Pinkpop 2020 – Nieuws en geruchten

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
6.066
8.179
jefferke wrote:
Raar van Disturbed, Graspop op zondag, Pinkpop op zondag, wie liegt er?

Niemand, op Pinkpop staan die gewoon vroeg op de dag op main of 3FM, en dan MS2 afsluiter op Graspop of zoiets.

Onderstaand schema zou passen

Disturbed staat zowel op Graspop als Pinkpop op dezelfde dag. Beide festivallen geven zondag aan. Ik verwacht dat een van de twee nog wel naar een andere dag schuift, maar het is op zich in theorie wel mogelijk. Als je kijkt naar de positie van Disturbed vorig jaar: 21:10.

Het is ongeveer anderhalf uur rijden naar Graspop vanaf Pinkpop. Dus je zou in theorie kunnen spelen ergens rond 16:00 op Pinkpop en dan om 17:00 de auto (tourbus) pakken naar Graspop om daar vervolgens om 19:00 al lekker binnen te wandelen, even wat avondeten, en hoppatee 21:00 de stage op.
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.651
703
Ik zie de hint, maar ik zie niet in waarom je om 10.00 en om 12.00 op dezelfde dag namen zou aankondigen. Wat is de logica daarachter?

Waar is die hint?
 

Mr-Pronk

Playlistbediener
29 okt 2015
40
0
Als ze de verhouding 4/5 echte muziek en 1/5 prut kan ik er best mee leven en kan het een prima lineup worden. De vraag is natuurlijk wat er uit het Nederlandse afvoerputje van de entertainment industrie wordt getrokken.
 

T. Roses

Support act
8 dec 2016
769
486
Disturbed staat op 20 juni op Graspop en 21 juni op Pinkpop. Zie hun website: https://www.disturbed1.com/tour
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.651
703
Onderaan het bericht op Facebook.

Tx, ik zie em

Ergo....nog een headliner? Presentatie afschaffen en gewoon geleidelijk namen droppen?

@dennisvdbr Ik denk wel dat alle 3 de headliners bekend zijn voor de vvk
 

Oranssi Pazuzu

Campingartiest
9 dec 2016
73
0
Begrepen dat ze met RHCP hun meest gitaar geörienteerde headliner te pakken hebben, zal qua headliners niks stevigers meer erbij komen.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.804
1.937
Onderaan het bericht op Facebook.

Tx, ik zie em

Ergo….nog een headliner? Presentatie afschaffen en gewoon geleidelijk namen droppen?

@dennisvdbr Ik denk wel dat alle 3 de headliners bekend zijn voor de vvk

Zal wel een typefoutje zijn. Op hun website hierover niets te vinden....
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.804
1.937
Begrepen dat ze met RHCP hun meest gitaar geörienteerde headliner te pakken hebben, zal qua headliners niks stevigers meer erbij komen.

Dat belooft nog wat voor de rest van het programma dan...... Grapjas...
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.804
1.937
Da’s dan wel een heel specifiek typfoutje.
1f61b.svg

Zo houden het een beetje levend hier..... :wink:
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken