Pinkpop 2020 – Nieuws en geruchten

Ik ben echt absoluut geen Kensington fan trouwens. Van mij hoeft het ook niet. Maar dat ze die spot verdienen en ook wel kunnen dragen betwijfel ik gewoon niet.

Vind het opmerkelijk dat de Ziggodome uitverkopen hier als punt wordt gebruikt om headlinespots voor bands te verdedigen (Mumford, Volbeat) maar dat het, zodra een grote populaire rockband Nederlands is het ineens niet meer kan .
Omdat er meer zaken meespelen dan alleen het uitverkopen van de Ziggo Dome, doelgroep bijvoorbeeld. Er stond een tijdje geleden zo'n K-Pop boyband, Ziggo Dome uitverkocht, ook nog eens kaarten van iets van 150 euro. Maar die ga je ook niet als headliner op Pinkpop zetten. De Toppers verkopen meerdere avonden de Arena uit, maar zal je ook niet op Pinkpop zien.
Zijn natuurlijk wat extreme voorbeelden, maar dat alleen even om mn punt duidelijk te maken.

Kensington zal ongetwijfeld op Pinkpop staan, waarschijnlijk ook op een hoge positie. Maar headliner? Nee, denk t niet.

Timmetje wrote:
Ik ben echt absoluut geen Kensington fan trouwens. Van mij hoeft het ook niet. Maar dat ze die spot verdienen en ook wel kunnen dragen betwijfel ik gewoon niet.

Vind het opmerkelijk dat de Ziggodome uitverkopen hier als punt wordt gebruikt om headlinespots voor bands te verdedigen (Mumford, Volbeat) maar dat het, zodra een grote populaire rockband Nederlands is het ineens niet meer kan .

Omdat er meer zaken meespelen dan alleen het uitverkopen van de Ziggo Dome, doelgroep bijvoorbeeld. Er stond een tijdje geleden zo’n K-Pop boyband, Ziggo Dome uitverkocht, ook nog eens kaarten van iets van 150 euro. Maar die ga je ook niet als headliner op Pinkpop zetten. De Toppers verkopen meerdere avonden de Arena uit, maar zal je ook niet op Pinkpop zien.
Zijn natuurlijk wat extreme voorbeelden, maar dat alleen even om mn punt duidelijk te maken.

Kensington zal ongetwijfeld op Pinkpop staan, waarschijnlijk ook op een hoge positie. Maar headliner? Nee, denk t niet.

Ik denk niet dat je de doelgroep van de Toppers en die van Kensington kan vergelijken.
Kensington is gewoon een rockband.
Rockbands kunnen en horen prima op Pinkpop te spelen.
Wat is volgens jou de doelgroep van Kensington en waarom zou die doelgroep niet naar Pinkpop gaan?

dat komt omdat ik verder kijk dan de nationale landsgrenzen.

komt gewoon niet geloofwaardig over op Pinkpop, Kensington headliner…

Internationaal geeft het juist een enorm sterk teken af als je met 2 internationale bands en een grote nationale band je festival weet uit te verkopen.
Daarbij is volgens mij Nederland het enige land waar er zo moeilijk over nationale headliners wordt gedaan.

Motherload, bedoel je met die K-pop band trouwens BTS? Want ook die zouden voor Pinkpop een gigantisch goeie boeking zijn.
Haal je meteen een hele hoop nieuwe bezoekers naar je festival.

Nope. Je laat je wat verblinden door het feit dat je die band niet leuk vindt.
Het tekent: Kijk, we verkopen met twee grote internationale bands én een grote nationale rockband ons festival uit.
En zo raar is dat niet. Nederland is zowat het enige land waar moeilijk over nationale headliners wordt gedaan.

Maar goed, als je er echt op die manier over denkt valt er vrij weinig over te discusseren, dan worden we het toch nooit eens. :wink:

waar haal je dat uit

periode gehad dat we met ze doodgegooid werden...
maar als ze volgend keer op Pinkpop staan sta ik waarschijnlijk met mijn vlaggetje vooraan

Ah! Excuus. Dan neem ik dat terug. Dacht dat je ergens eens eerder had gezegd geen fan van de muziek van Kensington te zijn.

Het tekent: Kijk, we verkopen met twee grote internationale bands én een grote nationale rockband ons festival uit.
En zo raar is dat niet. Nederland is zowat het enige land waar moeilijk over nationale headliners wordt gedaan.

Maar goed, als je er echt op die manier over denkt valt er vrij weinig over te discusseren, dan worden we het toch nooit eens.
1f609.svg
Het is zeker niet onwaarschijnlijk hoor Tim. Maar als ik van de organisatie was, dan zou ik ook wel alle andere opties bekijken voordat ik naar Kensington zou grijpen. En ja Kensington mag misschien een "rock"band zijn, maar wel een rockband voor de niet muziek liefhebbers. Nederland is een raar land wat dat betreft, een eerder genoemde dEUS of een Die Toten Hosen sluiten kwa support veel meer aan op hun festivals dan dat Kensington dat doet. De mensen die ik ken die naar die shows zijn geweest, die gaan niet naar Pinkpop in ieder geval.

