Pinkpop 2020 – Nieuws en geruchten

Daft Punk bestaat toch nog gewoon?

Over reünies gesproken: zou The Verve ook echt heel, heel graag bij elkaar zien komen. Maar dat is minstens zo onwaarschijnlijk als Oasis en R.E.M.

Drie fantastische bands met meerdere legendarische albums. Live waren ze alle drie ook echt klasse, wat dat betreft zie ik ze graag terugkeren. Was echt heel groot fan van zowel Oasis en The Verve, twee van mijn drie favoriete bands. Helaas is Britpop tegenwoordig wat uit vervlogen tijden.

Een reünie van Supergrass is daarom meer iets voor Bospop of Hello. Denk dat te weinig mensen hier nog op zitten te wachten, als ze er al wat van kennen.

Daft Punk hebben twee jaar geleden nog met The Weeknd opgetreden idd. En dit jaar hebben ze een expositie oid.

Als Daft Punk er mee stopt (of wellicht allang mee gestopt is), kunnen twee andere Fransen natuurlijk ook gewoon die helmen opzetten en er mee doorgaan. Niemand die het zal weten...

Misschien zijn het eloelo en emmers met glijmiddel wel...

Daft Punk bestaat toch nog gewoon?

Over reünies gesproken: zou The Verve ook echt heel, heel graag bij elkaar zien komen. Maar dat is minstens zo onwaarschijnlijk als Oasis en R.E.M.

Drie fantastische bands met meerdere legendarische albums. Live waren ze alle drie ook echt klasse, wat dat betreft zie ik ze graag terugkeren. Was echt heel groot fan van zowel Oasis en The Verve, twee van mijn drie favoriete bands. Helaas is Britpop tegenwoordig wat uit vervlogen tijden.

Een reünie van Supergrass is daarom meer iets voor Bospop of Hello. Denk dat te weinig mensen hier nog op zitten te wachten, als ze er al wat van kennen.
Richard Ashcroft deze zomer twee keer gezien, magistraal. The Verve met een reünie zou inderdaad echt geweldig zijn. Zie dit eerder gebeuren dan bij Oasis of R.E.M.

Ik heb me eigenlijk nooit heel erg verdiept in R.E.M. Als ik jou hoor, dus wel de moeite waard? Tips qua albums die de moeite waard zijn?
Ik zou beginnen met Automatic For The People. Ik heb pas sinds een paar maanden een platenspeler en ben heel langzaam m’n verzameling aan het uitbreiden. Als eerst maar eens één plaat per band die ik top vind proberen te scoren en één album ervan is Automatic For The People. Vooral de nummers ‘Drive’, ‘Everybody Hurts’, Nightswimming’ en ‘Find The River’ vind ik geweldig.

Als je dit nog mwoah mwoah vindt, kun je proberen ‘It’s The End of the World’ te luisteren en anders is R.E.M. gewoon niet jouw band.

Oasiss, je kan ook de DVD Perfect Square, live in Wiesbaden van REM proberen. Gewoon 2 uur lang goeie muziek zonder een hoop show en gedoe er omheen. Aanradertje voor iedereen trouwens...

Hallo Iedereen Mijn eerste post hier.

Wat Pearl Jam betreft. (Van echte insider bij RW, vanaf efestivals). Dus Pinkpop 2020 wordt het sowieso niet.

Herman will never be in doubt about Pearl Jam. Best selling act they can book from the last years. Their day is always sold out, a Pearl Jam fan spends a lot of money at the festival, their fans are very loyal.

They build their summer tour always around 2 things: Rock Werchter and the Ziggo Dome. The other promotors in Europe are knowing that.
But at This moment, Pearl Jam is an option to tour in Europe but not certain yet. That will be more clear in the next weeks.

Oasiss, je kan ook de DVD Perfect Square, live in Wiesbaden van REM proberen. Gewoon 2 uur lang goeie muziek zonder een hoop show en gedoe er omheen. Aanradertje voor iedereen trouwens…
Alleen je moet dan wel om zijn wenkbrauwen heen kijken :D.

Editors 27 juni in Den Haag Zuiderpark..
mooi

stonder er 2018 nog, dus verwachte ik al niet...

Heb wel de neiging om Live te noemen voor Pinkpop.
Die combinatie Live/Bush/Stone Temple Pilots waar ze mee in Australie gaan touren met de bijkomstigheid van Incubus, triggert mij enorm in mijn nostalgia 90's brein....

Pfff die concert data worden echt te vroeg bekend gemaakt. Ik zag net net Nightwish voorbijkomen, ik dacht leuk... 24 november in de ZiggoDome.

Blijkdat dus gewoon voor 2020 te zijn.

Editors 27 juni in Den Haag Zuiderpark.

Sinds wanneer is Zuiderpark uberhaupt weer in the picture. Capaciteit?

Maar idd fijn dat ze daar staan en niet in Landgraaf

Rammstein is geen uitzondering meer. Het wordt steeds eerder.

Voor Night in the Park (avond voor Parkpop) worden 30.000 kaarten verkocht, dus dat zal voor Editors ook wel de maximum zijn, verwacht ik

volgens mij capaciteit rond 200.000 op Zuiderpark.
gewoon heul veul...

edit: wat visdave34 zegt kan natuurlijk ook...

Pfff die concert data worden echt te vroeg bekend gemaakt. Ik zag net net Nightwish voorbijkomen, ik dacht leuk… 24 november in de ZiggoDome.

Ik had exact hetzelfde. Leuk, ga kaarten halen.... wacht?! Meer dan een jaar voor aanvang?
Laat dan maar voor nu.

Indiaantje89 wrote:
Pfff die concert data worden echt te vroeg bekend gemaakt. Ik zag net net Nightwish voorbijkomen, ik dacht leuk… 24 november in de ZiggoDome.

Ik had exact hetzelfde. Leuk, ga kaarten halen…. wacht?! Meer dan een jaar voor aanvang?
Laat dan maar voor nu.

Ja hier nog één, zinloos vroeg. In November kaarten halen voor zomerconcerten is voor mij een beetje de grens, alles daarvoor is wel erg vroeg. Ook in het kader van de financiële middelen een beetje spreiden, worden nu ook best wat interessante dingen voor februari en maart aangekondigd namelijk.

Users who are viewing this thread