Pinkpop 2020 – Nieuws en geruchten

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.363
10.193
hmm, Wolfmother gisteren aangekondigd voor show in Muziekgieterij Maastricht 19 mei.
ZIt toch een mooi gat in de tour voor Pinkpop, hopenlijk vandaag een worpje namen?

Wolfmother zou imo perfect zijn voor vroege middag Noord of een mooie spot in Brightlands.
Verdikkeme. Eerst al in Alkmaar en nu Maastricht. Die zoeken wel de uithoeken van Nederland op.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.946
5.995
DennisvdBr wrote:
hmm, Wolfmother gisteren aangekondigd voor show in Muziekgieterij Maastricht 19 mei.
ZIt toch een mooi gat in de tour voor Pinkpop, hopenlijk vandaag een worpje namen?

Wolfmother zou imo perfect zijn voor vroege middag Noord of een mooie spot in Brightlands.

Verdikkeme. Eerst al in Alkmaar en nu Maastricht. Die zoeken wel de uithoeken van Nederland op.
en Dauwpop 21 mei btw
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.225
4.810
DennisvdBr wrote:
hmm, Wolfmother gisteren aangekondigd voor show in Muziekgieterij Maastricht 19 mei.
ZIt toch een mooi gat in de tour voor Pinkpop, hopenlijk vandaag een worpje namen?

Wolfmother zou imo perfect zijn voor vroege middag Noord of een mooie spot in Brightlands.

Verdikkeme. Eerst al in Alkmaar en nu Maastricht. Die zoeken wel de uithoeken van Nederland op.
Sinds wanneer is Alkmaar een uithoek :D?
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.363
10.193
wenteldave wrote:

DennisvdBr wrote:
hmm, Wolfmother gisteren aangekondigd voor show in Muziekgieterij Maastricht 19 mei.
ZIt toch een mooi gat in de tour voor Pinkpop, hopenlijk vandaag een worpje namen?

Wolfmother zou imo perfect zijn voor vroege middag Noord of een mooie spot in Brightlands.


Verdikkeme. Eerst al in Alkmaar en nu Maastricht. Die zoeken wel de uithoeken van Nederland op.

Sinds wanneer is Alkmaar een uithoek :D?
Alles voorbij Amsterdam is een uithoek. :wink:
 

gesp

Support act
11 jun 2018
1.090
299
Wolfmother staat komend jaar ook op Nirwana tuinfeesten.

Van mij mogen er wel wat nieuwere talentvolle bandjes de kans krijgen, met name op de kleinere stages. Acts als Black Midi, Fontaines DC, Idles, Girl Band, Shame, Wolf Alice zouden dat prima kunnen.

 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.946
5.995
Ik heb een klein beetje geprobeerd een analyse te maken van de lineup zoals nu bekend gekoppeld aan het podium dat ik verwacht en gekoppeld aan de topdown zoals op de lineup pagina. (tijden zijn ongeveer en indicatief voor de volgorde)
Dan heb ik nog 15 open spots en nog 12 spots Stage 4, en nog 3 namen van Garden of Love, lijken me dan nog 23 30 namen te gaan.
(edit : rekenfoutje bij Stage 4, zijn er natuurlijk 4 per dag)

Vrijdag / zaterdag / zondag

RHCP / Post Malone / GnR -> Mainstage (circa 22:15 – 00:00)
NBT / Rag N Bone / Anderson .Paak -> IBA (circa 21:00 -22:00)
Lost Frequencies / ??? / Gojira -> Brightlands (circa 21:00 -22:00)
TOP / ??? / Volbeat -> Mainstage (circa 19:45 – 21:00)
5SOS / ??? / Zara Larsson -> IBA (circa 18:45 – 19:45)
??? / James Arthur / The Pretty Reckless -> Brightlands (circa 18:45 – 19:45)
Kensington / Crowded House / Disturbed -> Mainstage (circa 17:45 – 18:45)
Supergrass / ??? / ??? -> IBA (circa 16:45 -17:45)
??? / ??? / Of Monsters and Men -> Brightlands (circa 16:45 – 17:45)
Keane / Deftones / ??? -> Mainstage (circa 15:45 – 16:45)
Balthazar / Mabel / The Marcus King Band -> IBA (circa 14:45 – 15:45)
??? / Frank Carter / Inhaler -> Brightlands (circa 14:45 -15:45)
??? / Danny Vera / ??? -> Mainstage (13:45 – 14:45)
JC Stewart / Dermot Kennedy / ??? -> IBA (circa 13:00 – 13:45)
Elle Hollis / ??? / ??? -> Brightlands (circa 13:00 – 13:45)
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.363
10.193
Alles voorbij Amsterdam is een uithoek.
1f609.svg


Een zegen..je spelt zegen verkeerd.
Oh, maar daar ben ik het ook wel mee eens, hoor. Verandert er alleen niks aan dat het nog een uithoek is.
 

Roman

Campingartiest
10 apr 2014
89
27
Ik denk dat een James Arthur, Mabel, The Markus King Band, Inhaler, Danny Vera, JC Stewart, Dermot Kennedy eerder op Stage 4 spelen of hooguit in de Brightlands tent.

Al mag een band als Inhaler van mij ook wel de Mainstage openen, al zie ik het niet zo snel gebeuren.

Rag'n'Bone Man verwacht ik echt niet zo'n hoge spot te hebben, zullen nog wel wat acts bijkomen lijkt me zo.
 

Popijn

Randprogramma
29 jan 2016
243
0
Ik denk dat een James Arthur, Mabel, The Markus King Band, Inhaler, Danny Vera, JC Stewart, Dermot Kennedy eerder op Stage 4 spelen of hooguit in de Brightlands tent.

Al mag een band als Inhaler van mij ook wel de Mainstage openen, al zie ik het niet zo snel gebeuren.

Rag’n’Bone Man verwacht ik echt niet zo’n hoge spot te hebben, zullen nog wel wat acts bijkomen lijkt me zo.

Ik denk dat je je vergist wat betreft James Arthur, Danny Vera en Mabel. De rest is inderdaad meer Stage 4 of wellicht Brightlands.

Overigens Dennis, waar komt de afkorting NOTB voor Nothing But Thieves vandaan?
 

tom93

Dagopener
24 apr 2019
593
245
Danny Vera staat echt wel op de Mainstage, zeker gezien zijn huidige populariteit. En die spot verdient hij ook gewoon.
 

remko

Campingartiest
5 feb 2016
81
0
Blijkt maar eens hoe weinig het zegt: Post Malone niet een keer in top 2000. Als je die statistieken as leidend neemt: RHCP en Kensington 11x

Daar wordt dus niet naar gekeken

Ben erg benieuwd naar de ontbrekende grote namen voor zaterdag
 

rshagen

Playlistbediener
27 sep 2019
10
0
Rage against the Machine, Travis Scott en Frank Ocean naar grote waarschijnlijk de headliners van Coachella!

Coldplay naar Europa in de zomer van 2021, volgens Chris Martin bij QMusic België! Dit kan betekenen een (festival)tour door Europa in 2021!
 

rshagen

Playlistbediener
27 sep 2019
10
0
Rage against the Machine, Travis Scott en Frank Ocean naar grote waarschijnlijk de headliners van Coachella!

Coldplay naar Europa in de zomer van 2021, volgens Chris Martin bij QMusic België! Dit kan betekenen een (festival)tour door Europa in 2021!!
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.946
5.995
Blijkt maar eens hoe weinig het zegt: Post Malone niet een keer in top 2000. Als je die statistieken as leidend neemt: RHCP en Kensington 11x

Daar wordt dus niet naar gekeken

Ben erg benieuwd naar de ontbrekende grote namen voor zaterdag
wel aardig om te vermelden... Floor Jansen wel de enige limburgse naam als nieuwe binnenkomer in de top2000, door haar duet met Henk Poort in Beste Zangers. Enkele Limburgse namen verdwenen, als Haevn en Kovacs. Rowwen Heze vind oa het nieuwe nummer Vlinder terug in de lijst.
https://www.1limburg.nl/weer-minder-limburgse-artiesten-top-2000
 

Rockbeer

Sunset slot
6 okt 2016
2.397
2.820
Vlinder staat er natuurlijk alleen maar in doordat Peter R. de Vries tijdens de stemweek op een zaterdag op Radio 2 zijn pitch deed.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.363
10.193
Blijkt maar eens hoe weinig het zegt: Post Malone niet een keer in top 2000. Als je die statistieken as leidend neemt: RHCP en Kensington 11x

Daar wordt dus niet naar gekeken

Ben erg benieuwd naar de ontbrekende grote namen voor zaterdag
Dat Kensington staat erin met een nummer van hun laatste album, uitgebracht in november... Dat gaat echt helemaal nergens over.

Zou die zaterdag nog zo'n fantastische dag kunnen worden dan?
 

sledgehammer

Gouden Tip
24 nov 2017
257
-2
remko wrote:
Blijkt maar eens hoe weinig het zegt: Post Malone niet een keer in top 2000. Als je die statistieken as leidend neemt: RHCP en Kensington 11x

Daar wordt dus niet naar gekeken

Ben erg benieuwd naar de ontbrekende grote namen voor zaterdag

wel aardig om te vermelden… Floor Jansen wel de enige limburgse naam als nieuwe binnenkomer in de top2000, door haar duet met Henk Poort in Beste Zangers. Enkele Limburgse namen verdwenen, als Haevn en Kovacs. Rowwen Heze vind oa het nieuwe nummer Vlinder terug in de lijst.
https://www.1limburg.nl/weer-minder-limburgse-artiesten-top-2000
Alleen komt Floor Jansen uit Noord-Brabant en niet uit Limburg.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken