Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Absoluut een goeie zet van Pinkpop. Totaal niet de headliner die de trouwe Pinkpop fan wilt, maar eindelijk een verfrissende blik op de toekomst ipv de zoveelste keer een legacy artiest. Ben niet een groot fan van zijn werk maar kan het echt waarderen dat Pinkpop dit durft.
Had niet verwacht vandaag zo blij te worden van één van de PP headliners, maar here we are. Lekker gedurfd en ze gaan eindelijk eens weer een beetje met hun tijd mee.
Hij was in Ziggo Dome fantastisch iig.
Nu heeeeel benieuwd naar die derde headliner. Coldplay kan de prullebak in. Dan toch Bruce, Pearl Jam of de Foos?
Dit vat het voor mij ook wel samen. Mooi om nieuwe headliners de kans te geven, maar deze gast heeft echt een lomp slechte liveshow. Niet de beste nieuwe headliner om de oude garde te overtuigen zeg maar..
De kans op een sterk dagprogramma op de zaterdag is wel groot, want kan me niet voorstellen dat Post Malone tot de duurdere headliners gerekend kan worden.
Vreemd vind ik al deze positieve reacties. Ik zag hem op PKP dit jaar, en het was verschrikkelijk. Is gewoon een playback show. Die loopt wat rond, zijn mond beweegt niet, muziek gaat los door. :lol:
Vreemd vind ik al deze positieve reacties. Ik zag hem op PKP dit jaar, en het was verschrikkelijk. Is gewoon een playback show. Die loopt wat rond, zijn mond beweegt niet, muziek gaat los door.
De kans op een sterk dagprogramma op de zaterdag is wel groot, want kan me niet voorstellen dat Post Malone tot de duurdere headliners gerekend kan worden.
Vreemd vind ik al deze positieve reacties. Ik zag hem op PKP dit jaar, en het was verschrikkelijk. Is gewoon een playback show. Die loopt wat rond, zijn mond beweegt niet, muziek gaat los door.