Tame Impala op Pinkpop lijkt me een gevalletje parels voor de zwijnen. Billie als headliner op Pinkpop zie ik gebeuren, maar laat haar alsjeblieft eerst nog even een album of twee maken zodat ze ook echt als act kan groeien en zodat een repertoire heeft om uit te putten.
Billie in 2020 als headliner zou echt
to soon zijn.
Organisatie DTRH heeft ook al een paar keer aangegeven dat dit hun gedroomde headliner is.
Vind ik ook steeds meer ideale combi.
Op Pinkpop zie ik ze niet op de main staan. Op een intiemere setting komen ze veel meer tot hun recht.
DTRH hebben ze toch meer doelgroep en setting te pakken en zelfs als headliner spot.
Op Pinkpop zie ik ze niet verder als een Noord podium afsluiter.
Wat betreft Eilish... We moeten niet overdrijven! Het slaat imo echt flink door qua verwachting op hoogte op affiches? Sub is echt maximaal en waarschijnlijk nog te overdreven hoog,
het kadaver Neill Young het podium ophijsen ;-)
eigenlijk kan deze opmerking niet he, foei
Nou is binnen de classic headliners Neil Young nog een bucketlist headliner hoor.
We moeten eens afwachten welke velden en weides hij te zien is in 2020 met dat nieuwe album.
Ben benieuwd hoor, in 2019 gesprekken met Neil Young, Coldplay, Eminem en Ed Sheeran.
Wat gaat daarvan nog overkomen naar 2020? Zal komende maand wel wat meer geruchten moeten opduiken, zeker als eerste headliners normaal gezien in november wel bekend zouden moeten zijn.
Neil Young nieuw album volgende maand en tour in 2020, Ed Sheeran heeft al een nieuw album en kans dat hij in 2020 gaat touren is dan wel best groot, van Eminem en Coldplay kunnen we alleen maar uitgaan van geruchten en wandelgangen?