Pinkpop 2020 – Nieuws en geruchten

Kensington zou sowieso meer dagkaarten verkopen als headliner dan Volbeat en Neil Young (indien de rest van het programma gelijk zou zijn).

Kensington zou sowieso meer dagkaarten verkopen als headliner dan Volbeat en Neil Young (indien de rest van het programma gelijk zou zijn).
kan zomaar, maar als je het met Volbeat of Neil Young niet probeert zal je het niet weten

In Nederland weten we de kunstjes van Kensington wel.

Kensington staan met het nieuwe album zeker (naar mijn mening) op Pinkpop, vraag is alleen op welke positie.
Geloof niet dat Nederlands meest populaire rockband van de laatste 10 jaar met nieuw materiaal een festival als Pinkpop overslaat.

Ja, tot we het daadwerkelijk proberen weet ik ook niet zeker of Sugar Lee Hooper minder kaarten verkoopt dan the Rolling Stones.

tom93 wrote:
Volgens mij is Kensington helemaal geen grote rockband. In Nederland wellicht, maar daarbuiten heeft nog nooit iemand van ze gehoord. Een headliner van Pinkpop hoort mijns inziens internationale allure te hebben.

dit bedoel ik dus ook…

Kensington, perfect als sub voor een festival als Pinkpop. Maar hoger niet…

Kijk, Within Tempation hebben al in het buitenland festivals geheadlined, dat is een goed voorbeeld.
Maar dan nog, ik blijf van mening, internationale acts als headliner en geen nationale op Pinkpop.

Niet helemaal correct Dennis, want in Polen zijn ze mateloos populair

Misschien kunnen ze de naam van de 1e headliner droppen, want het gaat hier inmiddels nergens meer over :-P

Oasiss wrote:
Ja, tot we het daadwerkelijk proberen weet ik ook niet zeker of Sugar Lee Hooper minder kaarten verkoopt dan the Rolling Stones.

Dat durf ik te betwijfelen…

Godsamme, ik zie nu dat ik een voorbeeld kies dat tien jaar geleden is overleden..

Laat die eerste headliner maar komen inderdaad trouwens, kunnen we daar lekker op gaan vitten.

Niet helemaal correct Dennis, want in Polen zijn ze mateloos populair

Ik zou zeggen.....daarheen en nooit weer terugkomen

Godsamme, ik zie nu dat ik een voorbeeld kies dat tien jaar geleden is overleden..

Laat die eerste headliner maar komen inderdaad trouwens, kunnen we daar lekker op gaan vitten.

En toen was dat Bruce Springsteen.

Indiaantje89 wrote:

Oasiss wrote:

Dat durf ik te betwijfelen…

We kunnen grappen maken over 3D hologrammen, maar dat zullen we maar achterwegen laten ;).

Twee dikke vette monster headliners, daar kan best een Kensington tussen. Maak je van die Kensington dag het mooiste dag-affiche, en je verkoopt bijna alles uit.

Verder verwacht ik dat de eerst genoemde naam in ieder geval in het (pop)rock genre zal zitten. Wanneer voorverkoop voor Pinkpop wordt overwogen, moet je eerste naam in mijn ogen een beetje bij je festival roots liggen, en ondanks de diversiteit, vind ik Pinkpop nog altijd behoorlijk gitaar-minded. Ik denk dus niet dat Eminem de eerste naam zal zijn die we horen, maar ik sluit hem ook zeker niet uit als één van de headliners. En ik hoop dat het een kneiter van een naam wordt...

Mocht Kensington komen dan verwacht ik ze op de spot van bijvoorbeeld Anouk dit jaar.

De kans dat ze op Pinkpop staan is helaas erg groot. Zo een 90% denk ik. Maar goed het zijn ook de festivalhoeren bij uitstek. Die zullen waarschijnlijk ook op Dauwpop, CAS, Bospop, Appelpop, Parkpop, Trekpop etc staan. Maar ook op de braderie in Schubbekutterveen

Er komt een Whitney Houston hologram live show. Kanshebber?

Niet, gewoon niet doen. Ze is dood. Luister dan gewoon een plaat of zo. Ga dan naar die musical, die zou echt niet slecht zijn. Hologrammen.....dat zijn de pringels van de chipswereld; te dure kunstmatige troep.

Jack wrote:
Er komt een Whitney Houston hologram live show. Kanshebber?

Zij zou ongetwijfeld de Ziggo-dome meerdere keren uitverkocht hebben, denk dat ze headliner is op Pinkpop
1f600.svg

Toen ze leefde keek geen hond meer naar haar om. Nu profiteren legio mensen van haar kunde. Glennis Grace trekt de Ahoy meerdere malen vol door covers te zingen en nu die hologram show. Nee, hier heb ik echt een afkeer tegen. Dit verdient geen podium op serieuze muziekfestivals.

Ik ben echt absoluut geen Kensington fan trouwens. Van mij hoeft het ook niet. Maar dat ze die spot verdienen en ook wel kunnen dragen betwijfel ik gewoon niet.

Vind het opmerkelijk dat de Ziggodome uitverkopen hier als punt wordt gebruikt om headlinespots voor bands te verdedigen (Mumford, Volbeat) maar dat het, zodra een grote populaire rockband Nederlands is het ineens niet meer kan .

Ik heb iig liever 2 grote dure internationale bands, Kensington en een vet dagprogramma dan drie grote dure internationale bands en een brak dagprogramma.

dat komt omdat ik verder kijk dan de nationale landsgrenzen.

komt gewoon niet geloofwaardig over op Pinkpop, Kensington headliner...

zeker niet als je zelf ook zegt dat Pinkpop Swift verliest aan Boutique, Green Day in Groningen, Clapton of SoaD in Ziggo
dan komt Pinkpop toch zeker niet met een Nederlandse headliner?
populair ja, headliner op Pinkpop nee
het is geen Paaspop of Appelpop? Wil Pinkpop in Nederland de aanhaak bij de grootste festivals verdedigen, moet het met headliners komen die ook op andere festivals te vinden zijn door Europa.

Users who are viewing this thread