Pinkpop 2020 – Nieuws en geruchten

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.303
6.505
Kensington dus op dauwpop en ook al Paaspop. Als die op Pinkpop komen is dat dan toch scheef. Voor de komende editie boeken was logisch geweest wacht nieuwe plaat en populair. Maar als je ze al op tig andere festivals kan zien, moet Pinkpop ze ook niet hebben. Net zoals Werchter vorig jaar Balthazar had, maar wel exclusief voor Belgische festivals.
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.166
4.309
Niets om 10 uur dus…….

Lijkt me imo niet handig om te wachten en vrijdag wat te droppen omdat Werchter dan waarschijnlijk ook wat gaat droppen.

Denk vanwege de overlap in namen, dat RW en Pinkpop juist gelijk met namen komen.
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.586
655
Kensington dus op dauwpop en ook al Paaspop. Als die op Pinkpop komen is dat dan toch scheef. Voor de komende editie boeken was logisch geweest wacht nieuwe plaat en populair. Maar als je ze al op tig andere festivals kan zien, moet Pinkpop ze ook niet hebben. Net zoals Werchter vorig jaar Balthazar had, maar wel exclusief voor Belgische festivals.

Klopt...Zijn toch gewoon niet zo speciaal..dan liever voor de prijs van Kensington wat meer nieuwere bandjes/artiesten
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.233
4.505
Kensington dus op dauwpop en ook al Paaspop. Als die op Pinkpop komen is dat dan toch scheef. Voor de komende editie boeken was logisch geweest wacht nieuwe plaat en populair. Maar als je ze al op tig andere festivals kan zien, moet Pinkpop ze ook niet hebben. Net zoals Werchter vorig jaar Balthazar had, maar wel exclusief voor Belgische festivals.

Klopt…Zijn toch gewoon niet zo speciaal..dan liever voor de prijs van Kensington wat meer nieuwere bandjes/artiesten

Ja joh, ieder middelmatig bandje verkoopt 5x de Ziggo achter elkaar uit of krijgt de Arena vol.
 

T. Roses

Dagopener
8 dec 2016
741
445
Nu post iemand dit op e festivals:

No Justin Timberlake for Pinkpop.
Volbeat is not a headliner.
An other band will be added as Headliner.
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.233
4.505
Nu post iemand dit op e festivals:

No Justin Timberlake for Pinkpop.
Volbeat is not a headliner.
An other band will be added as Headliner.

En dat in één bericht. We hebben hier toch al gauw 180 pagina's nodig om vast te stellen dat Volbeat geen headliner is.
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.586
655
En daar hebben we Kensington! ?

Lolbroek....

Maar goed, dat kan ook een trol zijn. Tevens een newbie op Efestivals. Gino Gelati heeft daar ook een account geopend zeker.

Nog een keer PJ zou ik toch echt prffft vinden.
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.586
655
Ja joh, ieder middelmatig bandje verkoopt 5x de Ziggo achter elkaar uit of krijgt de Arena vol.

Dat doen de Snollebollekes ook dus je punt is?

Ik zeg niet dat het een middelmatig bandje is maar het is toch gewoon hap slik weg muziek.
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.233
4.505
Ja joh, ieder middelmatig bandje verkoopt 5x de Ziggo achter elkaar uit of krijgt de Arena vol.

Dat doen de Snollebollekes ook dus je punt is?

Ik zeg niet dat het een middelmatig bandje is maar het is toch gewoon hap slik weg muziek.

Ander genre, die mogen met Scooter wedijveren wie North afsluit ;-).

Daarnaast, is gewoon hap slip weg muziek volgens mij ook wel waar Pinkpop zich op richt, al ben ik waarschijnlijk een muziekpuriteinse flapdrol als ik dat stel.
 

gesp

Support act
11 jun 2018
1.101
324
Word wel een beetje moe van al die zogenoemde orakels en berichten over nieuwe post op andere fora van members die maar wat beweren. Daarvoor hoef je niet per se andere fora naar hier te halen.

Ik denk dat we morgen - tegelijkertijd met de aankondiging van Stadspark Live - namen voor Pinkpop kunnen verwachten. Dat was mijn theorie (of onderbuikgevoel) toen Mojo het evenement voor de Pinkpopzaterdag aankondigde, dat hoeft geen concurrentie te zijn. Het kan zelfs mogelijkheden scheppen als je namen voor beide festivals boekt (zoals Rock Am Ring / Rock Im Park, Reading / Leeds en Hurricane / Southside doen): zaterdag Groningen en zondag Landgraaf.
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.586
655
Ik denk dat we morgen – tegelijkertijd met de aankondiging van Stadspark Live – namen voor Pinkpop kunnen verwachten. Dat was mijn theorie (of onderbuikgevoel) toen Mojo het evenement voor de Pinkpopzaterdag aankondigde, dat hoeft geen concurrentie te zijn. Het kan zelfs mogelijkheden scheppen als je namen voor beide festivals boekt (zoals Rock Am Ring / Rock Im Park, Reading / Leeds en Hurricane / Southside doen): zaterdag Groningen en zondag Landgraaf.

Ik denk dat Pinkpop dat echt niet wil gaan doen. Dan ben je je zelf aan het degraderen. Of vandaag komt er wat of vrijdag samen met RW. Dat denk ik.
 

T. Roses

Dagopener
8 dec 2016
741
445
Met trots presenteren we maar liefst twaalf nieuwe namen voor Pinkpop 2020: Volbeat, Nothing But Thieves, Kensington, Crowded House, Lost Frequencies live, Of Monsters and Men, Balthazar, Supergrass, James Arthur, Danny Vera, Inhaler en JC Stewart.

Tickets voor Pinkpop 2020 - Official zijn vanaf aanstaande zaterdag 23 november om 10:00 uur te koop via www.ticketmaster.nl en fysiek bij Buro Pinkpop in Geleen. De ticketprijzen zijn hetzelfde als in 2019: weekendkaarten incl. camping kosten € 230 (incl. € 10 servicekosten) en voor een dagkaart betaal je € 110 (incl. € 10 servicekosten). Let op: koop alléén kaarten via deze twee officiële verkoopkanalen, anders bestaat de kans dat je geen geldige tickets koopt. Meer info via www.pinkpop.nl
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.037
6.078
Volbeat, Nothing But Thieves, Kensington en Crowded House, maar ook Lost Frequencies live, Of Monsters and Men, Balthazar, Supergrass, James Arthur, Danny Vera, Inhaler en JC Stewart staan in juni op één van de podia in Landgraaf. De headliner voor de zondag wordt zo snel mogelijk bekend gemaakt

 

gesp

Support act
11 jun 2018
1.101
324
Ik denk dat Pinkpop dat echt niet wil gaan doen. Dan ben je je zelf aan het degraderen.

Vanuit de Champions League kun je toch niet degraderen?

Als je dezelfde naam hebt spreekt het voor zich om die voor beide festivals tegelijkertijd bekend te maken. En nu uit Groningen berichten komen dat Stadspark Live morgen gaat aankondigen, verwacht ik voor morgen Pinkpop ook morgen dezelfde act(s). Zie niet in waarom Stadpark Live anders deze week al bekend zou maken wie er speelt, tenzij Mojo echt graag in de wielen van Pinkpop wil rijden.

 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken