Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
tom93 wrote:
De kans op een sterk dagprogramma op de zaterdag is wel groot, want kan me niet voorstellen dat Post Malone tot de duurdere headliners gerekend kan worden.
tom93 wrote:
De kans op een sterk dagprogramma op de zaterdag is wel groot, want kan me niet voorstellen dat Post Malone tot de duurdere headliners gerekend kan worden.
Dit is wel echt een dieptepunt ja, vooral omdat hij headliner is..
Zonde dat RHCP niet op zaterdag stond, dan had ik het wel overwogen en had ik tijdens Post Malone wél bij een muzikant gestaan in de vorm van Clapton.
Verjongen is prima, maar moet dat dan met Post Malone?..
Ach positief bekeken scheelt dit weer geld dat ik kan uitgeven aan een artiest die wél live muziek maakt.
Posty, 2 jaar geleden een middag act in een tent op een gelijkwaardig festival. Nu een headliner. Nog steeds op tape, niets live. Ondanks de streams kan ik dit toch maar slecht begrijpen en vind ik het een zwaktebod, maar passend in de laatste boekingen van Pinkpop zeker?
Het is zeker een gedurfde en moedige zet, maar ik had dan toch voor 21 Pilots gekozen als 'jonge' headliner. Die lijken me veel meer geschikt voor Pinkpop.
De geruchten waren dat Coldplay eventueel op TW Classic én Pinkpop kon spelen - dat de festivals samen met één bod Coldplay voor twee shows konden verleiden. Maar nu Pinkpop de headliner voor zondag nog vacant heeft en TW Classic ook op zondag 21 juni zou plaatsvinden kunnen die geruchten wel de prullenbak in.