Pinkpop 2020 – Nieuws en geruchten

Absoluut een goeie zet van Pinkpop. Totaal niet de headliner die de trouwe Pinkpop fan wilt, maar eindelijk een verfrissende blik op de toekomst ipv de zoveelste keer een legacy artiest. Ben niet een groot fan van zijn werk maar kan het echt waarderen dat Pinkpop dit durft.

Mensen lijken te vergeten dat Post Malone een enorme naam is met miljarden streams. Die gaat zeker flink wat kaarten verkopen.

Jup.

Had niet verwacht vandaag zo blij te worden van één van de PP headliners, maar here we are. Lekker gedurfd en ze gaan eindelijk eens weer een beetje met hun tijd mee.
Hij was in Ziggo Dome fantastisch iig.

Nu heeeeel benieuwd naar die derde headliner. Coldplay kan de prullebak in. Dan toch Bruce, Pearl Jam of de Foos?

Moedig maar verschrikkelijk.

Dit vat het voor mij ook wel samen. Mooi om nieuwe headliners de kans te geven, maar deze gast heeft echt een lomp slechte liveshow. Niet de beste nieuwe headliner om de oude garde te overtuigen zeg maar..

De kans op een sterk dagprogramma op de zaterdag is wel groot, want kan me niet voorstellen dat Post Malone tot de duurdere headliners gerekend kan worden.

Vreemd vind ik al deze positieve reacties. Ik zag hem op PKP dit jaar, en het was verschrikkelijk. Is gewoon een playback show. Die loopt wat rond, zijn mond beweegt niet, muziek gaat los door. :lol:

@dennisvdbr Je hoeft je in ieder geval geen zorgen te maken over de VVK lol. Het is inderdaad een gedurfde zet.

Wanneer je je officieel oud begint te voelen: wanneer Pinkpop eeen headliner aankondigt waarvan je nog nooit hebt gehoord...

Wel mooi al die reacties. De ene vind het geweldig, de ander verschrikkelijk....

Vreemd vind ik al deze positieve reacties. Ik zag hem op PKP dit jaar, en het was verschrikkelijk. Is gewoon een playback show. Die loopt wat rond, zijn mond beweegt niet, muziek gaat los door.
1f606.svg

Eens het enige wat die niet playbackt is de lading F*cks die hij blijft schreeuwen

De kans op een sterk dagprogramma op de zaterdag is wel groot, want kan me niet voorstellen dat Post Malone tot de duurdere headliners gerekend kan worden.

Denk dat je je daarin weleens kan vergissen....

Vreemd vind ik al deze positieve reacties. Ik zag hem op PKP dit jaar, en het was verschrikkelijk. Is gewoon een playback show. Die loopt wat rond, zijn mond beweegt niet, muziek gaat los door.
1f606.svg

Het is nog erger dan Bieber...

Users who are viewing this thread