Pinkpop 2020 – Nieuws en geruchten

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.367
10.202
colint wrote:
Dit schrijft Ken in het NOS alive topic op eFestivals:

“I don’t think that everybody will be happy with This… ”

Misschien is het vergezocht, maar waarom schrijft hij “this” met hoofdletter? The Strokes > This is it?

Armin van Buuren?
Dat zou helemaal mooi zijn... Zijn ze mij in ieder geval kwijt.
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.154
4.345
Wat hoop ik hard op een tour van The Strokes, al lijkt Pinkpop mij niet de meest logische plek in NL voor ze.
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.245
6.408
Wat hoop ik hard op een tour van The Strokes, al lijkt Pinkpop mij niet de meest logische plek in NL voor ze.

Die nemen geen genoegen met een plek minder dan headliner (terecht) maar trekken in Nederland niet genoeg volk op de been voor een veld van 60.000 man. Ongeschikt voor Pinkpop, maar perfect voor LL, BKS of DTRH. Daar komen ze ook een stuk beter tot hun recht en is voor alle partijen beter.
 

remko

Campingartiest
5 feb 2016
81
0
Of zou het gerucht over nieuw album Kanye West plus tour aankondigING waar zijn en het daar om gaat? Die zou vandaag komen

Daar zal ook niet iedereen blij mee zijn...
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.154
4.345
Oasiss wrote:
Wat hoop ik hard op een tour van The Strokes, al lijkt Pinkpop mij niet de meest logische plek in NL voor ze.

Die nemen geen genoegen met een plek minder dan headliner (terecht) maar trekken in Nederland niet genoeg volk op de been voor een veld van 60.000 man. Ongeschikt voor Pinkpop, maar perfect voor LL, BKS of DTRH. Daar komen ze ook een stuk beter tot hun recht en is voor alle partijen beter.

Helemaal mee eens!
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.382
6.059
Of zou het gerucht over nieuw album Kanye West plus tour aankondigING waar zijn en het daar om gaat? Die zou vandaag komen

Daar zal ook niet iedereen blij mee zijn…

Album Kanye is (alweer) uitgesteld dus denk dat we die kunnen afschrijven. Lijkt me sowieso sterk dat die ooit nog op wereldtoernee gaat.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.382
6.059
Hoe groot achten jullie de kans dat Nick Cave & The Bad Seeds Pinkpop headlinen?
Nieuw album, dus grote kans op tour. Ziggo was binnen now time uitverkocht de laatste keer dat ze hier waren. Zijn ongekend populair.

Zou het zelf een mooie headliner vinden.
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.315
1.747
Tja, het momentum is er wel voor Nick Cave. Zo populair als nu is hij nog nooit geweest. Verkoopt de grootste zalen lachend uit. De band met Mojo is hecht.

Maar voor mijn gevoel past hij niet meer echt bij Pinkpop. Als hij in de jaren 80 zo populair was geweest, had het gekund. Nu verwacht ik hem niet meer.

Maar waar hij dan wel staat komende zomer? DTRH niet meer. Misschien Lowlands weer een keer.
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.154
4.345
Zou Nick Cave persoonlijk enorm toejuichen, maar denk dat hetzelfde geldt als voor The Strokes, dat andere plaatsen (helaas) meer kans maken,
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.948
5.995
Verdorie...

Moet ik Snelle en Borsato ook nog op 1 dag gaan zetten in mijn voorspelling voor Pinkpop.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.382
6.059
Zou Nick Cave persoonlijk enorm toejuichen, maar denk dat hetzelfde geldt als voor The Strokes, dat andere plaatsen (helaas) meer kans maken,

Radiohead er nog bij en je hebt drie prachtheadliners.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.948
5.995
Oasiss wrote:
Zou Nick Cave persoonlijk enorm toejuichen, maar denk dat hetzelfde geldt als voor The Strokes, dat andere plaatsen (helaas) meer kans maken,

Radiohead er nog bij en je hebt drie prachtheadliners.

