wenteldave wrote:
PJ wrote:
DennisvdBr wrote:
mattman wrote:
Vind Billie Eilish eigenlijk helemaal geen slecht voorstel.
ik wel ?
edit: maar voor mij zou een switch Malone / Eilish ook niet veel uitmaken. Allebei niets mee…
Ik heb er ook niets mee maar vroeg of laat zullen ze toch geboekt gaan worden. Het gaat er mij om wat er dan op die editie qua headliners nog meer staat.
Voorbeeld. PJ RHCP en Swift. Is toch prima headlinertrio voor PP.
Of bijvoorbeeld Metallicca Coldplay en Post Malone.
Voor ieder wat wils….. Ik kan er wel mee leven als er 1 headliners is waar ik persoonlijk wat minder mee heb…..
Het ding is eigenlijk dat ik er ook iets tegenover zou willen hebben staan, al is het maar op Stage 4. Zelfde geldt natuurlijk voor als Pearl Jam of RHCP je niet bevalt. Dat is niet hoe Pinkpop werkt, maar het is een stuk fijner, omdat je anders gewoon aardig vroeg terug ben op de camping.
Blijf dit lastig vinden, het is wel authentiek en vind het wel wat hebben dat Pinkpop hieraan vasthoudt, maar je kan het ook ouderwets vinden.
Eén andere keuze tijdens de headliner ben ik ook wel voor hoor, maar snap niet waarom festivals eindeloos stages blijven openen.
Waarom moet je talloze keuzes hebben, 70% kan je zo niet eens zien en waarom iedereen altijd maar tevreden houden, als je niks met de acts hebt op een festival met 2 stages, dan lijkt mij de oplossing ‘niet gaan’ en niet ‘dan maar zeuren over te weinig stages’.
Ah fijn, misschien moeten ze toch mee, en in ieder geval één alternatief bieden. Snap ook wel dat een 2,5 uur durende set van The Cure zonder alternatief als je geen fan bent ergerlijk is.