Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Disturbed staat zowel op Graspop als Pinkpop op dezelfde dag. Beide festivallen geven zondag aan. Ik verwacht dat een van de twee nog wel naar een andere dag schuift, maar het is op zich in theorie wel mogelijk. Als je kijkt naar de positie van Disturbed vorig jaar: 21:10.
Het is ongeveer anderhalf uur rijden naar Graspop vanaf Pinkpop. Dus je zou in theorie kunnen spelen ergens rond 16:00 op Pinkpop en dan om 17:00 de auto (tourbus) pakken naar Graspop om daar vervolgens om 19:00 al lekker binnen te wandelen, even wat avondeten, en hoppatee 21:00 de stage op.
Als ze de verhouding 4/5 echte muziek en 1/5 prut kan ik er best mee leven en kan het een prima lineup worden. De vraag is natuurlijk wat er uit het Nederlandse afvoerputje van de entertainment industrie wordt getrokken.
bcmrmaybe wrote:
Ik zie de hint, maar ik zie niet in waarom je om 10.00 en om 12.00 op dezelfde dag namen zou aankondigen. Wat is de logica daarachter?
bcmrmaybe wrote:
Ik zie de hint, maar ik zie niet in waarom je om 10.00 en om 12.00 op dezelfde dag namen zou aankondigen. Wat is de logica daarachter?
Oranssi Pazuzu wrote:
Begrepen dat ze met RHCP hun meest gitaar geörienteerde headliner te pakken hebben, zal qua headliners niks stevigers meer erbij komen.