Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Krijgen ze die vol dan? Hun dag op Pinkpop paar jaar geleden verkocht toch heel slecht? Staat me bij dat ze toen niet meer dan 15.000 dagkaarten hadden verkocht. Of vergis ik me nu?
Krijgen ze die vol dan? Hun dag op Pinkpop paar jaar geleden verkocht toch heel slecht? Staat me bij dat ze toen niet meer dan 15.000 dagkaarten hadden verkocht. Of vergis ik me nu?
Goffert lijkt mij ook veel te groot. Een paar maanden voor Pinkpop stonden ze volgens mij wel in een uitverkochte Ziggo. Maar samen met Weezer en Fall Out Boy ga je in NL niet heel veel meer kaarten verkopen, lijkt mij...
Nope. Lowlands heeft bewust lang niet altijd stadion-formaat headliners. Bij Pinkpop is dat wel min of meer het streven. Al wordt het soms het Excelsior stadion in plaats van De Kuip...
Nope. Lowlands heeft bewust lang niet altijd stadion-formaat headliners. Bij Pinkpop is dat wel min of meer het streven. Al wordt het soms het Excelsior stadion in plaats van De Kuip…
Niet dat Pinkpop altijd de grootste headliners heeft, maar 21 pilots zou toch wel een slechte headliner boeking zijn.
Zo heb ik the XX gezien en heb ik genoten maar vind ik ze nog niet groot genoeg om Pinkpop te headlinen.
21 pilots idem, ook heeft timmetje die zo vaak genoemd dat het ondertussen irritant is
Onderbouw die mening eens dan. Want je kunt het wel irritant vinden dat ik ze als headliner noem, maar je noemt geen redenen waarom ik daar ongelijk in zou hebben.
Onderbouw die mening eens dan. Want je kunt het wel irritant vinden dat ik ze als headliner noem, maar je noemt geen redenen waarom ik daar ongelijk in zou hebben.
Vergeleken met de headliners afgelopen jaren, zijn ze de zwakste broeder. 3 aardige hitjes, verder kom ik niet
AM was in 2014 ook nog niet zo ver in mijn mening. Ik zeg niet dat FM de beste was maar wel een band met status.
Als 21 pilots headliner is ben ik bang voor de rest van de dag
Green Day gaat sowieso niet Hullaballoo headlinen. Dan eerder Stadspark Live maar ook die kans lijkt me niet heel groot. Lijkt me eerder dat ze naar Pinkpop komen.
Ik dacht ze voor Lowlands ook aan de kleine kant waren. Maar ik had het fout, ze kunnen het blijkbaar prima aan (zelf niet gaan kijken helaas). Pinkpop is wel een stap hoger maar toch... waarom niet. Beter dan Green Day.
Green Day gaat sowieso niet Hullaballoo headlinen. Dan eerder Stadspark Live maar ook die kans lijkt me niet heel groot. Lijkt me eerder dat ze naar Pinkpop komen.