Pinkpop 2020 – Nieuws en geruchten

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.453
6.116
De eerste 2 headliners van Pinkpop nu dus bekend.

[video]https://www.youtube.com/watch?v=Q2r8luTFKE4[/video]

Nu wel ook echt benieuwd naar die aankondiging van Sportpaleis. Of zouden die ook met Malone komen?
 

rhcp

Dagopener
18 okt 2018
677
248
Post malone gaat de dag zeker uitverkopen. Al helemaal als er een mooie dagprogramma bij staat.
 

tom93

Dagopener
24 apr 2019
605
259
tom93 wrote:
De kans op een sterk dagprogramma op de zaterdag is wel groot, want kan me niet voorstellen dat Post Malone tot de duurdere headliners gerekend kan worden.

Denk dat je je daarin weleens kan vergissen….

Het lijkt me niet dat hij zit in de categorie Foo Fighters/Pearl Jam/Coldplay en dergelijke.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.936
8.576
De kans op een sterk dagprogramma op de zaterdag is wel groot, want kan me niet voorstellen dat Post Malone tot de duurdere headliners gerekend kan worden.

Ik denk dat Post Malone een stuk duurder is dan RHCP hoor. Denk ook niet dat we nog op Coldplay moeten rekenen.
 

selurxela

Support act
8 mei 2018
1.083
395
Iedere headliner wordt hier bijna automatisch afgeschoten als achterhaald of te gedurfd. Ze kunnen het bij PP ook echt nooit goed doen he?
 

RubenFrusciante

Sunset slot
11 feb 2017
2.404
3.370
Dit is wel echt een dieptepunt ja, vooral omdat hij headliner is..
Zonde dat RHCP niet op zaterdag stond, dan had ik het wel overwogen en had ik tijdens Post Malone wél bij een muzikant gestaan in de vorm van Clapton.
Verjongen is prima, maar moet dat dan met Post Malone?..
Ach positief bekeken scheelt dit weer geld dat ik kan uitgeven aan een artiest die wél live muziek maakt.
 

Verwijderd lid 1647

Randprogramma
26 jan 2016
200
18
Vind het wel mooi hoe ze de aankondigingen (lijken te gaan) verspreiden dit jaar, is leuker dan in een keer zo'n hele rits namen ergens in maart.
 

selurxela

Support act
8 mei 2018
1.083
395
Afrojack als 3e headliner. Die werd ten slotte bij Keane genoemd.
Onder welke steen is Keane trouwens ineens weer vandaan gekomen?
 

jefferke

Sunset slot
24 nov 2013
3.399
1.907
Posty, 2 jaar geleden een middag act in een tent op een gelijkwaardig festival. Nu een headliner. Nog steeds op tape, niets live. Ondanks de streams kan ik dit toch maar slecht begrijpen en vind ik het een zwaktebod, maar passend in de laatste boekingen van Pinkpop zeker?
 

tom93

Dagopener
24 apr 2019
605
259
Het is zeker een gedurfde en moedige zet, maar ik had dan toch voor 21 Pilots gekozen als 'jonge' headliner. Die lijken me veel meer geschikt voor Pinkpop.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.936
8.576
Vind dit een gedurfde headliner hoor. En een stuk frisser dan RHCP.
 

gesp

Support act
11 jun 2018
1.098
323
En dan Coldplay op de zondag?

De geruchten waren dat Coldplay eventueel op TW Classic én Pinkpop kon spelen - dat de festivals samen met één bod Coldplay voor twee shows konden verleiden. Maar nu Pinkpop de headliner voor zondag nog vacant heeft en TW Classic ook op zondag 21 juni zou plaatsvinden kunnen die geruchten wel de prullenbak in.
 

Recent actieve topics

Gebruikers die dit onderwerp bekijken