk niet dat die nu al gaan roepen dat het sowieso doorgaat.

Denk dat DTRH deze week eerst met nieuwe namen komt. Pinkpop is net geweest toch? Of misschien allebei morgen.

Pinkpop is pas in juni hé. Ik denk niet dat die nu al gaan roepen dat het sowieso doorgaat.
Daar verbaas je je toch over. Loud Noise Productions articuleert al helemaal dat dit het jaar van de festivals wordt (terwijl Dynamo in augustus is, Into the Grave in juni). Snap het enthousiasme uiteraard, maar het lijkt wel alsof iedereen zich al rijk rekent.

Er staan blijkbaar weinig Belgische acts op Pinkpop 2022.
Enkele namen die zeker voor een meerwaarde zorgen:
Compact Disk Dummies
Emma Bale
Bazart
Fleddy Melculy

Eén voor één topartiesten dus moest het nog mogelijk zijn om één van deze te strikken? Of allemaal :) ?

Users who are viewing this thread