Pinkpop 2022 – Nieuws en geruchten

Kans is wel om en nabij 0 hoor, 18, 19 en 21 juni in Keulen. Die gaan dan niet zondag even Pinkpop erbij lappen.

• Confetti
Waarderingen: DennisvdBr
Placebo lijkt me nog altijd een kanshebber van vrijdag. Alleen zou inbrengen van Placebo totaal geen effect hebben op de kaartverkoop van vrijdag, is al uitverkocht.

Maar eerlijkheidshalve, ik verwacht eigenlijk alleen nog Nederlandse inbreng. Misschien een enkele Belgische inbreng, zoals Bazart, Zwangere Guy of zo iets.

Di-rect zie ik nog wel als kanshebber vrijdag, of alsnog Kensington misschien. Voor zondag denk ik aan Garrix of Tiësto, eventueel Rudeboy toch nog?

Namen die ik nog meer aannemelijk zou vinden;
Rondé, Frenna, Rolf Sanchez, Orange Skyline, Flemming, S10, Goldband, of SERA...

Hoeveel Nederlandse acts zijn er normaal in een weekend dan ?
Want dan heb je best veel Nederlandse acts
normaal ongeveer 15, gemiddeld ongeveer 5 per dag.

Dat gemiddelde zijn we overigens nu al overheen, zijn er nu al meer (17, als we Floor meetellen 18). Maar, door de nog lichte onzekerheden, denk ik dat toevoegen van nu enkel nog NL acts een zeer realistische gedachte is. Niet fraaie gedachte, maar als ik hier van uit ga, kan het straks alleen maar meevallen als Pinkpop toch nog met verrassende internationale acts zou komen.

Placebo lijkt me nog altijd een kanshebber van vrijdag. Alleen zou inbrengen van Placebo totaal geen effect hebben op de kaartverkoop van vrijdag, is al uitverkocht.

Maar eerlijkheidshalve, ik verwacht eigenlijk alleen nog Nederlandse inbreng. Misschien een enkele Belgische inbreng, zoals Bazart, Zwangere Guy of zo iets.

Di-rect zie ik nog wel als kanshebber vrijdag, of alsnog Kensington misschien. Voor zondag denk ik aan Garrix of Tiësto, eventueel Rudeboy toch nog?

Namen die ik nog meer aannemelijk zou vinden;
Rondé, Frenna, Rolf Sanchez, Orange Skyline, Flemming, S10, Goldband, of SERA...
Garrix en Tiësto zijn alleen co headliner die komen niet voor minder. Het zou kunnen maar het is wel prijzig. Ik dacht misschien aan een Afrojack? Die is net een stapje kleiner.

Placebo heeft nog geen festival show in Nederland, afgelopen week nog op Firenze Rocks aangekondigd. Het kan zijn dat ze aan het wachten zijn op de Ziggo Dome show, die volgens mij niet goed loopt. Maar Placebo er nog bij op de vrijdag zou imo toch wel de beste festivaldag ooit zijn.

• Geweldig
Waarderingen: Nikfestilover
Stel je voor Pinkpop boekt Placebo en Foals erbij voor de vrijdag ?…

Dromen mag… of het realistisch is is een tweede

Placebo heeft nog geen festival show in Nederland, afgelopen week nog op Firenze Rocks aangekondigd. .
Ow, wacht... Die zijn dus (afgelopen donderdag) aangekondigd voor Firenze op de vrijdag!

Dat had ik even gemist, nee dan is Placebo geheel uitgesloten voor Pinkpop.

‘Geen twijfels’​

" Donderdag maakte het festival bekend dat het Amerikaanse Queens of the Stone Age wegens „gewijzigde tourplannen” moest afzeggen en wordt vervangen door het Deense Volbeat. Murray verwacht op dit moment niet dat er nog meer acts zullen afzeggen. „De afzegging van Queens of the Stone Age was niet coronagerelateerd en ook andere acts hebben wat dat betreft nog geen twijfels uitgesproken”, zegt de festivalmanager. „Het is dan ook niet zo dat we extra acts achter de hand hebben voor als er een act afzegt.” "

https://www.limburger.nl/cnt/dmf20220211_95643260

Als ik zit te denken aan Nederlandse acts als toevoeging voor Pinkpop dan is Navarone misschien wel iets. Zeker een waar ik tijd in mijn spoorboekje voor vrij zal maken en vooraan zal gaan staan. Live altijd zeer sterk en zijn met nieuwe muziek bezig. Ze hebben op Hello Festival 2019 en in de Goffert als support voor Bon Jovi al bewezen grote podia aan te kunnen. Ook hun clubshows zijn zeker het aanbevelen waard?

Als ik zit te denken aan Nederlandse acts als toevoeging voor Pinkpop dan is Navarone misschien wel iets. Zeker een waar ik tijd in mijn spoorboekje voor vrij zal maken en vooraan zal gaan staan. Live altijd zeer sterk en zijn met nieuwe muziek bezig. Ze hebben op Hello Festival 2019 en in de Goffert als support voor Bon Jovi al bewezen grote podia aan te kunnen. Ook hun clubshows zijn zeker het aanbevelen waard?
logische naam ook, morgen ochtend maar toevoegen dan?

Zou mooi zijn. Afgelopen november nog een show van Navarone in Luxor Live door mijn neus geboord door corona. Erg leuke band. Zou zowel in de open lucht als in de tent prima passen. Ideale aanvulling...

Users who are viewing this thread