Ah! Dan neem ik dat terug. Dacht dat je ergens eens eerder had gezegd geen fan van de muziek van Kensington te zijn.
Dennis vind alles leuk wat op Pinkpop staat, dat heeft weinig met Kensington te maken :D (sorry Dennis, kon deze niet laten liggen ;)).

Maar goed, als je er echt op die manier over denkt valt er vrij weinig over te discusseren, dan worden we het toch nooit eens.
1f609.svg

Internationaal maak je net meer indruk door een internationale klepper te boeken. Is net iets moeilijker te overtuigen dan een act die sowieso instant ja zou zeggen tegen het voorstel om Pinkpop te headlinen.

Nou jongens niet getreurd, vers van Ken:
At this moment, the cards are looking good for Pinkpop. But you never know. It won't be the first time that a headliner pulled out the trigger. No Kensington as a headliner ? (at this moment).

At this moment, the cards are looking good for Pinkpop. But you never know. It won’t be the first time that a headliner pulled out the trigger. No Kensington as a headliner
1f642.svg
(at this moment).
Haha, die leest duidelijk ook hier mee...

At this moment, the cards are looking good for Pinkpop. But you never know. It won’t be the first time that a headliner pulled out the trigger. No Kensington as a headliner ? (at this moment).

Go Ken Go. Goed, ik blijf duimen. Het kan altijd dat er wat mis gaat (gevalletje PJ/Eminem) maar dat de kaarten goed liggen is sowieso fijn. Op het moment dat kensington headliner zou zijn dan weten we dus dat er grote vissen gecancelled hebben.

Waar zou die Ken vandaan komen en wat zou zijn functie zijn? (hij is in ieder geval niet Engels want heeft soms stomme grammaticafoutjes die normaliter een Engelsman niet zou maken, to en too bijvoorbeeld)

RubenFrusciante wrote:
At this moment, the cards are looking good for Pinkpop. But you never know. It won’t be the first time that a headliner pulled out the trigger. No Kensington as a headliner
1f642.svg
(at this moment).

Haha, die leest duidelijk ook hier mee…
Nu nog wachten op Barbie.

Om de paar uur dit forum checken of er eindelijk een naam 'gelekt' is, om te ontdekken dat het nog steeds over "Kensington wel of niet" gaat.
#zucht #naBieberkanalles

Om de paar uur dit forum checken of er eindelijk een naam ‘gelekt’ is, om te ontdekken dat het nog steeds over “Kensington wel of niet” gaat.
#zucht #naBieberkanalles
zo'n zin in morgen ;)

Voor wat het waard is. Wel vers van de pers........
Rumor: Slipknot and AC/DC (with Brian Johnson!) to Headline Multiple 2020 North American Festivals.
https://www.metalsucks.net/2019/10/09/rumor-slipknot-and-ac-dc-with-brian-johnson-to-headline-multiple-2020-north-american-festivals/

het wordt zo ongelooflijk tijd dat er eens echt wat te melden valt hier!!!!!

we zitten op pagina 96 en tot nu toe gaat het werkelijk enkel over de MENING van een aantal mensen, en die mening wordt maar herhaald en herhaald en wederom herhaald.
Ja dennis, we weten nu dat je vindt dat Volbeat een headliner is
Ja tim we weten dat jij kensington wel een geschikte headliner vindt.

zou zooo fijn zijn als er eindelijk eens een melding komt, die recht doet aan de naam van dit topic (nieuws en geruchten),
want tot nu toe zou dit topic, "Pinkpop 2020,persoonlijke meningen" moeten heten

Voorspelling: Coldplay, ACDC, Popact (katy perry ofzo)

Waar zou die Ken vandaan komen en wat zou zijn functie zijn? (hij is in ieder geval niet Engels want heeft soms stomme grammaticafoutjes die normaliter een Engelsman niet zou maken, to en too bijvoorbeeld)

Lol dat zijn juist wel foutjes die engelsen kunnen maken. Dat is hun variant op nederlanders die als en dan door elkaar halen ;).

Anyway, ik hoop op een paar mooie namen voor Pinkpop! De nieuwe AC/DC geruchten maken mij erg blij, daarvoor zou ik nog wel overwegen een kaartje te kopen. Zeker als ze iets als Eminem erbij zetten en PJ. Metallica (ookal is de kans erg klein met James in de kliniek) heb ik ook nog nooit gezien en zou ik dus ook erg welkom heten.
Coldplay of GnR hoeven van mij niet per se, heb ze allebei al gezien, maar zouden voor het affiche zeker mooie namen zijn.

het wordt zo ongelooflijk tijd dat er eens echt wat te melden valt hier!!!!!
dat is zeker waar!
Afgelopen seizoen was Fleetwood Mac op 6 november de eerste aankondiging.
Foo Fighters eerste op 23 oktober voor 2018.
Je zou zeggen, langzaam tijd...

zeker als er geruchten zijn dat 2 november voorverkoop begint, dan wil je dan toch minstens 2 of de 3 headliners hebben.
Dat is over 3 weken, dus elke week 1 past perfect, toch?

Users who are viewing this thread