Pinkpop 2020 – Nieuws en geruchten

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.811
1.939
Ik was al niet blij met RHCP maar het wordt er niet beter op zo...........
 

Jack1617899544

Gouden Tip
30 sep 2014
333
1
Absoluut een goeie zet van Pinkpop. Totaal niet de headliner die de trouwe Pinkpop fan wilt, maar eindelijk een verfrissende blik op de toekomst ipv de zoveelste keer een legacy artiest. Ben niet een groot fan van zijn werk maar kan het echt waarderen dat Pinkpop dit durft.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.802
6.541
Mensen lijken te vergeten dat Post Malone een enorme naam is met miljarden streams. Die gaat zeker flink wat kaarten verkopen.

Jup.

Had niet verwacht vandaag zo blij te worden van één van de PP headliners, maar here we are. Lekker gedurfd en ze gaan eindelijk eens weer een beetje met hun tijd mee.
Hij was in Ziggo Dome fantastisch iig.

Nu heeeeel benieuwd naar die derde headliner. Coldplay kan de prullebak in. Dan toch Bruce, Pearl Jam of de Foos?
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.462
11.436
Moedig maar verschrikkelijk.

Dit vat het voor mij ook wel samen. Mooi om nieuwe headliners de kans te geven, maar deze gast heeft echt een lomp slechte liveshow. Niet de beste nieuwe headliner om de oude garde te overtuigen zeg maar..
 

tom93

Dagopener
24 apr 2019
625
299
De kans op een sterk dagprogramma op de zaterdag is wel groot, want kan me niet voorstellen dat Post Malone tot de duurdere headliners gerekend kan worden.
 

Kachelle

Gouden Tip
12 feb 2016
418
103
Vreemd vind ik al deze positieve reacties. Ik zag hem op PKP dit jaar, en het was verschrikkelijk. Is gewoon een playback show. Die loopt wat rond, zijn mond beweegt niet, muziek gaat los door. :lol:
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.659
706
@dennisvdbr Je hoeft je in ieder geval geen zorgen te maken over de VVK lol. Het is inderdaad een gedurfde zet.
 

Tom1617899894

Randprogramma
26 okt 2017
125
33
Wanneer je je officieel oud begint te voelen: wanneer Pinkpop eeen headliner aankondigt waarvan je nog nooit hebt gehoord...
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.811
1.939
Wel mooi al die reacties. De ene vind het geweldig, de ander verschrikkelijk....
 

marcopoloo

Campingartiest
19 nov 2018
68
0
Vreemd vind ik al deze positieve reacties. Ik zag hem op PKP dit jaar, en het was verschrikkelijk. Is gewoon een playback show. Die loopt wat rond, zijn mond beweegt niet, muziek gaat los door.
1f606.svg

Eens het enige wat die niet playbackt is de lading F*cks die hij blijft schreeuwen
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.802
6.541
De kans op een sterk dagprogramma op de zaterdag is wel groot, want kan me niet voorstellen dat Post Malone tot de duurdere headliners gerekend kan worden.

Denk dat je je daarin weleens kan vergissen....
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.811
1.939
Vreemd vind ik al deze positieve reacties. Ik zag hem op PKP dit jaar, en het was verschrikkelijk. Is gewoon een playback show. Die loopt wat rond, zijn mond beweegt niet, muziek gaat los door.
1f606.svg

Het is nog erger dan Bieber...
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken