Pinkpop 2020 – Nieuws en geruchten

Bartjuh1981

Support act
12 feb 2014
1.217
803
tja, blijft er 1 over

Ik heb een beetje gemist waar de GnR onderbuikgevoelens vandaan komen.
Er is voorlopig alleen Lollapalooza in Zuid Amerika bekend, ruim voor de zomer.
Dus ja, ze touren, maar geen enkele indicatie op Europa vooralsnog? Kan iemand dit toelichten?
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.619
11.306
Bartjuh1981 wrote:

Joe wrote:
En het sportpaleis ook nog niet.


Zal wel te maken hebben met al dat gedoe rondom die verplaatsing.
Ziggo was in no-time uitverkocht. En afgelopen augustus op Pukkelpop stond ongeveer elke bezoeker voor de mainstage bij haar show. De rest van het terrein was praktisch leeg.

Ik heb helemaal niks met haar muziek/hype, maar dat het een enorm ticketkanon is, daar kunnen we niet omheen.

Plus, het argument dat bijvoorbeeld Kensington goedkoop uitverkoopt (volgens mij maar een paar euro goedkoper dan bijvoorbeeld Volbeat die niet uitverkoopt), gaat voor haar niet op. Zij verkoopt ook voor een behoorlijke prijs de kaarten in sneltreinvaart (in Nederland).
Volbeat was toch ook gewoon uitverkocht? Vond het wel opmerkelijk dat je voor beide artiesten nog kaarten kon krijgen via TicketSwap voor onder de twintig euro.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.540
6.218
Volbeat was niet uitverkocht. Waren nog een ruim aantal zijplaatsen in de 100 vakken en staanplaatsen beschikbaar op de dag van het concert.
Om het maar niet te hebben over die Ticketswap kaartjes van 16 euro idd....
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.049
6.095
DennisvdBr wrote:
tja, blijft er 1 over

Ik heb een beetje gemist waar de GnR onderbuikgevoelens vandaan komen.
Er is voorlopig alleen Lollapalooza in Zuid Amerika bekend, ruim voor de zomer.
Dus ja, ze touren, maar geen enkele indicatie op Europa vooralsnog? Kan iemand dit toelichten?
hangt wel in de lucht hoor?

dat ze een week voor Pinkpop, op 12 juni op Firenze in Italie staan, is ook kwestie van wachten op groen licht...
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.540
6.218
Bartjuh1981 wrote:

DennisvdBr wrote:
tja, blijft er 1 over


Ik heb een beetje gemist waar de GnR onderbuikgevoelens vandaan komen.
Er is voorlopig alleen Lollapalooza in Zuid Amerika bekend, ruim voor de zomer.
Dus ja, ze touren, maar geen enkele indicatie op Europa vooralsnog? Kan iemand dit toelichten?

hangt wel in de lucht hoor?

dat ze een week voor Pinkpop, op 12 juni op Firenze in Italie staan, is ook kwestie van wachten op groen licht…

Zou ook gewoon Kings of Leon kunnen zijn op Firenze....
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.244
4.521
Bartjuh1981 wrote:

DennisvdBr wrote:
tja, blijft er 1 over


Ik heb een beetje gemist waar de GnR onderbuikgevoelens vandaan komen.
Er is voorlopig alleen Lollapalooza in Zuid Amerika bekend, ruim voor de zomer.
Dus ja, ze touren, maar geen enkele indicatie op Europa vooralsnog? Kan iemand dit toelichten?

hangt wel in de lucht hoor?

dat ze een week voor Pinkpop, op 12 juni op Firenze in Italie staan, is ook kwestie van wachten op groen licht…

Dit soort uitspraken doe je vrij vaak, maar je lijkt niet echt te kunnen uitleggen waar het "onderbuikgevoel" of "in de lucht hangen" nu echt op gebaseerd is. Het is dan wel makkelijk om als het straks niet doorgaat te zeggen dat er toch geen groen licht is gegeven, terwijl vrijwel nergens uit blijkt dat er een situatie is of was waarbij enkel nog groen licht hoefde te worden gegeven.
 

Bartjuh1981

Support act
12 feb 2014
1.217
803
hangt wel in de lucht hoor?
dat ze een week voor Pinkpop, op 12 juni op Firenze in Italie staan, is ook kwestie van wachten op groen licht…

En waar is "hangt in de lucht" dan op gebaseerd, als ik vragen mag?
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.244
4.521
DennisvdBr wrote:
hangt wel in de lucht hoor?
dat ze een week voor Pinkpop, op 12 juni op Firenze in Italie staan, is ook kwestie van wachten op groen licht…

En waar is “hangt in de lucht” dan op gebaseerd, als ik vragen mag?

Straks denkt men nog dat we één persoon met meerdere accounts zijn..
 

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.385
5.997
Er hangt een luchtje in Dennis zijn onderbuik... Nou daar hebben we iets aan hoor. Gebakken lucht dus :wink:
 

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.385
5.997
Zou Danny Vera anders gepromoveerd kunnen worden tot headliner, nu hij de hoogste binnenkomer ooit is in de top 2000?
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.736
1.899
DennisvdBr wrote:
hangt wel in de lucht hoor?
dat ze een week voor Pinkpop, op 12 juni op Firenze in Italie staan, is ook kwestie van wachten op groen licht…

En waar is “hangt in de lucht” dan op gebaseerd, als ik vragen mag?

Daar ben ik ook benieuwd naar???
 

Bartjuh1981

Support act
12 feb 2014
1.217
803
En waar is “hangt in de lucht” dan op gebaseerd, als ik vragen mag?

Dit was eigenlijk een serieuze vraag. Ben heel benieuwd naar meer aanknopingspunten dan alleen de show in Zuid-Amerika in maart 2020 en een nog lege headline-spot voor Firenze Rocks.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken