Pinkpop 2020 – Nieuws en geruchten

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.444
6.110
Timmetje wrote:
Ik denk niet dat het affiche in 2021 hetzelfde zal zijn.
Zie GnR iig niet een jaar later terugkomen.

Waarop baseer je dat?

Deze 3 acts waren geboekt als de 3 headliners, lijkt me dat ze dus ook meteen de grootste kanshebbers zijn voor de volgende keer. Of ze dan touren, is een tweede natuurlijk. Maar weet niet waarom GNR volgend jaar niet zou touren en de rest wel?

Peppers zouden volgens mij sowieso volgend jaar met nieuwe album gaan touren.

GnR zie ik de tour niet verlengen of verzetten. Maar dat is puur onderbuikgevoel.
 

Fornax

Gouden Tip
2 jun 2014
385
391
Fornax wrote:
Het mode nu wel duidelijk zijn, dat er geen enkel festival door zal gaan deze zomer. Bands gaan afzeggen, voorbereidingen liggen stil en is niet meer in te halen, etc. etc.

Het zal bij Pinkpop bij 50 onafgesloten edities blijven …

Als ik Pinkpop was, zou ik alsnog gaan voor een mini editie om de reeks niet te doorbreken. Al was het maar een paar Nederlandse bands op een platte kar, die je live streamt.

Precies wat ik ook dacht. Gewoon iemand met een gitaar daar neerzetten, en 5 man publiek :)
 

thedude182

Playlistbediener
11 dec 2013
47
1
thedude182 wrote:
2021 is wellicht iets te voorbarig jongens. Ik ga uit van 2022.

Waarom zou je denken dat het zo lang zou duren?
Omdat een afname in acceleratie ergens deze nazomer zou betekenen dat het wel nog steeds groeit, alleen in afnemende snelheid. Maar dan krijg je de herfst en winter weer..
hebben we al genoeg massa-resistentie opgebouwd dan? Ik weet het echt niet. Maar als deze nazomer een best-case scenario is met afname van groeifactor dan geloof ik snel dat 2021 een jaar wordt van stabiliseren en niet perse massa feesten houden. Normale leven oppakken met enige voorzichtigheid zou kunnen. Maar er kan zoveel en ik ben geen doktor dus moet het doen met wat mijn brein me zegt over redelijkheid.
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.211
4.456
Paddy wrote:

Fornax wrote:
Het mode nu wel duidelijk zijn, dat er geen enkel festival door zal gaan deze zomer. Bands gaan afzeggen, voorbereidingen liggen stil en is niet meer in te halen, etc. etc.

Het zal bij Pinkpop bij 50 onafgesloten edities blijven …


Als ik Pinkpop was, zou ik alsnog gaan voor een mini editie om de reeks niet te doorbreken. Al was het maar een paar Nederlandse bands op een platte kar, die je live streamt.

Precies wat ik ook dacht. Gewoon iemand met een gitaar daar neerzetten, en 5 man publiek
1f642.svg

Welke 4 mensen willen Dennis gezelschap houden?
 

RickHuissen

Geliefde act
24 apr 2018
1.950
1.729
Fornax wrote:

Paddy wrote:

Fornax wrote:
Het mode nu wel duidelijk zijn, dat er geen enkel festival door zal gaan deze zomer. Bands gaan afzeggen, voorbereidingen liggen stil en is niet meer in te halen, etc. etc.

Het zal bij Pinkpop bij 50 onafgesloten edities blijven …


Als ik Pinkpop was, zou ik alsnog gaan voor een mini editie om de reeks niet te doorbreken. Al was het maar een paar Nederlandse bands op een platte kar, die je live streamt.


Precies wat ik ook dacht. Gewoon iemand met een gitaar daar neerzetten, en 5 man publiek
1f642.svg


Welke 4 mensen willen Dennis gezelschap houden?

Jij, Timmetje, Black Lies en Emmer met glijmiddel...
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.147
10.438
Oasiss wrote:

Fornax wrote:

Paddy wrote:

Fornax wrote:
Het mode nu wel duidelijk zijn, dat er geen enkel festival door zal gaan deze zomer. Bands gaan afzeggen, voorbereidingen liggen stil en is niet meer in te halen, etc. etc.

Het zal bij Pinkpop bij 50 onafgesloten edities blijven …


Als ik Pinkpop was, zou ik alsnog gaan voor een mini editie om de reeks niet te doorbreken. Al was het maar een paar Nederlandse bands op een platte kar, die je live streamt.


Precies wat ik ook dacht. Gewoon iemand met een gitaar daar neerzetten, en 5 man publiek
1f642.svg



Welke 4 mensen willen Dennis gezelschap houden?

Jij, Timmetje, Black Lies en Emmer met glijmiddel…

Oej. Ik weet niet of het Megaland terrein groot genoeg is om die 5 daar zonder ruzie naar muziek te laten luisteren hoor. Want wie zou je de gitaar moeten geven waar zij alle 5 in vrede naar gaan staan luisteren?
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.211
4.456
Oasiss wrote:

Fornax wrote:

Paddy wrote:

Fornax wrote:
Het mode nu wel duidelijk zijn, dat er geen enkel festival door zal gaan deze zomer. Bands gaan afzeggen, voorbereidingen liggen stil en is niet meer in te halen, etc. etc.

Het zal bij Pinkpop bij 50 onafgesloten edities blijven …


Als ik Pinkpop was, zou ik alsnog gaan voor een mini editie om de reeks niet te doorbreken. Al was het maar een paar Nederlandse bands op een platte kar, die je live streamt.


Precies wat ik ook dacht. Gewoon iemand met een gitaar daar neerzetten, en 5 man publiek
1f642.svg



Welke 4 mensen willen Dennis gezelschap houden?

Jij, Timmetje, Black Lies en Emmer met glijmiddel…

Dan wil ik jou ook erbij, als het cement dat ons allen verbroedert.

Een hologram van David Bowie lijkt me een goede optie.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.924
8.561
2021 is wellicht iets te voorbarig jongens. Ik ga uit van 2022.

Dude. Wil je een mentaal wrak van me maken? Het idee dat we nog tot 2021(!) moeten wachten op onze eerste festivals is zo al ondraaglijk.
 

RickHuissen

Geliefde act
24 apr 2018
1.950
1.729
rickhuissen wrote:

Oasiss wrote:

Fornax wrote:

Paddy wrote:

Fornax wrote:
Het mode nu wel duidelijk zijn, dat er geen enkel festival door zal gaan deze zomer. Bands gaan afzeggen, voorbereidingen liggen stil en is niet meer in te halen, etc. etc.

Het zal bij Pinkpop bij 50 onafgesloten edities blijven …


Als ik Pinkpop was, zou ik alsnog gaan voor een mini editie om de reeks niet te doorbreken. Al was het maar een paar Nederlandse bands op een platte kar, die je live streamt.


Precies wat ik ook dacht. Gewoon iemand met een gitaar daar neerzetten, en 5 man publiek
1f642.svg



Welke 4 mensen willen Dennis gezelschap houden?


Jij, Timmetje, Black Lies en Emmer met glijmiddel…


Dan wil ik jou ook erbij, als het cement dat ons allen verbroedert.

Een hologram van David Bowie lijkt me een goede optie.

Prima. Ga ik Clapton weer afzeggen...
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.444
6.110
Ik las gister ergens (The Time meen ik) dat dit nog 18 maanden kan duren.
18 maanden. Damn. Laten we alsjeblieft hopen dat ze sneller een wereldwijd vaccin hebben.

En ik zou het absoluut gezellig met Dennis, Oasis, Black Lies en Emmers hebben.... staan er voor de verandering ook eens geen rijen bij de toiletten! Mag die gitaaract dan Iron Maiden zijn?

Edit: Of Thundercat!!!!
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.586
655
Vind het fascinerend dat sommige mensen zich thuis kennelijk zo moeilijk kunnen vermaken. Vind het zelf ook wat saai om hele tijd op één plek te zijn, maar er is zo belachelijk veel entertainment beschikbaar deze dagen dat ik nog nauwelijks ergens aan toe kom voor mijn gevoel. ik heb zoveel Netflix en torrents staan.....en dan een lekker middagdutje.
 

