en gezien Graspop aangeeft "We doen ons uiterste best om zoveel mogelijk bands van de #GMM20 line-up over te zetten naar de #GMM21 line-up. De volledige line-up zal later bekend gemaakt worden."Joe wrote:
wenteldave wrote:
Ik zie het niet gebeuren dat het dagprogramma van zondag ’20 op de zaterdag wordt gezet. Komt vooral door Graspop en andere festivals die in datzelfde weekend blijven zitten. Dan zou Graspop bijvoorbeeld ook zijn programma om moeten gooien om aan de wensen van Pinkpop te voldoen. Of misschien andersom. In ieder geval, dat ze zich allemaal moeten aanpassen aan elkaar, terwijl het geregeld was.
Er zijn, gelukkig, maar 2 bands die zowel op de Graspop affiche staan als op die van Pinkpop.
Oh, dacht dat het er iets meer waren, maar dan nog. Disturbed en Deftones, daar moet je toch rekening mee houden. Lijkt me het meest logisch als iedereen op z’n eigen dag blijft staan. Of dat goed voor de kaartverkoop is, is een tweede…
met een aantal andere festival verplaatsingen in juni rond Pinkpop, met nog meer landen met cancels tot ver in juli.
Denk ik dat meeste concerten/festivals van juni 2020 grotendeels wel copy-paste in juni 2021 terecht komen.
maar, dat moeten we afwachten.
zie nog geen bericht van RHCP of GnR over de cancel, of eerdere europese cancels?
Als de headliners al eens mee komen, scheelt enorm voor de dagticket-houders denk ik.