Pinkpop 2020 – Nieuws en geruchten

lau24

Campingartiest
15 jan 2019
71
0
Het lijkt me echt geen typefoutje, zo'n post controleer je 20x voordat je 'm eruit gooit. Om 12.00 gewoon Coldplay #wishfulthinking
 

deev

Playlistbediener
20 jan 2018
25
0
Is geen typfout, ook op hun instagrampost is deze hint te vinden :) Tweemaal dezelfde typfout zou toch wel heel vreemd zijn...
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.807
1.937
Het lijkt me echt geen typefoutje, zo’n post controleer je 20x voordat je ‘m eruit gooit. Om 12.00 gewoon Coldplay #wishfulthinking
Vreemde strategie. Had dan RHCP vorige week aangekondigd.
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.371
4.730
Oranssi Pazuzu wrote:

DennisvdBr wrote:

Oranssi Pazuzu wrote:
Begrepen dat ze met RHCP hun meest gitaar geörienteerde headliner te pakken hebben, zal qua headliners niks stevigers meer erbij komen.


waar concludeer je dat?


Begrepen van iemand uit organisatie

Dat lijkt me, en dat hoop ik ook, grote onzin

Stel je hebt Coldplay en Springsteen als de andere twee, dan is rhcp de meest gitaarminded. Verder is Pinkpop niet te beroerd om SlipKnot voor Coldplay te laten spelen.
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.652
705
Krijgen we toch nog de Foo’s om 12u?

Hoe leuk ik de Foo's ook vind, ik zou het echt wel te snel vinden...over een jaartje of 3 mag het wel weer.
 

rhcp

Dagopener
18 okt 2018
677
248
Goed begin!
Wat denken jullie van twenty one pilots als sub voor rhcp en post malone als headliner voor pinkpop?
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.556
5.400
Ron wrote:

Oranssi Pazuzu wrote:

DennisvdBr wrote:

Oranssi Pazuzu wrote:
Begrepen dat ze met RHCP hun meest gitaar geörienteerde headliner te pakken hebben, zal qua headliners niks stevigers meer erbij komen.


waar concludeer je dat?


Begrepen van iemand uit organisatie


Dat lijkt me, en dat hoop ik ook, grote onzin

Stel je hebt Coldplay en Springsteen als de andere twee, dan is rhcp de meest gitaarminded. Verder is Pinkpop niet te beroerd om SlipKnot voor Coldplay te laten spelen.
Niks mis met die combi hoor :p.
 

RubenFrusciante

Sunset slot
11 feb 2017
2.430
3.467
Ok rijtje niet heel bijzonder, en benieuwd wat er om 12 uur nog aan zit te komen, hopelijk inderdaad nog een (aantal) act(s).
Was zelf graag de vrijdag met de familie of vriendin naar Red Hot Chili Peppers gaan kijken, maar ik zit dan 'helaas' al bij een nóg grotere legende, de heer Clapton. Zeker geen straf natuurlijk.
Heb de Peppers ook al een keer gezien maar hoop ze toch op een festival eens mee te pikken in plaats van nog een keer een zaal, fingers crossed voor Rock Werchter.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.807
1.937
Ik blijf het vreemd vinden dat ze om 12 uur weer met nieuws komen. Aan de andere kant, misschien is de persconferentie definitief verleden tijd en krijgen we geleidelijk aan tot aan de vvk grotendeels het programma voorgeschoteld.............
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.652
705
Ik blijf het vreemd vinden dat ze om 12 uur weer met nieuws komen. Aan de andere kant, misschien is de persconferentie definitief verleden tijd en krijgen we geleidelijk aan tot aan de vvk grotendeels het programma voorgeschoteld………….

Ik denk dat je in de goede richting zit.......
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.783
6.529
Goed begin!
Wat denken jullie van twenty one pilots als sub voor rhcp en post malone als headliner voor pinkpop?

21 Pilots komen denk ik niet zo snel als sub.
Post Malone zou een fantastische headliner zijn.
 

Ron1617899607

Randprogramma
7 mrt 2017
186
99
Krijgen we toch nog de Foo’s om 12u?

Hoe leuk ik de Foo’s ook vind, ik zou het echt wel te snel vinden…over een jaartje of 3 mag het wel weer.

Mogen voor mij persoonlijk ieder jaar komen ;-)
Waarom te snel als ze nieuw materiaal hebben?
 

basgitaar

Campingartiest
14 jan 2019
71
0
rhcp wrote:
Goed begin!
Wat denken jullie van twenty one pilots als sub voor rhcp en post malone als headliner voor pinkpop?

21 Pilots komen denk ik niet zo snel als sub.
Post Malone zou een fantastische headliner zijn.
Post Malone als headliner op Pukkelpop gezien en kan deze spot niet vervullen met de show die hij nu heeft.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.335
6.524
stelling:

om 12 uur, aankondiging van los concert op extra dag / avond Pinkpop?
Neil Young?
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken