Pinkpop 2020 – Nieuws en geruchten

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.037
6.078
Vooralsnog zijn alle dingen die sowieso zouden gebeuren niet gebeurt….
.
je moet het zo zien, Pinkpop is als een Draf en Renbaan.
Vooraf neemt iedereen voor te wedden op zijn favoriete paarden.
Voor de wedstrijd vallen er paarden af omdat ze naar andere Paarden-rennen gaan.
Vlak voor de wedstrijd zijn er in de wandelgangen mensen die de top favoriete aan elkaar door geven waarop gewed moet worden.
Als de race begint en de paarden uit de startblokken gaan, is er een sprint van de topfavoriet.
Maar die topfavoriet kan struikelen in de laatste bocht en naar de stal toe kruipen en afdruipen.
Dan zal de nummer twee als eerste eindigen, de nummer 4 stoot door naar de 3de plek.
Maar er kan ook een zijn, die vooraf niet besproken is, niet als favoriet gezien is in de wandelgangen, start als underdog maar in eindsprint ineens toch als 2de eindigen op het podium.

Op de Draf en Renbaan die Pinkpop heet, is Red Hot Chili Peppers hier de nummer 2 die eerste wordt. Coldplay de topfavoriet die in de laatste bocht uitvalt. Justin Timberlake gaat 2de worden. Post Malone was eigenlijk 4de geworden, maar is dus nipt 3de. Twenty One Pilots gaat als 4de eindigen etc etc etc...

 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.233
4.506
Ik heb nog nooit gegokt op paardenraces, maar ik mag hopen dat het wedstrijdformulier daar niet op de onderbuikgevoelens van een individu is gebaseerd.
 

Bartjuh1981

Support act
12 feb 2014
1.215
797
Mensen! Coldplay nieuws!

https://stubru.be/doemee/studiobrusselstuurtjounaareenexclusieveshowvancoldplayinlonden

;-)
 

gesp

Support act
11 jun 2018
1.101
324
Leuke metafoor, maar je kunt toch beter stellen dat Pinkpop met Coldplay al jaren op een blind paard wedt. Terwijl het al verstandig is om niet op 1 paard te wedden en meerdere (hoef)ijzers in het vuur te hebben..
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.493
6.165
Voor de Volbeatfans die naast tickets gegrepen hebben trouwens: Er zijn nu weer tickets beschikbaar via Ticketmaster.
 

RickHuissen

Geliefde act
24 apr 2018
1.956
1.735
Een mooi moment om Band of Horses aan te kondigen nu.

Komt daar tegenwoordig nog meer dan anderhalve man en een paardenkop op af? Anders zou ik gewoon voor Tim Knol gaan...

Afijn, ik ga me er verder niet in mengen. Heb nog een hoop te doen. Je hebt werkpaarden en sierpaarden...

Echter eerst even naar de wc. Ik moet zeiken als een paard...
 

remko

Campingartiest
5 feb 2016
81
0
Als the last internationale dan zien we Brad Wilk misschien toch nog op Pinkpop!

Doe Maar doet een clubtour. Kan ook zo maar op PP staan
 

Rockbeer

Sunset slot
6 okt 2016
2.519
3.018
Komt daar tegenwoordig nog meer dan anderhalve man en een paardenkop op af? Anders zou ik gewoon voor Tim Knol gaan…

Afijn, ik ga me er verder niet in mengen. Heb nog een hoop te doen. Je hebt werkpaarden en sierpaarden…

Echter eerst even naar de wc. Ik moet zeiken als een paard…
Band of Horses is inderdaad meer een band voor in de tent tegenwoordig en eigenlijk altijd al geweest, maar het probleem is dat hun management grootheidswaanzin heeft. Twee keer stonden ze de laatste jaren op de Main Stage van Rock Werchter en twee keer was het geluid door de wind overal te horen, behalve op de weide bij het podium.

 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.233
4.506
Vanavond ben ik bij Vampire Weekend (in mijn ogen veel interessanter dan die band iets verderop in de Ziggo ;-)). Ik zal opletten of zij nog aangeven volgende zomer in Europa te zijn. Tussen 12 juni en 9 augustus hebben zij een gat, misschien dat ze in de tussentijd naar Europa trekken voor wat festivals. Vorig jaar op DTRH, dus misschien nog een optie om North af te sluiten of als sub main.
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.384
559
202 pagina's pas? Dat valt me tegen. Er zijn nota bene al namen bekend.

Komt daar tegenwoordig nog meer dan anderhalve man en een paardenkop op af? Anders zou ik gewoon voor Tim Knol gaan…

Afijn, ik ga me er verder niet in mengen. Heb nog een hoop te doen. Je hebt werkpaarden en sierpaarden…

Echter eerst even naar de wc. Ik moet zeiken als een paard…

Goed om te zien dat het niveau hier ondertussen niet is veranderd.
 

Maurice van de M

Randprogramma
6 jan 2016
185
48
Vanavond ben ik bij Vampire Weekend (in mijn ogen veel interessanter dan die band iets verderop in de Ziggo ;-)). Ik zal opletten of zij nog aangeven volgende zomer in Europa te zijn. Tussen 12 juni en 9 augustus hebben zij een gat, misschien dat ze in de tussentijd naar Europa trekken voor wat festivals. Vorig jaar op DTRH, dus misschien nog een optie om North af te sluiten of als sub main.

Ik ben vanavond bij “ die band iets verderop” wat voor mij weer interessanter is ?
Maar have fun vanavond.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.037
6.078
Ik ben vanavond bij “ die band iets verderop” wat voor mij weer interessanter is
1f609.svg

Maar have fun vanavond.
kan me goed voorstellen dat we daar morgen iets van krijgen?
12 uurtje dan maar?
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.586
11.170
Oasiss wrote:
Vanavond ben ik bij Vampire Weekend (in mijn ogen veel interessanter dan die band iets verderop in de Ziggo ;-)). Ik zal opletten of zij nog aangeven volgende zomer in Europa te zijn. Tussen 12 juni en 9 augustus hebben zij een gat, misschien dat ze in de tussentijd naar Europa trekken voor wat festivals. Vorig jaar op DTRH, dus misschien nog een optie om North af te sluiten of als sub main.

Ik ben vanavond bij “ die band iets verderop” wat voor mij weer interessanter is
1f609.svg

Maar have fun vanavond.
Ik wil niet lullig doen, maar op TicketSwap staan er tickets voor de eerste rang voor maar €16,00. Allemachtig, wat goedkoop.
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.233
4.506
Oasiss wrote:
Vanavond ben ik bij Vampire Weekend (in mijn ogen veel interessanter dan die band iets verderop in de Ziggo ;-)). Ik zal opletten of zij nog aangeven volgende zomer in Europa te zijn. Tussen 12 juni en 9 augustus hebben zij een gat, misschien dat ze in de tussentijd naar Europa trekken voor wat festivals. Vorig jaar op DTRH, dus misschien nog een optie om North af te sluiten of als sub main.

Ik ben vanavond bij “ die band iets verderop” wat voor mij weer interessanter is
1f609.svg

Maar have fun vanavond.

De nadruk is mijn bericht moet ook duidelijk op "in mijn ogen" gevestigd worden.

Geen idee trouwens wat er op Ticketswap nog beschikbaar is voor VW (of bedoelde Dave voor Volbeat).

Jij ook veel plezier vanavond!
 

wenters

Gouden Tip
19 nov 2019
264
132
Buiten alle volbeat geruchten om;

Hoe staat men erin om Snelle te boeken bij Pinkpop?
Rapper is erg in opkomst en kan het tijdslot van bijvoorbeeld Kraantje Pappie van afgelopen jaar moeiteloos invullen met hit na hit.

Verder denk ik overigens dat Kensington een zekerheidje is. Net een nieuw album wat bij veel fans goed valt. Hoewel ik ook een bewonderaar ben van hun muziek hoop ik niet dat ze de zondag afsluiter zullen zijn. Daar heb ik liever een internationale artiest/band.

Timberlake zou leuk voor de verrassing en afwisseling zijn, maar ik zou ook niet balen van Volbeat, welke ik op de Zwarte Cross heb gezien.

Aangezien ik nieuw ben op het forum en nog geen mening heb gegeven over de reeds bevestigde artiesten. RHCP vind ik een prima afsluiter voor de vrijdag, hebben de naam en het repetoire mee, heb alleen geen idee hoe ze live zijn want ik heb ze nog nooit gezien.

Post Malone is leuk voor de afwisseling. Absoluut een goede artiest wie echt een goede show schijnt te hebben. Overigens heb ik deze ook nog nooit live gezien.

Voetnoot: Ik vind het leuk om mee te disscussieren en volg het forum nu 2 dagen, ik heb al wel gemerkt dat ik ook een aantal bands totaal niet ken, niet van naam en niet van muziek dus ik zal niet overal op reageren ?

Tevens ben ik dit jaar voor het eerst van plan een volledig weekend een festival bezoeken (Camping, Zwarte Cross wel een aantal keer volledig bezocht maar dan lekker op het fietsje weer naar huis). Dat zal Pinkpop worden, ongeacht de artiesten.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.586
11.170
Maurice van de M wrote:

Oasiss wrote:
Vanavond ben ik bij Vampire Weekend (in mijn ogen veel interessanter dan die band iets verderop in de Ziggo ;-)). Ik zal opletten of zij nog aangeven volgende zomer in Europa te zijn. Tussen 12 juni en 9 augustus hebben zij een gat, misschien dat ze in de tussentijd naar Europa trekken voor wat festivals. Vorig jaar op DTRH, dus misschien nog een optie om North af te sluiten of als sub main.


Ik ben vanavond bij “ die band iets verderop” wat voor mij weer interessanter is
1f609.svg

Maar have fun vanavond.

De nadruk is mijn bericht moet ook duidelijk op “in mijn ogen” gevestigd worden.

Geen idee trouwens wat er op Ticketswap nog beschikbaar is voor VW (of bedoelde Dave voor Volbeat).

Jij ook veel plezier vanavond!
Ik doelde op Volbeat, ja. Zestien euro is geen geld, ook niet voor Volbeat. Vampire Weekend moet wel leuk gaan worden, denk ik zo. Was vroeger zot op Cousins.
 

gesp

Support act
11 jun 2018
1.101
324
Vampire Weekend verkoopt de afas niet of nauwelijks uit, tickets gaan voor nog geen 25 euro op swap. Zullen dus niet zomaar sub of noordafsluiter op Pinkpop zijn, ook al mag het van mij wel. Show op DTRH was toch verrassend goed.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken