Pinkpop 2020 – Nieuws en geruchten

Ja dat bedoelde ik idd. Voorverkoop. Zonder korting

Verwacht die volgende week of eind september maar met Green Day als headliner 1.

Ik geef Green Day op Pinkpop eerlijk gezegd maar een kleine kans voor 2020. Lijkt me sowieso meer iets voor in de zalen, met die 3 namen die samen touren.

Nee, Green Day stond er 2017... Denk je nu echt dat die in 2020 al terug komen?

Het is toch echt te makkelijk om bij de usual suspects van headliners te kijken! Geloof me...

Green Day als kleinste/saaiste/minst spectaculaire van de drie Headliners kan ik best mee leven. Maar qua budget zal dat niet gaan.

Overigens even in de categorie Rickhuissen leeft onder een steen:

Wat een behoorlijk toffe line-up heeft Appelpop dit jaar. Uit het oogpunt van dat het een gratis NL festival betreft:

Vrijdag: Danny Vera - Son Mieux - Inhaler - Maan - Navarone - Racoon - Merol - Rowwen Héze - De Staat

Zaterdag: Davina Michelle - Tape Toy - Mozes & Firstborn - Suzan & Freek - Eut - Douwe Bob - Indian Askin - Ilse deLange - Thomas Azier - Nielson - Muyayo Rif - Within Temptation - Rondé - Kraantje Pappie

Green Day als kleinste/saaiste/minst spectaculaire van de drie Headliners kan ik best mee leven. Maar qua budget zal dat niet gaan.
Pinkpop gaat het in ieder geval niet worden.
Na 18 uur vanavond weten we het.

Benieuwd naar de reacties, ook hier trouwens ;)

Green Day wordt de eerste headliner. Ben er zeker van. Vanavond hebben we headliner nummer één en twee grote andere namen.
Met vervolgens eind september de start voorverkoop. En dan eindigen we uiteindelijk met Green Day - 21 Pilots - The Killers.

Hoe bedoel je trouwens benieuwd naar de reacties, ook hier?
Wat weet jij wat wij niet weten? :wink:

Mits Green Day samen met Weezer en Fall Out Boy naar Pinkpop komen wel. Die kondigen vanavond hun wereldtour aan.
Ik gok erop dat die op Pinkpop gaan spelen.

De eerste naam gaat nog twee maanden duren.
Green Day is al bij de vorige editie ontkent door Rob Trommelen.

Mits Green Day samen met Weezer en Fall Out Boy naar Pinkpop komen wel. Die kondigen vanavond hun wereldtour aan.
geloof me nou....

Losse shows volgens de info op eFestivals.

Timmetje wrote:

Yep, en Sportpaleis komt vandaag om 18:00 ook nog met een aankondiging. 1 en 1 is 2 lijkt me.

Timmetje wrote:

mwah, losse show....

ik denk dat het wel interessant gaat worden

Het komt voor dat in een eigen concertreeks wel festivals worden aangedaan. Maar dat die festivaldata dan op een later moment bekend worden gemaakt.

Een officiële bekendmaking voor Pinkpop zal vanavond niet plaats vinden. Maar er valt wel veel op te maken uit de tourdata en een eventuele show in Nederland.

Verwacht Green Day eigenlijk niet voor Pinkpop, zal te snel terug zijn. Voorspelbare act die er de afgelopen jaren genoeg heeft gestaan.

Voor Werchter zou je deze combinatie al niet verwachten - alleen omdat Weezer daar afgelopen editie al stond. Losse show lijkt daar dan waarschijnlijk inderdaad.

Kereltje wrote:

Timmetje wrote:

mwah, losse show….

ik denk dat het wel interessant gaat worden
Losse show op Megaland terrein kort na of voor Pinkpop?

Green Day wordt de eerste headliner. Ben er zeker van. Vanavond hebben we headliner nummer één en twee grote andere namen.
Met vervolgens eind september de start voorverkoop. En dan eindigen we uiteindelijk met Green Day – 21 Pilots – The Killers.

Hoe bedoel je trouwens benieuwd naar de reacties, ook hier?
Wat weet jij wat wij niet weten?
1f609.svg

Hoe vaak ga jij 21 pilots nog als headliner noemen? Laat ze eerst als sub komen
Buiten dat mogen ze van mij ook thuis blijven

Users who are viewing this thread