Pinkpop 2020 – Nieuws en geruchten

Dit is nou echt zo'n act waarvan mijn trommelvliezen de pleuris krijgen.

Maar, moet gezegd worden, volgens mij een enorm gewaardeerde act die dus vermoedelijk steengoed is in wat ze doen.
Lijkt me ook wel waarschijnlijk dat ze volgend jaar op Pinkpop staan.

Dit is nou echt zo’n act waarvan mijn trommelvliezen de pleuris krijgen.

Maar, moet gezegd worden, volgens mij een enorm gewaardeerde act die dus vermoedelijk steengoed is in wat ze doen.
Lijkt me ook wel waarschijnlijk dat ze volgend jaar op Pinkpop staan.
Nou, ik heb Within Temptation met dat nieuwe album, lange afwezigheid en de route van dit/vorig jaar in achterhoofd al met potlood genoteerd voor Pinkpop 2020.

btw voor mij GROOT genot voor mijn trommelvliezen, al helemaal Sharon (inclusief netvliezen)

Ja, ik vermoed ook wel dat ze er (en dat is dan ook terecht) staan hoor. Het is gewoon totaal mijn ding niet.

Ja, ik vermoed ook wel dat ze er (en dat is dan ook terecht) staan hoor. Het is gewoon totaal mijn ding niet.

Gelukkig staat er vast ook iets heel leuks tegelijk in de roze tent te spelen voor jou. Een Liam Gallagher ofzo...

Oasiss wrote:

Gelukkig staat er vast ook iets heel leuks tegelijk in de roze tent te spelen voor jou. Een Liam Gallagher ofzo…

Haha, ik verwacht dat Within Temptation wel op het hoofdpodium staat, dus dan moet ik me richten op die kleinere witte tent. Daarnaast ook een ideaal uurtje om de alcoholconsumptie op peil te houden.

Overigens had Dave Grohl (één van jouw favorieten, nietwaar?) gepleit voor een reünie van Oasis en dat hij daarvoor wel een petitie wilde houden. Reactie van Noel tijdens een optreden van hem was dat hij een petitie zou starten om Foo Fighters uit elkaar te laten gaan ;-) (plus nog wat andere oneerbare voorstellen).

https://nos.nl/artikel/2300141-zwarte-cross-boegbeeld-tante-rikie-stopt-ermee.html

Het bestaat dus wel, stoppen voordat het sneu wordt.

rickhuissen wrote:

Oasiss wrote:

Gelukkig staat er vast ook iets heel leuks tegelijk in de roze tent te spelen voor jou. Een Liam Gallagher ofzo…

Haha, ik verwacht dat Within Temptation wel op het hoofdpodium staat, dus dan moet ik me richten op die kleinere witte tent. Daarnaast ook een ideaal uurtje om de alcoholconsumptie op peil te houden.

Overigens had Dave Grohl (één van jouw favorieten, nietwaar?) gepleit voor een reünie van Oasis en dat hij daarvoor wel een petitie wilde houden. Reactie van Noel tijdens een optreden van hem was dat hij een petitie zou starten om Foo Fighters uit elkaar te laten gaan
1f609.svg
(plus nog wat andere oneerbare voorstellen).

Beide broertjes worden met de dag triester.

weet waar je naar toe wil...

maar Jan blijft nog wel!!!!
(en terecht)

#teamjan

btw, had dat dingetje van Noel gezien. Bewijst des te meer wat voor eikel 't is...

Oasiss wrote:

rickhuissen wrote:

Oasiss wrote:

Overigens had Dave Grohl (één van jouw favorieten, nietwaar?) gepleit voor een reünie van Oasis en dat hij daarvoor wel een petitie wilde houden. Reactie van Noel tijdens een optreden van hem was dat hij een petitie zou starten om Foo Fighters uit elkaar te laten gaan
1f609.svg
(plus nog wat andere oneerbare voorstellen).

Beide broertjes worden met de dag triester.

