Pinkpop 2020 – Nieuws en geruchten

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.747
1.910
Stadspark LIVE komt donderdag met de namen. Is op dezelfde zaterdag als Pinkpop

Hadden die vorig jaar Sting niet als headliner? Misschien weer iets in die richting? Bryan Adams of zo al word die ook genoemd Bospop... Ik noem maar wat.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.559
6.237
Las ik pas niet iets dat dat juist niet het geval zou zijn? Maar, zou wel leuk zijn. Echter hebben we hier dan nog weinig gespreksstof, denk ik zo.

Ik heb letterlijk de bevestiging dat de gehele line-up NIET voor de VVK bekend is.

Letterlijk bericht door Buro Pinkpop d.d 15 november 2019:

“Hoi Mario, De gehele line-up zal niet bekend zijn voor volgende week. Maar houd onze website zeker in de gaten. Met vriendelijke groet,”

Het zou ook gewoon niet handig zijn om alles voor de VVK bekend te maken. Zoiets wat Werchter doet. Elke week een paar namen. Das veel slimmer.

Smeets zei wat anders vorige week:

https://www.1limburg.nl/mister-pinkpop-presentatie-paradiso-heeft-weinig-zin

Volgens Smeets komt er alleen een perspresentatie in Paradiso "als we er iets anders op weten te verzinnen". De meeste namen voor het festival zijn al of worden nog bekendgemaakt in aanloop naar de kaartverkoop, die start op zaterdag 23 november. De ticketprijzen zijn identiek aan die van 2019.

Rare opmerking van Murray trouwens in dat Festileaks interview.

Artiesten zijn het ene moment wel zeker, maar dat kan een week later zomaar eens anders zijn

Bijzonder....
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.598
660
Smeets zei wat anders vorige week:

https://www.1limburg.nl/mister-pinkpop-presentatie-paradiso-heeft-weinig-zin

We hebben het over Jan Smeets. Ik geloof liever dingen die zwart op wit staan
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.660
11.489
wenteldave wrote:

PJ wrote:

wenteldave wrote:

PJ wrote:
Ik hou toch nog een kleine slag om de arm mbt Pearl Jam en de zondag van PP. De Griek krijgt redelijk wat vragen mbt vrij recente wijzigingen in het tourschema. Met name of de start nog steeds in Amsterdam is. Die vragen reageert hij meerdere malen niet op. De theorie zou kunnen zijn dat ze de Ziggo Dome hebben laten schieten voor PP. De Ziggo show zou oorspronkelijk gepland zijn rond PP, vermoedelijk de donderdag net voor PP…


Mag ik binnensmonds vloeken?


Eerlijk gezegd zie ik ze ook liever in de Ziggo. Het is ook maar een theorie, alleen wel vreemd dat hij op nagenoeg alles reacties en hints geeft en nu net even niet……….


Klopt, ja. Ook volledig mee eens. Aan de andere kant, we zullen het wel snel genoeg zien.
Beide data komen voor mij eigenlijk niet uit: donderdag Eric Clapton in het Sportpaleis en zondag naar Graspop. Kunnen ze niet gewoon woensdag in de Ziggo Dome spelen (of anders wellicht in het Sportpaleis)?

De Griek was vrij eerlijk en duidelijk mbt Belgie. Dat wordt (maar weer een keer) Werchter.
Ik heb spontaan niks meer met Pearl Jam.
Nou, mijn bezoek aan Pearl Jam nog maar een jaartje uitstellen dan.
 

Fornax

Gouden Tip
2 jun 2014
385
391
De hele line-up voor zaterdag bekend maken lijkt me niet handig en zal sowieso nog niet allemaal vastliggen. Afgelopen jaren was na de perspresentatie meestal het programma nog niet rond. De grotere namen zullen wel al vastliggen, denk eerder dat er nog wat dagvulling geboekt moet worden..
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.747
1.910
Lolla Stockholm on FB
Next chance for tickets is coming soon (as well as artists!). Sign up to our e-list to get the news first. And make sure you don't miss the next time there are tickets available...!

Ook daar dus snel meer bekend over de line up.
 

Aaran

Dagopener
8 aug 2017
575
22
Lolla Stockholm on FB
Next chance for tickets is coming soon (as well as artists!). Sign up to our e-list to get the news first. And make sure you don’t miss the next time there are tickets available…!

Ook daar dus snel meer bekend over de line up.

Guns 'N Roses?
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.747
1.910
Morgen rijtje namen PP. Donderdag Stadspark Groningen, vrijdag Rock Werchter??
 

rhcp

Dagopener
18 okt 2018
677
248
Vrijdag ook de eerste namen voor concert at sea. Dit jaar hadden ze daar ook weer paar mooie namen. Ze zullen daar geen mogelijke headliner van pinkpop hebben geboekt maar misschien wel sub headliner.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.747
1.910
Ik had het al in het Bospop topic vermeld maar Lionel Richie is op tour door Europa in juni/juli met nog geen datum in Nederland. Weer PP zie ik niet zo snel gebeuren maar is natuurlijk wel iets wat prima zou passen op CAS stadspark Groningen of Bospop.....
 

Daantje

Gouden Tip
21 mrt 2015
482
65
Mc cartney moet je ook niet meer willen op herhaling.
Dat was vorige keer ook niet spectaculair met z’n schorre stem.
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.187
4.339
Mc cartney moet je ook niet meer willen op herhaling.
Dat was vorige keer ook niet spectaculair met z’n schorre stem.

Misschien moet je hem dan juist terug willen op herhaling. Werchter pakte hij toen een paar weken later helemaal in. Hey Jude zit nog steeds in mijn hoofd.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.071
8.714
Daantje wrote:
Mc cartney moet je ook niet meer willen op herhaling.
Dat was vorige keer ook niet spectaculair met z’n schorre stem.

Misschien moet je hem dan juist terug willen op herhaling. Werchter pakte hij toen een paar weken later helemaal in. Hey Jude zit nog steeds in mijn hoofd.

Dit ja. Tijd voor een herkansing? Was goed hoor op RW!
 

TafkaP

Playlistbediener
8 apr 2016
49
4
Mooi om te zien hoe meningen kunnen verschillen...
Ik heb namelijk van elke minuut van het optreden van Paul mccartney op pinkpop genoten.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken