Pinkpop 2020 – Nieuws en geruchten

Is er een kans dat die zondagheadliner toch Paul McCartney wordt?

Ik vermoed van niet. Die komt eerder voor een los optreden terug. Goffertpark of Ziggo Dome.....
Volgens Ken is hij ook niet op Werchter

Timmetje wrote:
Is er een kans dat die zondagheadliner toch Paul McCartney wordt?

Ik vermoed van niet. Die komt eerder voor een los optreden terug. Goffertpark of Ziggo Dome…..

Zou jammer zijn. McCartney is een goede liveact. Had alleen een mindere dag op Pinkpop geloof ik.

Ik hou toch nog een kleine slag om de arm mbt Pearl Jam en de zondag van PP. De Griek krijgt redelijk wat vragen mbt vrij recente wijzigingen in het tourschema. Met name of de start nog steeds in Amsterdam is. Die vragen reageert hij meerdere malen niet op. De theorie zou kunnen zijn dat ze de Ziggo Dome hebben laten schieten voor PP. De Ziggo show zou oorspronkelijk gepland zijn rond PP, vermoedelijk de donderdag net voor PP...

Tot vorige week was het concert uitverkocht. Deze week zijn de vakken rondom het podium en een aantal staplaatsen weer vrij gekomen. Maar praktisch uitverkocht dus.

Ik hou toch nog een kleine slag om de arm mbt Pearl Jam en de zondag van PP. De Griek krijgt redelijk wat vragen mbt vrij recente wijzigingen in het tourschema. Met name of de start nog steeds in Amsterdam is. Die vragen reageert hij meerdere malen niet op. De theorie zou kunnen zijn dat ze de Ziggo Dome hebben laten schieten voor PP. De Ziggo show zou oorspronkelijk gepland zijn rond PP, vermoedelijk de donderdag net voor PP…
Mag ik binnensmonds vloeken?

PJ wrote:
Ik hou toch nog een kleine slag om de arm mbt Pearl Jam en de zondag van PP. De Griek krijgt redelijk wat vragen mbt vrij recente wijzigingen in het tourschema. Met name of de start nog steeds in Amsterdam is. Die vragen reageert hij meerdere malen niet op. De theorie zou kunnen zijn dat ze de Ziggo Dome hebben laten schieten voor PP. De Ziggo show zou oorspronkelijk gepland zijn rond PP, vermoedelijk de donderdag net voor PP…

Eerlijk gezegd zie ik ze ook liever in de Ziggo. Het is ook maar een theorie, alleen wel vreemd dat hij op nagenoeg alles reacties en hints geeft en nu net even niet..........

Alsjeblieft niet. Laat ze lekker de Ziggo doen. Ik denk ook niet dat PJ Pinkpop gaat doen. Die willen lekker de Ziggo 1 of 2 keer doen en een bbq doen op Werchter. Ze zullen echt niet de Ziggo laten schieten ten faveure van Pinkpop. Ik denk ook niet dat Mojo zoveel extra geld gaat bieden om ze op Pinkpop te krijgen.

Hoe staat men erin om Snelle te boeken bij Pinkpop?

Ik denk dat die wel op Pinkpop staat en op een paar andere fesivals in Nederland.

Alle acts zijn bekend voor de vvk aldus radiospot en dat interview met Smeets vorige week.

Stadspark LIVE komt donderdag met de namen. Is op dezelfde zaterdag als Pinkpop

Interesting....

wenteldave wrote:

PJ wrote:

Eerlijk gezegd zie ik ze ook liever in de Ziggo. Het is ook maar een theorie, alleen wel vreemd dat hij op nagenoeg alles reacties en hints geeft en nu net even niet……….
Klopt, ja. Ook volledig mee eens. Aan de andere kant, we zullen het wel snel genoeg zien.
Beide data komen voor mij eigenlijk niet uit: donderdag Eric Clapton in het Sportpaleis en zondag naar Graspop. Kunnen ze niet gewoon woensdag in de Ziggo Dome spelen (of anders wellicht in het Sportpaleis)?

Alle acts zijn bekend voor de vvk aldus radiospot en dat interview met Smeets vorige week.
Las ik pas niet iets dat dat juist niet het geval zou zijn? Maar, zou wel leuk zijn. Echter hebben we hier dan nog weinig gespreksstof, denk ik zo.

er zal vast nog wat naar buiten komen. Maar lijkt me voor pinkpop slimmer om nog niet alles bekend te maken voor de vvk. Dan kan je later ook nog publiciteit pakken en kaartverkoop stimuleren (eventueel). Ik gok morgen nieuws

Las ik pas niet iets dat dat juist niet het geval zou zijn? Maar, zou wel leuk zijn. Echter hebben we hier dan nog weinig gespreksstof, denk ik zo.

Ik heb letterlijk de bevestiging dat de gehele line-up NIET voor de VVK bekend is.

Letterlijk bericht door Buro Pinkpop d.d 15 november 2019:

"Hoi Mario, De gehele line-up zal niet bekend zijn voor volgende week. Maar houd onze website zeker in de gaten. Met vriendelijke groet,"

Het zou ook gewoon niet handig zijn om alles voor de VVK bekend te maken. Zoiets wat Werchter doet. Elke week een paar namen. Das veel slimmer.

PJ wrote:

wenteldave wrote:

PJ wrote:

Eerlijk gezegd zie ik ze ook liever in de Ziggo. Het is ook maar een theorie, alleen wel vreemd dat hij op nagenoeg alles reacties en hints geeft en nu net even niet……….

Klopt, ja. Ook volledig mee eens. Aan de andere kant, we zullen het wel snel genoeg zien.
Beide data komen voor mij eigenlijk niet uit: donderdag Eric Clapton in het Sportpaleis en zondag naar Graspop. Kunnen ze niet gewoon woensdag in de Ziggo Dome spelen (of anders wellicht in het Sportpaleis)?
De Griek was vrij eerlijk en duidelijk mbt Belgie. Dat wordt (maar weer een keer) Werchter.

Ik heb letterlijk de bevestiging dat de gehele line-up NIET voor de VVK bekend is.

Letterlijk bericht door Buro Pinkpop d.d 15 november 2019:

“Hoi Mario, De gehele line-up zal niet bekend zijn voor volgende week. Maar houd onze website zeker in de gaten. Met vriendelijke groet,”

Het zou ook gewoon niet handig zijn om alles voor de VVK bekend te maken. Zoiets wat Werchter doet. Elke week een paar namen. Das veel slimmer.
Dit is wat Niek Murray ook aan Festileaks heeft doorgegeven.
https://festileaks.com/2019/11/buro-pinkpop-post-malone-headliner-op-pinkpop-waarom-eigenlijk-niet/

Users who are viewing this thread