Pinkpop 2021 – Nieuws en geruchten

Wel maf dat ze nog geen woord reppen over Guns n Roses. Betekent dat dat er een kans is dat ze die maandag voor de zaterdag aankondigen? Of laten ze het gewoon geruisloos voorbijgaan dat die niet meer komen?

En voor de Ziggo dome concerten is ook een vervangende datum gevonden:
Just Breathe, want we hebben goed nieuws!? De vervangende data voor de concerten van Pearl Jam die op 22 & 23 juli 2020 in de #ZiggoDome zouden plaatsvinden zijn gevonden:
22 juli 2020 ➡️ 16 juni 2021
23 juli 2020 ➡️ 17 juni 2021
Reeds aangeschafte tickets blijven geldig voor de vervangende data.

Daar ben ik gewoon helemaal tevreden mee. In ieder geval een waardige vervanger voor GNR.
ik vind het wel jammer, ik had GnR graag op Pinkpop gezien. Was de eerste keer voor GnR.
jammer... maar Pearl Jam is wel een onverwacht mooi cadeau, snel terug dat wel 2018 -> 2021 sneller terug dan de vorige pauze ;)

Pearl Jam is een veel grotere publiekstrekker dan GnR. Voor Pinkpop dus een uitstekende zet.

Hele goede zet van Pinkpop! Een dag met Pearl Jam verkoopt sowieso ook stukken beter. De keuze tussen Eddie Vedder of Axl Rose is wat mij betreft ook een nobrainer.
Het is verder niet mijn favoriete band of zo, en ze zijn inderdaad relatief snel weer terug, maar Pearl Jam is gewoon steengoed.

Jesper wrote:
3voor12 meldt dat GnR helemaal niet meer komt.

dat lijkt me inderdaad, dan staan ze de 19e hoogstwaarschijnlijk wel op Firenze denk ik dan.
Balen zeg... Had mijn eerste dag Pinkpop moeten worden en ik was blij dat ik na die twee gemiste shows in het Goffertpark toch nog een kans kreeg om GnR live te zien. Toch een beetje jeugdsentiment.

Persoonlijk ben ik hier blij mee!
Ik verwacht wel een hoop mensen wat minder. een aantal vrienden hebben de tickets aangehouden om guns n roses te zien en ik denk dat zij niet de enige zijn.

al met al... dit was deze teaser wel waard hoor, chapeau Pinkpop!

Alhoewel ik voorstander ben van headliners die nog niet (of heel lang niet) op Pinkpop gestaan hebben, ben ik toh wel redelijk euforisch met deze fantastische band terug op Pinkpop. Benieuwd hoe ze geschoven hebben. In juni gaf Jan al aan dat er eea was geschoven tijdens de Q&A met Corton.

Nu is de spanning of er maandag nieuws komt van GnR er qua Pinkpop wel vanaf?
Nu afwachten hoe de Pinkpop zaterdag gaat uitpakken, zouden ze echt SOAD vervangen met Malone? Of zit er iets anders in de pijplijn?
Zou dan echt Metallica in de running zijn voor 2021?
Ik ben benieuwd hoor, de verkoop start dus 18 september, dan lijkt het me wel dat er in de komende weken veel meer duidelijk al is over de headliner van zaterdag, anders zal Pinkpop niet met de verkoop starten.

Als ze Malone vervangen door SOAD of Metallica (zal wel SOAD worden) mogen ze de zaterdagtickethouders nog wel een paar weken cadeau doen om een voucher of geld terug te vragen. Die swap gaat qua genre natuurlijk nergens over. :-P

Als ze Malone vervangen door SOAD of Metallica mogen ze de zaterdagtickethouders nog wel een paar weken cadeau doen om een voucher of geld terug te vragen.
Die swap gaat natuurlijk nergens over.
Maar Guns 'n Roses kon paar weken terug prima vervangen worden door Gorillaz volgens sommigen hier.. Heerlijk hypocriet weer.
Ik overweeg een weekend-ticket nu. Drie keer Pearl Jam zien is geen straf. Hopelijk staat RHCP ook op Rock Werchter.

Edit: Niks gezegd, Ruben heeft gelijk, werd inderdaad geopperd. Als de Gorillaz GnR hadden vervangen had ik overigens wel hetzelfde over die vouchers/terugbetaling gezegd. Sowieso. Bizar dat dat afliep voordat alle headliners bekend zijn.

Als de RHCP ook op Werchter staan moet Pinkpop wel met een klapper komen op die zaterdag trouwens. Want waarom zou iemand anders PP boven Werchter verkiezen?!

Ook Gorillaz/Post Malone is niet helemaal reëel kwa doelgroep. Post Malone is toch net iets meer voor de jongeren dan dat Gorillaz dat is.

Ook Gorillaz/Post Malone is niet helemaal reëel kwa doelgroep. Post Malone is toch net iets meer voor de jongeren dan dat Gorillaz dat is.
Kan ik me ook goed in vinden. Denk niet dat, als ik kijk naar mijn vriendengroep, er veel mensen tussen zitten die Gorillaz kennen. Tja, en Post Malone natuurlijk wel.

Daar ben ik gewoon helemaal tevreden mee. In ieder geval een waardige vervanger voor GNR.

Gaat in ieder geval een pak meer tickets verkopen dan GnR.

Jammer voor de huidige ticketbezitters wel, al is Pearl Jam natuurlijk wel gewoon een heel degelijke vervanger.

Users who are viewing this thread