Pinkpop 2020 – Nieuws en geruchten

Greenday heeft nu iedereen wel gezien op Pinkpop, steeds dezelfde show. Zou een hele zwakke headliner zijn. Te klein voor goffert, dus zal gewoon 1 keer Ziggo worden.
Als Pinkpop ze toch heeft , dan is hiervoor geen vroege voorverkoop nodig.

Timmetje wrote:
Onderbouw die mening eens dan. Want je kunt het wel irritant vinden dat ik ze als headliner noem, maar je noemt geen redenen waarom ik daar ongelijk in zou hebben.

Onderschatting,

Ik dacht ze voor Lowlands ook aan de kleine kant waren. Maar ik had het fout, ze kunnen het blijkbaar prima aan (zelf niet gaan kijken helaas). Pinkpop is wel een stap hoger maar toch… waarom niet. Beter dan Green Day.

Green Day hoop ik zowieso niet op, zou te snel, te veel achter elkaar zijn.
Wat wel een optie is, ook voor 21 Pilots is een Co-headliner constructie met bijvoorbeeld the XX, maar dit zie ik Pinkpop gewoonweg niet doen.
In dat geval, kan ik mij erin vinden en kunnen ze de stap maken.

Echter denkt Pinkpop dat zij in de Champions League zitten en dat zij "vergelijkbaar" zijn als Glastonbury en Rock Werchter, echter zijn deze 2 stappen verder.
Persoonlijk hoef ik ze niet te zien.

Greenday heeft nu iedereen wel gezien op Pinkpop, steeds dezelfde show. Zou een hele zwakke headliner zijn. Te klein voor goffert, dus zal gewoon 1 keer Ziggo worden.
Als Pinkpop ze toch heeft , dan is hiervoor geen vroege voorverkoop nodig.
Dat geld bijna voor alle grote acts.

De headliner game is ook wel een klein beetje over op dat gebied.

Precies. Of het nou Pearl Jam, Foo Fighters of Green Day is, op een gegeven moment heb je het wel gezien. Vandaar het pleiten voor nieuwe headliners. Nieuwe acts.
Tijd voor vers bloed.

Daar ben ik het niet mee eens, Greenday is wel iets anders dan Springsteen, Stones PJ. En die vroege voorverkoop is alleen ideaal dat de vaste en trouwe Pinkpopganger al zijn ticket kan kopen, voordat er een naam zoals Springsteen, Stones , eventueel Coldplay bekend word gemaakt. Bij namen als Greenday, KOL, AM is dit niet nodig.

Ik vond American Idiot wel een heel goed album, zelfs één van de betere in het genre. Is helaas een gimmick geworden.

Ik verwacht ze ook niet op Pinkpop

Wel anders dan Springsteen en de Stones maar niet zo heel veel anders dan de Foo's en Pearl Jam of Muse imo.

Denk zelf niet dat die vroege voorverkoop wat te maken heeft met de headliners. Ze gaven aan dat er voorverkoop zou zijn maar gaven toen ergens ook al in een interview aan dat ze nog geen headliners hadden geboekt. Volgens mij doen ze die voorverkoop alleen omdat de trouwe fans er al jaren om vragen.

Daar ben ik het niet mee eens, Greenday is wel iets anders dan Springsteen, Stones PJ. En die vroege voorverkoop is alleen ideaal dat de vaste en trouwe Pinkpopganger al zijn ticket kan kopen, voordat er een naam zoals Springsteen, Stones , eventueel Coldplay bekend word gemaakt. Bij namen als Greenday, KOL, AM is dit niet nodig.

Eens, zou dan eerder een afschrikkende werking op je vaste kern kunnen hebben.

Ik vond American Idiot wel een heel goed album, zelfs één van de betere in het genre. Is helaas een gimmick geworden.

Ik verwacht ze ook niet op Pinkpop
Die hebben zeker wel toffe muziek gemaakt hoor. Het laatste album was "ok" maar ook echt niet meer dan dat. Live blijft er ook weinig van over, en al dat ge "Hey ho" en "clap your hands "vind ik bij hun verschrikkelijk.

Een beetje het probleem van al die pop punk bands. Het was allemaal leuk en tof toen ze jong en rebels waren. Maar als je met je 47 jaar nog een album gaat maken met de titel "Father Of All Motherfuckers"... tsja.

daar is die, weekje voor Pinkpop in Groningen.
Enige show in NL...

Streep door Green Day voor Pinkpop 2020

Hate to say... told you so

Users who are viewing this thread