Pinkpop 2022 – Nieuws en geruchten

Aurora staat twee keer in Paradiso en op Lowlands. Fender doet Afas en Lowlands. Kans lijkt me echt nihil dat die ook op Pinkpop staan.

Carly Rae Jepsen zou wel cool zijn trouwens.
Ooh inderdaad! Kan een dikke streep door! Jammer maar begrijpelijk dat ze naar andere events gaan!

Carly Rae Jepsen mag doorkomen!

• Leuk
Waarderingen: Timmetje
Nog niet onderzocht ?
is misschien een goed idee?

bijvoorbeeld, Jimmy Eat word ook elke dag al bezet tijdens Pinkpop, Luxemburg op vrijdag en zaterdag en zondag in Duitsland, en nog Amsterdamse BOS Theater.
While She Sleeps, Bad Religion, Hives, op Jera

edit:
Death South, vrijdag/zaterdag in duitsland en op Pinkpop zondag in UK

Chvrches: Geen Nederlandse datum! De vrijdag op hurricane , de zaterdag op south side en de zondag??

Staan wel op veel andere Europese festivals. Dit lijkt me een naam die er op de zondag nog bij gaat komen!

Chvrches: Geen Nederlandse datum! De vrijdag op hurricane , de zaterdag op south side en de zondag??

Staan wel op veel andere Europese festivals. Dit lijkt me een naam die er op de zondag nog bij gaat komen!
Chvrches, denk je?

Beetje lastig combineren dan met Bonnaroo op zondag ;)

( edit: daar zal overigens iets niet helemaal kloppen, wat betreft Chvrches, geloof niet dat ze de zaterdag Bonnaroo en Southside in Duitsland doen, dubbelboeking?)

Chvrches, denk je?

Beetje lastig combineren dan met Bonnaroo op zondag ;)

( edit: daar zal overigens iets niet helemaal kloppen, wat betreft Chvrches, geloof niet dat ze de zaterdag Bonnaroo en Southside in Duitsland doen, dubbelboeking?)
Ehm… Wow we hebben hier iets ontdekt! Huh!! ? hier gaat iets fout ?

Op vrijdag en zaterdag in Duitsland en de dag erna fit in Amerika optreden? Dat wordt een bijzonder optreden.

side note: op de site van Chrches staat Hurricane / Southside er niet op.

Of…. Ze staan de 16e op Bonnaroo ( zo staat het op de site) , de 17e op Hurricane , de 18e op Southside en de 19e op Pinkpop. Gewoon even door rammen ??

Of…. Ze staan de 16e op Bonnaroo ( zo staat het op de site) , de 17e op Hurricane , de 18e op Southside en de 19e op Pinkpop. Gewoon even door rammen ??
nee, ze staan op de poster van bonnaroo met de dagindeling op zaterdag de 18e en idd zijn de Duitse data van de site verdwenen... ik denk dat er nog nieuws komt uit Duitsland hier over?

Hoef je mij niet te vertellen maar de tour managers wel.
Season 9 Nbc GIF by The Office

• Leuk
Waarderingen: Oasiss
Is Pennywise misschien nog een optie??? die hebben toch wel de festival anthem op hun naam staan....

Of zou Limp Bizkit een mogelijkheid zijn? ik roep maar wat hoor

Users who are viewing this thread