Noel maakte natuurlijk een grap. Britse humor.

Was idd gewoon een grap. Kon er wel om lachen. Over Smeets: Blijf erbij dat dit jaar een mooi pensioenjaar was geweest.

Oasiss wrote:

weet waar je naar toe wil…

maar Jan blijft nog wel!!!!
(en terecht)

#teamjan

btw, had dat dingetje van Noel gezien. Bewijst des te meer wat voor eikel ’t is…

Hoewel hij inderdaad een grap maakte, kan ik me voorstellen dat mensen ook een aversie van beide broertjes hebben hoor.
Neemt niet weg dat ik er van geniet en ze wel een paar van de beste albums uit de jaren 90 hebben geschreven.

Fantastisch geniale muzikale eikels is imo de perfecte Gallagher omschrijving :-P. Ik hou van die gasten.

Ik vind het rete cool (en tegelijk superjammer) dat de hele muziekwereld zowat smeekt dat ze weer bij elkaar komen, en dat beiden los van elkaar reageren met "nee doen we niet, want mijn broer is een cunt"

Zo blijven ze legendarisch. Of met andere woorden: ze zijn ver voordat het sneu wordt gestopt... :wink:

Vind het bij Oasis eigenlijk helemaal niet zo noodzakelijk om te samen te komen, aangezien zowel Noel en zeker Liam al die nummers toch elk bijna elk festivalseizoen live brengen.

Nu, een R.E.M. reünie daarintegen... Wat zou dat geweldig zijn. Maar zoals hier al gezegd is: daar heeft Stipey helemaal geen zin in. En zal er ook nooit zin in hebben.

Ik vind het rete cool (en tegelijk superjammer) dat de hele muziekwereld zowat smeekt dat ze weer bij elkaar komen, en dat beiden los van elkaar reageren met “nee doen we niet, want mijn broer is een cunt”

Zo blijven ze legendarisch. Of met andere woorden: ze zijn ver voordat het sneu wordt gestopt…
1f609.svg

En als één van de twee in een interview ook maar een minieme opening maakt naar een reünie, bulldozert de ander daar weer overheen, met - kort gezegd - het argument "mijn broer is een cunt".

Vind het bij Oasis eigenlijk helemaal niet zo noodzakelijk om te samen te komen, aangezien zowel Noel en zeker Liam al die nummers toch elk bijna elk festivalseizoen live brengen.

Nu, een R.E.M. reünie daarintegen… Wat zou dat geweldig zijn. Maar zoals hier al gezegd is: daar heeft Stipey helemaal geen zin in. En zal er ook nooit zin in hebben.

Ik heb me eigenlijk nooit heel erg verdiept in R.E.M. Als ik jou hoor, dus wel de moeite waard? Tips qua albums die de moeite waard zijn?

mattman wrote:

Nu, een R.E.M. reünie daarintegen… Wat zou dat geweldig zijn. Maar zoals hier al gezegd is: daar heeft Stipey helemaal geen zin in. En zal er ook nooit zin in hebben.

Ik heb me eigenlijk nooit heel erg verdiept in R.E.M. Als ik jou hoor, dus wel de moeite waard? Tips qua albums die de moeite waard zijn?

Oef, ja! Veel albums die de moeite zijn. :-D

Volgens mij wordt Automatic For The People hun meesterwerk genoemd. Deels terecht wel, heel sterke plaat. Ik vind de platen Lifes Rich Pageant en Document nog een stukje beter. En dan zijn er nog Fables of the reconstruction, Green en New adventures in hi-fi die ook zwaar de moeite zijn. Deze band heeft echt te veel goede muziek gemaakt.

In principe kan je ook prima de compilatie Part Lies, Part Heart, Part Truth Part Garbage opzetten. Nul slechte nummers. Of toch bijna.

Daft Punk mensen... Daft Punk, dat is echt de overtreffende trap van reunie's.
Denk dat we het dit jaar met Supergrass moeten doen qua reunie's.

Users who are viewing this thread