Pinkpop 2020 – Nieuws en geruchten

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.429
6.088
Als ik geen Glastonbury tickets kan scoren wel.

Betekent niet dat ik geen 2 dagen PP ernaast kan meepakken. :wink: Boutique is maar n dagje.
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.155
4.278
GNR op de Goffert gezien. Optreden was echt niet zo slecht als de recensie van de oor. Slash was magistraal. Zang van Axl gaat al een tijdje mee en dat hoor je, maar mij viel het mee. Ik zou graag weer zien.

Deze recensie over 2018, ook van Oor, is een stuk genuanceerder: https://oor.nl/concerten/nostalgie-wint-toch-kilte-guns-n-roses/

En 3voor12 is ook wat minder zuur: “Al met al staat de band ruim 3 uur en een kwartier op het podium, met de langste setlist van deze tour. En waar Robbie Williams een week geleden nauwelijks 2 uur het Goffertpark vermaakte en daar aanzienlijk meer showelementen voor nodig had, is het bij Guns N' Roses vooral het muzikale dat voor vuurwerk zorgt met een flink aantal ijzersterke uitvoeringen van hun hits. Het is niet allemaal even glad en de stem van Axl is niet altijd meer wat het geweest is. Maar bij Guns N' Roses ging het nooit om glad, altijd om muziek met een rauw randje. En dat rauwe randje hebben we vanavond in een ruimte mate gehoord. Vaak goed, soms niet. Guns N' Roses weer in de Goffert was jeugdsentiment. Mét wat krassen na al die jaren.“
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.010
6.054
erger als Bieber kan het nooit zijn?
:lol:

ik was 2017 bij GnR in Goffert en heb genoten, vond het geweldig...
en de zang van Axl viel me reuze mee. Oude stem, maar kon niet zeggen dat ik Robert Smith zo jong en fris vond klinken, of Fleetwood Mac, of Stones, of Springsteen of MacCartney op Pinkpop. Oude mensen klinken nou eenmaal oud en versleten en de een meer als de andere...



Overigens, Disturbed stond afgelopen editie op Graspop. Daar het gelijke weekend is er wellicht een opening voor Pinkpop. Zelfde ook natuurlijk voor Within Tempation. WT stond zelf ook op Hellfest. Dus ik zie hier een mogelijkheid voor Pinkpop 2020...
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.399
627
Voor wat het waard is: morgenavond aankondiging I-Days, rond zelfde moment als NOS Alive. En op eFestivals wordt cryptisch "I can't wait for Mad Cool to join the party" gereageerd door een insider.

Coldplay met volledige touraankondiging?
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.429
6.088
erger als Bieber kan het nooit zijn?
1f606.svg


ik was 2017 bij GnR in Goffert en heb genoten, vond het geweldig…
en de zang van Axl viel me reuze mee. Oude stem, maar kon niet zeggen dat ik Robert Smith zo jong en fris vond klinken, of Fleetwood Mac, of Stones, of Springsteen of MacCartney op Pinkpop. Oude mensen klinken nou eenmaal oud en versleten en de een meer als de andere…

Overigens, Disturbed stond afgelopen editie op Graspop. Daar het gelijke weekend is er wellicht een opening voor Pinkpop. Zelfde ook natuurlijk voor Within Tempation. WT stond zelf ook op Hellfest. Dus ik zie hier een mogelijkheid voor Pinkpop 2020…

Robert Smith zingt anders nog loepzuiver....
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.876
8.492
Ja, als er één oudere zanger nog exact hetzelfde zingt als vroeger, is het Robert Smith wel.

Verder heeft Dennis wel een punt.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.697
1.856
Zouden de grote namen hiervan komen voor 1 los optreden of zouden ze hiervoor enkel komen omdat ze toch al op tour zijn en het past in hun tourschema?
http://www.brooklynvegan.com/metallica-coldplay-lizzo-rhcp-more-playing-global-goal-live-worldwide-concert/

 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.010
6.054
Uit het Coldplay topic:


Thijs wrote:
Van onze vriend Ken: “No Coldplay (yet?).”

Die gaan we niet op Pinkpop zien denk ik.
wat niet is, kan nog komen...

Zouden de grote namen hiervan komen voor 1 los optreden of zouden ze hiervoor enkel komen omdat ze toch al op tour zijn en het past in hun tourschema?
http://www.brooklynvegan.com/metallica-coldplay-lizzo-rhcp-more-playing-global-goal-live-worldwide-concert/
interessant... een soort live8-2020
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.697
1.856
Muse en RHCP staan er ook bij op dus ik vermoed dat die ook touren en dit in hun tourschema hebben opgenomen.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.429
6.088
Lijkt me meer 1 los optreden dan dat al die artiesten er een tour omheen gepland hebben. Alicia Keys tourt naar mijn weten niet eens meer.

wat niet is, kan nog komen…

Dat roepen we elk jaar. Ik geloof er niet in voor 2020. 2021 zou logischer zijn.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.697
1.856
Timmetje wrote:
Dat roepen we elk jaar. .

nieuwe jaar, nieuwe ronde nieuwe kansen, nieuwe tourplannen…

gewoon puzzelstukjes leggen
I
Dat klopt, dat is ook het leuke. Is het trouwens uitgesloten dat Rammstein enkele festivals aandoet tijdens hun tour? Die is toch al zo goed als uitverkocht......
 

colint

Gouden Tip
5 mrt 2014
272
0
Dit schrijft Ken in het NOS alive topic op eFestivals:

"I don’t think that everybody will be happy with This... "

Misschien is het vergezocht, maar waarom schrijft hij "this" met hoofdletter? The Strokes > This is it?
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.429
6.088
Ga zelf dan toch steeds meer naar Post Malone of Lady Gaga neigen.

Ken is wel van de vage hits eh
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.010
6.054
Dit schrijft Ken in het NOS alive topic op eFestivals:

“I don’t think that everybody will be happy with This… ”

Misschien is het vergezocht, maar waarom schrijft hij “this” met hoofdletter? The Strokes > This is it?
Armin van Buuren?
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken