Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Eigenlijk zijn er weinig spannende headliners voor Pinkpop meer te vinden heb ik het idee. Pearl Jam, Foo Fighters, Rammstein, Muse, Metallica etc. allemala leuk en aardig, maar daar ga ik echt niet meer voor naar Limburg rijden.
Eigenlijk zijn er weinig spannende headliners voor Pinkpop meer te vinden heb ik het idee. Pearl Jam, Foo Fighters, Rammstein, Muse, Metallica etc. allemala leuk en aardig, maar daar ga ik echt niet meer voor naar Limburg rijden.
Voor het echt spannende moet je hopen op een leuke undercard, zoals 2014
Daarom doet Pinkpop er goed aan om headliners te zetten die er nooit of lang niet gestaan hebben.
Muse 5 jaar terug vind ik zelf net aan een twijfel geval.
Metallica (alhoewel ik verwacht dat ze niet touren) 6 jaar geleden in 2014, is qua tijdspanne te doen imo...
Maar zeker een reden voor mij om te pleiten voor Iron Maiden bijvoorbeeld. Of dat het mag lukken om Neil Young neer te zetten.
Guns N Roses, AC/DC, The Who, Depeche Mode, Eminem stond nog nooit op Pinkpop, maar verwachten we die op festivals in 2020? Dat is de vraag.
Ik denk dat het voor Pinkpop sowieso mogelijk is om vanuit Pinkpop point off view headliners neer te zetten die voor Pinkpop nieuw zijn en daar hoeft Mojo niet eens voor naar echte nieuwe namen te kijken maar ook naar oude garde. Wat imo een voordeel is omdat je dan een mix kan maken oud/jong doelgroepen.
voordat ik mijn Photoshop afmaak, alvast een tussenstand...
Voorspelling iets gewijzigd
Vrijdag mainstage
Coldplay – Kensington – Anderson .Paak – Lewis Capaldi – Nielson IBA Parkstadstage
Volbeat – Charli XCX – Racoon – Danko Jones Brightlandsstage
Richie Hawtin – Roxeanne Hazes – The Teskey Brothers – Merol – Winnaar Nu of Nooit Finale Stage 4
Deposit – Mamma’s Gun – Blanks – Tyler Childers Garden of Love
?
Zaterdag mainstage
Iron Maiden – Within Temptation – Royal Blood – Incubus – Rondé IBA Parkstadstage
Toto – Alter Bridge – De Dijk – Dermot Kennedy Brightlandsstage
Tim Dawn – Lizzo – Laurence Jones – Glen Faria Stage 4
Snelle – Raven Age – Alfa Mist – Wilson & Wakeman Garden of Love
?
Zondag mainstage
Neil Young & Crazy Horse – Marco Borsato – Keane – Sheppard – Danny Vera IBA Parkstadstage
Billie Eilish – Franz Ferdinand – Lucas Nelson & Promise of the Real – Ilse de Lange – Inhaler Brightlandsstage
Modeselektor – Young Gun Silver Fox – Son Mieux – Black Pumas – Janse Bagge Bend Stage 4
Blackwave – Particle Kid – Joe Buck – Kuenta Garden of Love
?
Keurige poster. Ik zou wel de zaterdag meepakken. Staan wel genoeg acts tussen die ik graag zou willen zien. Iron Maiden, Toto, Within Temptation, Alter Bridge, De Dijk, The Raven Age en in mindere mate Tim Dawn. Zou ik het toch voor doen.
The Teskey Brothers waren gisteren overigens ontzettend goed. Die mogen echt wel op Pinkpop staan.
Ergens in het topic van Rock Werchter 2020 werd door iemand gezegd, die dat van een insider had gehoord, dat er gesprekken aan de gang zijn met Coldplay. Lijkt er aardig op dat ze gaan touren.
Mooie poster! Visueel dan, je line-up vind ik afschuwelijk. De eerste dag zou ik nog wel gaan om Coldplay te zien.
Op de andere twee dagen zou ik echt heel veel moeite hebben om een handvol acts te vinden die ik wel zien. Naast Lizzo en Billie Eilish, houdt het daar wel een beetje op.
Die laatste dag zou ik, Billie daargelaten, misschien wel de meest matige dag ooit vinden.
Zou jij dit oprecht een fijne line-up vinden?
Edit: dag 2 komt ook wel in aanmerking voor de titel..
Net terug van Misty Fields ('n leuk ontdek-festival in Heusden), leuke bandjes gespot die ik zéker op Pinkpop zou willen zien zoals oa Sons (!!!), Sports Team, Together Pangea en Holy Moly and the Crackers. Niet echt main stage materiaal (althans nóg niet) maar leuke openers IBA stage en stage 4!
Dus @Dennis, je poster ff aanpassen ?
(De zaterdag ben ik iig van de partij, zeker als je Sons toevoegt !!!)
Net terug van Misty Fields (’n leuk ontdek-festival in Heusden), leuke bandjes gespot die ik zéker op Pinkpop zou willen zien zoals oa Sons (!!!), Sports Team, Together Pangea en Holy Moly and the Crackers. Niet echt main stage materiaal (althans nóg niet) maar leuke openers IBA stage en stage 4!
Dus @dennis, je poster ff aanpassen
(De zaterdag ben ik iig van de partij, zeker als je Sons toevoegt !!!)
Vrijdag Sports Team in Rotown gezien, toffe band met paar sterke nummers en dito performance. Perfect voor een vroege spot om lekker in de nieuwe festivaldag te komen.
Afgelopen weekend op Tuckerville (in de achtertuin :wink: ) Speelden ook paar bands van Dennis zijn poster. Joe Buck, Teskey Brothers niets mis mee voor de tent of stage 4. Ook tof was de blues/country rock van The Steel Woods en de singer songwriter Gold Star