voor Down The Rabbit Hole of Best Kept Secret wel ja
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.315
1.747
Timmetje wrote:

Oasiss wrote:
Zou Nick Cave persoonlijk enorm toejuichen, maar denk dat hetzelfde geldt als voor The Strokes, dat andere plaatsen (helaas) meer kans maken,


Radiohead er nog bij en je hebt drie prachtheadliners.

voor Down The Rabbit Hole of Best Kept Secret wel ja

Voor Lowlands ook. Maar voor een mainstreamfestival als Pinkpop wellicht minder geschikt. Al zou ik het persoonlijk prachtig vinden en voor het eerst sinds tijden meteen een weekendkaart voor Pinkpop scoren. Maar gaat niet gebeuren.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.382
6.059
Timmetje wrote:

Oasiss wrote:
Zou Nick Cave persoonlijk enorm toejuichen, maar denk dat hetzelfde geldt als voor The Strokes, dat andere plaatsen (helaas) meer kans maken,


Radiohead er nog bij en je hebt drie prachtheadliners.

voor Down The Rabbit Hole of Best Kept Secret wel ja

Voor Pinkpop ook hoor. Alleen The Strokes misschien niet.
Maar imo passen Radiohead en Nick Cave prima op Pinkpop!
Zie niet in waarom niet!
 

Cootje

Dagopener
25 jan 2017
581
522
Heb afgelopen jaar in landgraaf al een klein beetje afscheid genomen van Pinkpop, maar als Nick Cave in 2020 op het program staan ben ik zéker weer van de partij!!! Wat was dat magistraal op DTRH vorig jaar zeg!!!!!
Dus ik zeg: laat maar komen!
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.154
4.345
DennisvdBr wrote:

Timmetje wrote:

Oasiss wrote:
Zou Nick Cave persoonlijk enorm toejuichen, maar denk dat hetzelfde geldt als voor The Strokes, dat andere plaatsen (helaas) meer kans maken,


Radiohead er nog bij en je hebt drie prachtheadliners.


voor Down The Rabbit Hole of Best Kept Secret wel ja

Voor Lowlands ook. Maar voor een mainstreamfestival als Pinkpop wellicht minder geschikt. Al zou ik het persoonlijk prachtig vinden en voor het eerst sinds tijden meteen een weekendkaart voor Pinkpop scoren. Maar gaat niet gebeuren.

De waarheid die hierin steekt, maakt het voor mij persoonlijk des te pijnlijker dat ik ons jaarlijks vriendenweekend niet naar DTRH, BKS of LL krijg verplaatst ;).
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.399
627
Ben toch benieuwd waar NOS Alive mee komt als het geen Coldplay is. Het festival heeft advertentieruimte gekocht op de voorpagina van een Portugese krant, enkel en alleen om het tijdstip van de aankondiging nog eens in de verf te zetten.

Moet toch nog iets groter zijn dan Billie Eilish of Post Malone.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.765
8.328
Als Nick Cave met zijn Bad Seeds op Pinkpop staan, dan mag je mij daar ook verwachten.

De man is inderdaad ongekend populair (zijn bijvoorbeeld de hype voor dat nieuwe album nu) en hij mag zich misschien wel de beste liveact ter wereld noemen (oké, misschien samen met de Boss en zijn E Street Band). De enige reden waarom ik 'm mogelijk niet op Pinkpop zie staan, is omdat het voor veel mensen te 'moeilijk" kan zijn. Maar volgens mij is Cave inmiddels een grotere act dan een Green Day of Kings Of Leon, die in het verleden al headlinden.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.948
5.995
Ben toch benieuwd waar NOS Alive mee komt als het geen Coldplay is. Het festival heeft advertentieruimte gekocht op de voorpagina van een Portugese krant, enkel en alleen om het tijdstip van de aankondiging nog eens in de verf te zetten.

Moet toch nog iets groter zijn dan Billie Eilish of Post Malone.
er wordt gefluisterd over Eilish, in ieder geval in Portugal
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken