Pinkpop 2019 – Nieuws en geruchten

Everyknight

Sunset slot
13 jan 2014
3.143
1.177
willem wrote:

PJ wrote:
De recensies over Fleetwood Mac in België zijn in de media niet al te best. Ik hoop dat het allemaal meevalt al moet ik eerlijk zeggen dat Lindsey Buckingham gewoon niet vervangen is. Hij is uniek en kenmerkend met zn gitaarspel. Hij wordt niet voor niets vervangen door 2 gitaristen. Ook niet de minste maar t zegt genoeg natuurlijk…..


Ik heb enkel de recensie van Humo/De Morgen gevonden die eerder negatief is (al is dat vooral kritiek op het uitmelken van de naam Fleetwood Mac). De Standaard geeft bv. 5 op 5, het artikel op VRT nieuws is ook vrij positief;

Het Nieuwsblad is nog het negatiefst van al…
1f641.svg

Deze reviews waren te verwachten. Wat ze met Lindsey Buckingham gedaan hebben... Voor mijn part kunnen ze niet genoeg negatieve recensies krijgen.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.547
11.023
Heb de stream van Bring Me The Horizon gekeken. Werkelijk waar fantastisch. Ook mooi om te zien dat de zanger zich niks aantrok van het verbod op crowdsurfen.
Ontzettend jammer dat Tenacious D niet wordt uitgezonden. Had gehoopt op toestemming van de heren. Ach, The Pretenders zijn ook niet verkeerd.
 

Bianca

Randprogramma
1 mrt 2017
131
0
Nog niet wakker Pinkpop?
1f601.svg

Vrijdag aangekomen, 3 uur pas slapen
Zaterdag, feestje camping B, 4 uur pas slapen
Vannacht, leuke mensen ontmoet en mee staan te drinken /kletsen totdat het licht werd, 6 uur pas mijn tent in
Dus vandaag was ik niet bijtijds wakker nee ???
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.711
1.876
Jan Smeets tevreden over Pinkpop 2019, op kaartverkoop na.
https://www.1limburg.nl/jan-smeets-tevreden-over-pinkpop-2019-op-kaartverkoop-na?context=default
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.586
655
Ontzettend jammer dat Tenacious D niet wordt uitgezonden. Had gehoopt op toestemming van de heren

Die is helemaal uitgezonden. Je moet echt de site in de gaten houden
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.455
6.116
Persoonlijk hoogtepunt van de 50ste editie is volgens Smeets zelf het optreden van de Golden Earring, op de voet gevolgd door de show van Rowwen Hèze. Maar het blijft opletten, zegt Smeets. "The Cure was te lang.

Nav deze en vorige reacties over the Cure kunnen we concluderen dat Smeets geen fan van ze is. :p

Het was niet te lang. Er had gewoon een alternatief tegenover moeten staan. Andere band.
 

Bartjuh1981

Support act
12 feb 2014
1.211
791
Sorry voor het taalgebruik. Maar wat is Bastille toch een zaaddodende kutband. Daar kan toch zeker niemand (behalve Dennis geloof ik?) blij van worden?
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.296
6.491
Zo. Goed vooraan voor Fleetwood Mac. Micheal kiwanuka ten spijt. Helaas, maar voor met de groep afsluiten is sowieso leuker dan in mijn uppie. Wat was tenacious d ongelofelijk leuk trouwens.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.547
11.023
Ontzettend jammer dat Tenacious D niet wordt uitgezonden. Had gehoopt op toestemming van de heren

Die is helemaal uitgezonden. Je moet echt de site in de gaten houden

Tegen de tijd dat ik die reactie plaatste, zou Tenacious D nog niet worden uitgezonden. Dat werd later pas bekend gemaakt. Ga 'm nu meteen terugkijken.

 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.936
8.576
Persoonlijk hoogtepunt van de 50ste editie is volgens Smeets zelf het optreden van de Golden Earring, op de voet gevolgd door de show van Rowwen Hèze. Maar het blijft opletten, zegt Smeets. “The Cure was te lang.

Nav deze en vorige reacties over the Cure kunnen we concluderen dat Smeets geen fan van ze is.
1f61b.svg

Die hele quote van Jan is er weer eentje voor in de boeken.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.455
6.116
Zo! Dat was de laatste dag. Wij zijn alweer op weg naar huis. (Fleetwood Mac wordt me echt te oubollig.)

Voor mij de minste dag vandaag.

Goed
Kovacs (goede strot, mooie nummers)
Dropkick Murphys (feestje)

Wel ok
Jett Rebel (leuk voor een kwartiertje)
Slash ft Miles (vind Alter Bridge zonder Slash leuker maar dat is persoonlijk)

Meh
Tenacious D (een lange uitgerekte grap met matige nummers en flauwe toneelstukjes. Niet echt aan mij besteed.)

Goed weekend gehad. Weer viel al met al goed mee, had erger verwacht haha. Pinkpop is een leuk festival al mag er imo echt een hoop aan de aankleding en sfeer gebeuren. Meer poespas, zoals Dennis het zou zeggen. En meer toiletten waren ook geen overbodige luxe geweest.

Wat wel opvalt is dat er echt gigaveel mensen door muziek heen ouwehoeren, facetimen, voetbal of F1 op mobiel kijken. Echt bizar!

Als Borsato er volgend jaar niet bij is als headliner zal ik er vast weer bij zijn.
 

selurxela

Support act
8 mei 2018
1.083
395
Sorry voor het taalgebruik. Maar wat is Bastille toch een zaaddodende kutband. Daar kan toch zeker niemand (behalve Dennis geloof ik?) blij van worden?

Ik zit al een tijdje de NPO3 uitzending te kijken, maar, eveneens sorry voor het taalgebruik, wat een zaaddodende kut line up,is dit toch ook. We hebben de discussie al zo vaak gehad, maar als je het zo achter elkaar ziet, is het echt om te janken. Wtf is het idee achter een line up met Kraantje Pappie, the Cure, Krezip, Gollden Earring, Armin van Buuren, the Kooks, die Antwoord, the Pretenders en Elbow?! Wat een treurnis.
 

selurxela

Support act
8 mei 2018
1.083
395
Armin van Buuren en de Vrienden van Amstel. Dit is zo'n ongeluk op de snelweg waarvan je weet dat je er niet naar moet kijken en toch verdraai je je nek als je er langs rijdt. Ik ga maar es op zoek naar de afstandbediening.
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.586
655
Dat eeuwige geneuzel van Jan over politieke shit. Gatverdamme. Kappen met dat gekut. Ik heb daar zo de schurft aan.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.336
5.034
Armin van Buuren en de Vrienden van Amstel. Dit is zo’n ongeluk op de snelweg waarvan je weet dat je er niet naar moet kijken en toch verdraai je je nek als je er langs rijdt. Ik ga maar es op zoek naar de afstandbediening.
Armin moet gewoon een vinyl set doen op Lowlands. Dan gaat de muziek liefhebber echt wel zijn kwaliteiten inzien. Dit is commercieel gezien gewoon slim, en gelijk heeft hij. Maar hij kan zo veel beter.
 

selurxela

Support act
8 mei 2018
1.083
395
Armin is mijn ding niet, maar ik zie normaal wel zijn kwaliteiten in zijn genre. Maar dit was gewoon plat en lomp carnavalsvermaak.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken