Pinkpop 2020 – Nieuws en geruchten

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.198
4.426
Als het om GnR, ACDC, SlipKnot en Metallica gaat, hoop ik dat we vandaag nog niks horen met betrekking tot Pinkpop.

Zou me overigens ook niets verbazen als er helemaal niets komt van een voorverkoop.
Hier wordt natuurlijk ieder nieuwsbericht minutieus ontleed en geanalyseerd. Maar de meute is waarschijnlijk al vergeten dat er eventueel sprake zou zijn van een voorverkoop.
Ik kijk er niet gek van op als november en december op dat gebied geruisloos voorbij gaan en het in februari in Paradiso wordt afgedaan met "te moeilijk".
 

Rockbeer

Sunset slot
6 okt 2016
2.447
2.927
Vergeet ook vooral de argumenten niet dat je zo’n ticket alleen maar kwijt kunt raken en dat hamsters misschien wel doodgaan in die periode.
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.198
4.426
Vergeet ook vooral de argumenten niet dat je zo’n ticket alleen maar kwijt kunt raken en dat hamsters misschien wel doodgaan in die periode.

Goddomme ja, ik kan de concerten en festivals niet meer bijhouden die ik gemist heb omdat ik de kaartjes niet meer kon vinden.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.437
6.099
Zou Jan weten dat de kaartverkoop tegenwoordig online is of denkt hij elk jaar bij het uitreiken van de eerste kaartjes dat die verrekte rij wel erg kort is?

Eens met Oasis trouwens. Dat GnR en ACDC maar ver van Pinkpop wegblijven deze zomer. Vergane glorie.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.011
6.055
Dat GnR en ACDC maar ver van Pinkpop wegblijven deze zomer. Vergane glorie.
denk dat er ook genoeg mensen zijn die hier anders over denken...

Ik weet niet hoor, met Hellfest en Graspop in zelfde dagen, zie ik GnR niet als optie voor Pinkpop? Kan er ook naast zitten hoor.

Misschien komen RW en Pinkpop morgen wel met Coldplay, wie weet?
Ik zou volgende week woensdag de rock-headliner er in gooien ;)
En de laatste week oktober de laatste headliner met aansluitend de zaterdag de voorverkoop.
Althans, zo zou ik het doen... Maar ja, wie ben ik...
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.437
6.099
En er is nog steeds geen enkele concrete reden om aan te nemen dat Coldplay gaat touren.
En als ze al dan niet gaan touren zie ik ze ook absoluut niet op PP staan. Dat zal dan wel een Goffertparkje worden.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.314
4.995
En er is nog steeds geen enkele concrete reden om aan te nemen dat Coldplay gaat touren.
Die zijn er genoeg, maar je accepteert ze niet.

Nogmaals vorig jaar hebben ze op het allerlaatste moment alles terug getrokken. Er was zelfs al een Werchter datum bekend.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.437
6.099
Op dit moment is er alleen dat gerucht van dat roddelvodje en die uitspraak van die regisseur uit 2018 toch?

Ken heeft Coldplay op Werchter iig een paar weken geleden ontKENd ( :lol: )
Welke aanleidingen zijn er nog meer?
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.314
4.995
Nee hoor, die Werchter bevestiging had niets met een regisseur te maken. Maar goed, vorig jaar zouden ze niet op "Rock Werchter" staan maar wel op het Werchter terrein.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.437
6.099
Maar dat waren dus inderdaad allemaal geruchten voor 2019.
Heb naast dat roddelvodje nog geen concrete geruchten voor 2020 gezien. Enkel de ontkenning van Ken in het RW topic op Efestivals.

Edit: Was in het NOS Alive, niet RW topic.

No Coldplay (yet?).
 

RubenFrusciante

Sunset slot
11 feb 2017
2.404
3.370
Ken heeft Coldplay niet ontkend, in mijn ogen juist eerder een hint dat ze wél op Rock Werchter staan.
"But off course, they prefer to have Coldplay on one of their day festivals. But sometimes you have no choice. " is wat hij letterlijk heeft gezegd.
 

visdave34

Sunset slot
Sfeerbeheer
13 jan 2014
2.951
520
Ken heeft Coldplay op Werchter iig een paar weken geleden ontKENd (
1f606.svg
)
Ehm, no he didn't. Zijn exacte woorden waren zelfs (na de suggestie dat Coldplay voor onbalans zou zorgen):
"Difference with a couple years ago, they are now filling the days earlier. So it is possible to create a well balanced day...

But off course, they prefer to have Coldplay on one of their day festivals. But sometimes you have no choice."
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.314
4.995
Maar dat waren dus inderdaad allemaal geruchten voor 2019.
Heb naast dat roddelvodje nog geen concrete geruchten voor 2020 gezien. Enkel de ontkenning van Ken in het RW topic op Efestivals.
Het is toch niet raar dat ze het dan een jaar later wel gaan doen.

Verder weet ik niet of het een roddelvodje is of niet. En Ken weet misschien ook niet alles te vertellen.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.437
6.099
Dailystar is 100% een roddelvodje.

Ik had mijn comment al ge-edit idd, was niet in het RW maar in het NOS Alive topic. Excuus voor de verwarring.

Had die uitspraak in het RW topic gemist maar dat geeft iig wel aanleiding tot de geruchten en maakt het al iets aannemelijker.
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.586
655
Pinkpop zou net als Hellfest gewoon morgen de vvk moeten starten. Zonder mededeling. Hier op het forum en voor de fans zou het snel genoeg bekend zijn. Die kunnen dan kopen. De dagjesmensen etc kunnen er dan later achter komen.

En Jan....mocht je dit lezen. ALS JE JE KAARTJE DIGITAAL KOOPT BLIJFT IE IN JE TICKETMASTER ACCOUNT STAAN. JA ECHT. DIE RAAK JE GODVERDOMME NIET KWIJT. Dus kom op met die vvk.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.011
6.055
Dailystar is 100% een roddelvodje.
kijk eens hoe media dit roddelvodje overneemt door europa heen.
dat is niet zomaar.
er liggen geruchten in de wandelgangen door heel europa dat dit zo wordt opgepikt...

ergens moet er een lichtje gaan branden Timmetje?
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.399
627
Maar dat waren dus inderdaad allemaal geruchten voor 2019.
Heb naast dat roddelvodje nog geen concrete geruchten voor 2020 gezien. Enkel de ontkenning van Ken in het RW topic op Efestivals.

Edit: Was in het NOS Alive, niet RW topic.

No Coldplay (yet?).

Dat sloeg ook expliciet op de aankondiging van 2 weken terug, waar iedereen nog Coldplay ipv Billie verwachtte.

Chiquitachaser heeft hier op Festileaks overigens ook al gehint naar een passage van Coldplay op Pinkpop. Denk dat er op zijn minst concrete onderhandelingen aan de gang zijn.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.437
6.099
Timmetje wrote:
Dailystar is 100% een roddelvodje.

kijk eens hoe media dit roddelvodje overneemt door europa heen.
dat is niet zomaar.

Een ''Source'' die met de DailyStar spreekt over een ''experimenteel album'' en een tweede album in 2020 met ''vermoedelijk'' een wereldtoernee. Vrijwel iedereen die het overneemt of er over spreekt zegt maakt ook meteen de kantnoot dat de DailyStar over het algemeen niet serieus te nemen is. Hoop doet leven :wink: en het geeft ieder iig weer content / iets om over te spreken.

Maar door die opmerking van Ken lijkt het me iig wel iets aannemelijker.

We zullen het hopelijk snel weten.
 

Maurice

Randprogramma
24 nov 2015
158
0
Timmetje wrote:
Dat GnR en ACDC maar ver van Pinkpop wegblijven deze zomer. Vergane glorie.

denk dat er ook genoeg mensen zijn die hier anders over denken…

Ik weet niet hoor, met Hellfest en Graspop in zelfde dagen, zie ik GnR niet als optie voor Pinkpop? Kan er ook naast zitten hoor.

Misschien komen RW en Pinkpop morgen wel met Coldplay, wie weet?
Ik zou volgende week woensdag de rock-headliner er in gooien ?
En de laatste week oktober de laatste headliner met aansluitend de zaterdag de voorverkoop.
Althans, zo zou ik het doen… Maar ja, wie ben ik…
Hoi Dennis, ik hoor je al een paar keer zeggen, de presale nadat de drie headliners bekend zijn, maar wat is dan het nut van de presale. Het zou toch mooi zijn dat door de presale zonder enige naam bekend te maken, de hardcore pinkpopfans al hun kaartje kunnen kopen, zonder dadelijk misschien Stones praktijken.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken