Pinkpop 2020 – Nieuws en geruchten

tom93

Dagopener
24 apr 2019
621
298
Timmetje wrote:

rhcp wrote:
Goed begin!
Wat denken jullie van twenty one pilots als sub voor rhcp en post malone als headliner voor pinkpop?


21 Pilots komen denk ik niet zo snel als sub.
Post Malone zou een fantastische headliner zijn.

Post Malone als headliner op Pukkelpop gezien en kan deze spot niet vervullen met de show die hij nu heeft.

Klopt. Op Sziget stond hij anderhalf uur ingepland en heeft hij slechts 1 uur en 5 minuten gespeeld.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.783
6.529
stelling:

om 12 uur, aankondiging van los concert op extra dag / avond Pinkpop?
Neil Young?

Het is nog geen 1 april hé Dennis. :wink:

Mocht Coldplay komen zou dat trouwens best nog als extra concert op Megaland kunnen zijn op de donderdag of maandag....
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.372
4.730
basgitaar wrote:

Timmetje wrote:

rhcp wrote:
Goed begin!
Wat denken jullie van twenty one pilots als sub voor rhcp en post malone als headliner voor pinkpop?


21 Pilots komen denk ik niet zo snel als sub.
Post Malone zou een fantastische headliner zijn.


Post Malone als headliner op Pukkelpop gezien en kan deze spot niet vervullen met de show die hij nu heeft.

Klopt. Op Sziget stond hij anderhalf uur ingepland en heeft hij slechts 1 uur en 5 minuten gespeeld.

KoL heeft het festival afgesloten met een set van tien minuten langer. Denk dat Post Malone zijn set wel kan rekken tot een uur en een kwartier. Met wat vuurwerk zie ik het prima voor me. Liever dan weer Foo Fighters' karaokerondje om de tijd te vullen.
 

basgitaar

Campingartiest
14 jan 2019
71
0
tom93 wrote:

basgitaar wrote:

Timmetje wrote:

rhcp wrote:
Goed begin!
Wat denken jullie van twenty one pilots als sub voor rhcp en post malone als headliner voor pinkpop?


21 Pilots komen denk ik niet zo snel als sub.
Post Malone zou een fantastische headliner zijn.


Post Malone als headliner op Pukkelpop gezien en kan deze spot niet vervullen met de show die hij nu heeft.


Klopt. Op Sziget stond hij anderhalf uur ingepland en heeft hij slechts 1 uur en 5 minuten gespeeld.

KoL heeft het festival afgesloten met een set van tien minuten langer. Denk dat Post Malone zijn set wel kan rekken tot een uur en een kwartier. Met wat vuurwerk zie ik het prima voor me. Liever dan weer Foo Fighters’ karaokerondje om de tijd te vullen.
Zolang Post Malone zonnder live band speelt en groot deel van zijn show playbacked, vind ik hem niet een pinkpop headliner.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.807
1.937
Ik blijf het vreemd vinden dat ze om 12 uur weer met nieuws komen. Aan de andere kant, misschien is de persconferentie definitief verleden tijd en krijgen we geleidelijk aan tot aan de vvk grotendeels het programma voorgeschoteld………….

Ik denk dat je in de goede richting zit…….

Indien het klop valt Pearl Jam definitief af. Die komen altijd pas in december met tournieuws, ook voor festivals.
Zelfde geldt voor AC/DC, altijd in december. GnR de laatste keren ook.
Dus houden we FF en Coldplay nog over :wink:
 

gesp

Support act
11 jun 2018
1.130
377
Keane de enige naam die voor mij interessant is, heb heel weinig met het hardere rocksegment / Deftones & Disturbed. Keane is een typische Pinkpopnaam, maar eigenlijk wel een jaar te laat na shows in Emmen (tijdens Pinkpopjubileum), Den Haag en Amsterdam. Zara Larsson zegt me niets.

Geen sterke worp zo, benieuwd naar wat volgt.
 

RickHuissen

Sunset slot
24 apr 2018
2.061
1.923
Geen sterke worp zo, benieuwd naar wat volgt.

Ik vind het geen spectaculaire, verrassende worp, maar zeker ook niet slecht hoor. Alleen we hadden met zijn allen iets bijzonderders (is dat een woord?) verwacht als eerste aankondiging...
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.807
1.937
gesp wrote:
Geen sterke worp zo, benieuwd naar wat volgt.

Ik vind het geen spectaculaire, verrassende worp, maar zeker ook niet slecht hoor. Alleen we hadden met zijn allen iets bijzonderders (is dat een woord?) verwacht als eerste aankondiging…
Het bijzondere zit er nu al in dat ze blijkbaar om 12 uur weer met nieuws komen.
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.372
4.730
Voor Pinkpop inderdaad gewoon een redelijke eerste worp.
Persoonlijk heb ik er niet veel mee; het oudere werk van RHCP kan me nog wel bekoren. Disturbed en Deftones is niet mijn ding, ik vind Keane een beetje zouteloos en Zara Larsson ook niet zo spannend,
 

tom93

Dagopener
24 apr 2019
621
298
De naam van Post Malone wordt genoemd in het stukje op de ‘artiestenpagina’ van RHCP op de Pinkpop site. Toeval?

Lijkt me wel. In het stukje over Keane wordt Afrojack genoemd. Al zouden die beide prima op Pinkpop kunnen staan natuurlijk.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken