Betalen voor extra treinen, dat is al snel nog +10 euro per ticket? (edit, of zoals thedude182 hierboven zegt, onbetaalbaar)
Als er ergens in geïnvesteerd moet worden, is het imo meer toiletgroepen.
Dat met losse verkoop camping tickets lijkt me overigens meest reeeel.
Volgens mij zijn er van de verkochte weekend tickets jaarlijks circa 30.000 kampeerders.
De campings hebben voor 2002 ongeveer 47.500 kampeerders aangekund.
Je zou dus kunnen zeggen dat er voor 15.000 a 17.500 extra camping tickets verkocht kunnen worden aan dagbezoekers.
Dus even terug komen op eerder genoemde ticketprijzen.
Stel ik zou een berekening maken.
Nu 40k weekend a 230 en 90k dagtickets a 110 zou bij volledige uitverkoop 19,1 miljoen aan tickets.
Stel nu, de weekend tickets zonder camping verkopen voor 205,- en de camping tickets los verkopen voor 30,- (dat is in principe +5 euro, maar waarschijnlijk wel reëel voor een campingticket) en je maakt dan de dagtickets 105,- (dus -5 euro, imo een schappelijke verlaging)
En je rekent met 40k weekend a 205 en 90k dagtickets a 105 en 47500x camping a 30-. Kom je bij volledige uitverkoop op 19,075 miljoen euro uit aan de ticket inkomsten.
Ik denk dat dat een reëele optie is voor de toekomst.
Echter de vraag is, hoe snel verkoopt je camping tickets uit en komen er veel weeekenders zonder camping te zitten. Hoe ver ga je als organisatie in dat risico?