Jack1617899544

Gouden Tip
30 sep 2014
333
1
Alle evenementen t/m 1 juni verboden. Pinkpop is pas 2,5 weken later maar de opbouw zal waarschijnlijk beginnen in mei. Alvast afschrijven?
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.710
1.872
Tot 1 juni zijn groepen verboden. Denk je dat we 2 weken later dan wel met 60.000 man op Pinkpop staan..........
Maatregelen zullen vermoedelijk wanneer het kan gefaceerd afgeschaald gaan worden......
Schrijf maar af, helaas...........
 

BG

Playlistbediener
17 mrt 2015
49
0
Dit wordt 100% geannuleerd sinds de bekendmaking van de nieuwe beperkingen helaas.
 

jefferke

Sunset slot
24 nov 2013
3.398
1.906
Ik hoop voor de pinkpopgangers dat dit eventueel op een latere datum nog doorgang kan krijgen, maar we beseffen allemaal dat dit ijdele hoop is.
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.211
4.456
En dan heb je nog flapdrollen die hun ticket nu voor 290 op Ticketswap zitten.

Ik had toch liever zelf de keuze gemaakt voor het eerst sinds 2007 thuis te blijven. Hoewel dus een bijzaak in deze ellende, heel zuur voor hen die wel enorm hiernaar uitkeken.

Of is er iemand die nog (geen ijdele) hoop koestert dat het door kan gaan?
 

Maurice van de M

Randprogramma
6 jan 2016
185
48
En dan heb je nog flapdrollen die hun ticket nu voor 290 op Ticketswap zitten.

Ik had toch liever zelf de keuze gemaakt voor het eerst sinds 2007 thuis te blijven. Hoewel dus een bijzaak in deze ellende, heel zuur voor hen die wel enorm hiernaar uitkeken.

Of is er iemand die nog (geen ijdele) hoop koestert dat het door kan gaan?

Persoonlijk heb ik mij er ook als langzaam bij neergelegd dat het niet doorgaat maar ik denk ook dat het er aan ligt hoe de overheid de nu geldende maatregelen afschaalt en dan heb ik het nog niet eens over afzeggende bands en alles wat er bij komt kijken.
18 dagen is erg kort om een compleet festival op te bouwen, zo niet onmogelijk maar de wonderen zijn de wereld nog niet uit.

Edit: verleden jaar gestart op 20 mei met opbouw dus 3 weken van te voren. Dat word krap aan.
 

Chiel

Support act
18 jul 2014
896
309
Ze staan er zelfs op voor 298 euro.
Maar ja, net als die doorverkoopbureaus mensen weten te lokken, zullen er nu ook misschien mensen zijn die het niet helemaal weten hoe het werkt met de ticketverkoop.
Ik zou het in ieder geval niet aandurven om de gok te wagen met het kopen van een weekendticket op ticketswap.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.710
1.872
Oasiss wrote:
En dan heb je nog flapdrollen die hun ticket nu voor 290 op Ticketswap zitten.

Ik had toch liever zelf de keuze gemaakt voor het eerst sinds 2007 thuis te blijven. Hoewel dus een bijzaak in deze ellende, heel zuur voor hen die wel enorm hiernaar uitkeken.

Of is er iemand die nog (geen ijdele) hoop koestert dat het door kan gaan?

Persoonlijk heb ik mij er ook als langzaam bij neergelegd dat het niet doorgaat maar ik denk ook dat het er aan ligt hoe de overheid de nu geldende maatregelen afschaalt en dan heb ik het nog niet eens over afzeggende bands en alles wat er bij komt kijken.
18 dagen is erg kort om een compleet festival op te bouwen, zo niet onmogelijk maar de wonderen zijn de wereld nog niet uit.

Edit: verleden jaar gestart op 20 mei met opbouw dus 3 weken van te voren. Dat word krap aan.

Desnoods werken ze 24/7 aan de opbouw, dat gaat ze wel lukken in 2 weken. Ben alleen bang dat ze nooit groen licht gaan krijgen tegen die tijd om met 60.000 man op een weide te staan. En dat staat dan nog los van de bands die de komende tijd waarschijnlijk hun tours gaan cancelen. Dat wordt ook nog een probleem.
Zet er maar een streep door. Op naar PP 2021.........................
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken