Pinkpop 2019 – Nieuws en geruchten

elo

Headliner
3 dec 2013
5.011
3.697
Pinkpop heeft excellent geluid. Zorg dat je rond het voorvak staat en het komt goed. Verder achteraan verwaait het nogal eens.
 

PimSp

Geliefde act
15 dec 2014
1.424
629
Ik heb toch maar besloten om dit jaar de camping ook mee te pakken, was eerst niet mijn plan, aangezien ik in Sittard woon en dit toch goed te doen is om heen en weer te gaan.
Maar ik wilde de zaterdag toch op de camping blijven voor Dirty Daddies, nu maar bedacht, ik kan me gewoon mn tentje meenemen en toch de camping opgaan.
Pak ik maandag ochtend maar gelijk alles in en pak ik me voor Fleetwood Mac de tent in en ga richting huis om vervolgens door te gaan naar Amsterdam voor Metallica,

Mensen, wat heb ik zin in dit weekend! Genoeg bands die ik wil zien, heerlijke sfeer op de camping en redelijk weer voorspeld!
 

PimSp

Geliefde act
15 dec 2014
1.424
629
*ARMIN VAN BUUREN & SPECIAL GUESTS*

Ter ere van ons 50 jarige jubileum mogen we op zondag 9 juni eenmalig van de Gemeente Landgraaf door tot 01:30 uur met een unieke show van een van de grootste DJ’s van de wereld: Armin van Buuren. Speciaal voor zijn show op Pinkpop neemt hij een aantal gasten mee en een paar daarvan mogen we al bekend maken! David Lee Roth, bekend van Van Halen, Bonnie McKee, bekend van het nummer 'Lonely For You', en Sam Martin Music, die samen met Armin het nummer 'Wild Wild Son' maakte, zullen samen met de dj der dj’s het podium in Landgraaf betreden.

Dit belooft een waanzinnige show te worden!
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.028
6.064
*ARMIN VAN BUUREN & SPECIAL GUESTS*

Ter ere van ons 50 jarige jubileum mogen we op zondag 9 juni eenmalig van de Gemeente Landgraaf door tot 01:30 uur met een unieke show van een van de grootste DJ’s van de wereld: Armin van Buuren. Speciaal voor zijn show op Pinkpop neemt hij een aantal gasten mee en een paar daarvan mogen we al bekend maken! David Lee Roth, bekend van Van Halen, Bonnie McKee, bekend van het nummer 'Lonely For You', en Sam Martin Music, die samen met Armin het nummer 'Wild Wild Son' maakte, zullen samen met de dj der dj’s het podium in Landgraaf betreden.

Dit belooft een waanzinnige show te worden!
een paar mogen ze al bekend maken, dus er komen er nog meer...
interessant
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.454
6.116
Komt me op Roth na allemaal niet bekend voor....
Hoop dat ze met al die moeite niet voor een halfleeg veld staan zondag.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.936
8.576
Als Roth langskomt voor die afgrijselijke, ronduit genante Jump remix, dan is het ook een beetje verloren moeite.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.028
6.064
Komt me op Roth na allemaal niet bekend voor….
Hoop dat ze met al die moeite niet voor een halfleeg veld staan zondag.
laat nou net die andere twee nummers van Van Buuren zelf zijn ;)
Dit gaat wel een verrassend iets worden, geen Amin Only dus...
als er maar 50 duizend bezoekers zijn en 20 duizend hebben geen trek in een DJ, dan kon een half leeg veld niet eens zo onwaarschijnlijk zijn.
Maar zal wel goed komen.

Als Roth langskomt voor die afgrijselijke, ronduit genante Jump remix, dan is het ook een beetje verloren moeite.
dat lijkt mij nu weer net een hoogtepuntje

Ik denk alleen maar, zou Borsato één van de gasten zijn, zoals Armin bij Marco afgelopen shows.


edit: is er eigenlijk een lijst met gastzangers van Van Buuren z'n nummers??
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.454
6.116
30.000 bij Armin lijkt me nog veel. Zoveel overlap zullen er wel niet tussen Armin en Cure fans zitten. Plus daarbij de mensen die vroeger weg gaan enzo.

En ik denk niet dat Borsato na deze zware week zn bed uitkomt.

Die blijft binnen. :p
 

elo

Headliner
3 dec 2013
5.011
3.697
Ik denk dat er zeker nog 40.000 man staan bij Armin. Zal wel tijdens optreden wat leger worden, maar het is wel een act die veel man op het terrein gaat houden.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.547
11.023
Heeft iemand al zijn treinretoutje via tickenmaster binnen gekregen?
1f914.svg

Nee, maar deze krijg je dan ook twee werkdagen van tevoren pas binnen, of de code althans. Volgens mijn berekeningen is dat morgen, dus ik zou dan nog eventjes goed in je inbox kijken.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.028
6.064
Mirjam wrote:
Heeft iemand al zijn treinretoutje via tickenmaster binnen gekregen?
1f914.svg


Nee, maar deze krijg je dan ook twee werkdagen van tevoren pas binnen, of de code althans. Volgens mijn berekeningen is dat morgen, dus ik zou dan nog eventjes goed in je inbox kijken.
of je spambox...
misschien is een e-ticket te vinden in het Ticketmaster account onder "Mijn tickets"?
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.028
6.064
Ik ben trouwens nog zo iemand die zijn eigen schema uittypt en uitstippelt... en vervolgens opvouwen en in een plastic mapje handzaam meenemen...

nog mensen die dat doen???

aftellen zeg... Nog 3 nachtjes slapen!!
Countdown kan bijna in uren ipv maanden, weken of dagen!?!
 

elo

Headliner
3 dec 2013
5.011
3.697
Ik gebruik gewoon clashfinder op m’n mobiel en het programmaboekje. Verder ken ik dat weekend uiteindelijk de tijden wel uit mn hoofd.
 

Cootje

Dagopener
25 jan 2017
596
569
Ik ben ook zo iemand die z'n eigen blokkenschema maakt mét leuke kleurtjes in excel ? Ik plastificeer het per dag met plakband.
Daarbij kan ik dit jaar de PP-app niet downloaden, m'n telefoon is te oud ?
Ik bewaar altijd een ongebruikt programmaboekje en daarin kruis ik aan wat ik ook echt gezien heb.

Heb er ontzettend veel zin in, nog 1 dag werken en dan hoop ik vrijdagavond rond 20u op camping B te zijn.

Zou leuk zijn om iemand spontaan te treffen ?
(En wij staan meestal ook links voor main, nabij rolstolpodium en bar ?)
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.547
11.023
Ik bewaar m'n programma gewoon in mijn notities op de mobiel.
Zal proberen om mezelf naar linksvoor te bewegen in de hoop één van jullie te treffen. Verbaasd me overigens dat ik eigenlijk niet graag bij de Mainstage wil staan.
Bazart is niks. George Ezra is niks. Anouk is niks. Jamiroquai is niks. Mumford & Sons is niks.
Voor Bazart is geen redelijk alternatief voor mij, eveneens voor Anouk (misschien de Surprise Act) en Jamiroquai.
Ik ga het allemaal wel meemaken. Kan niet wachten op Golden Earring, Halestorm en Elbow.
 

Ciska01

Campingartiest
7 nov 2016
58
0
Gaat de meeting zaterdag rond 12 uur nog door? En dan meeten links van de mainstage? Zal misschien meer half 1 worden aangezien het terrein om 12 uur net open is.
 

Bianca

Randprogramma
1 mrt 2017
131
0
Heeft iemand al zijn treinretoutje via tickenmaster binnen gekregen?
1f914.svg

De treinkaartjes heb ik nu een weekje binnen.

Ik moet alleen nog iets van een code ontvangen.
Geen idee hoe dat verders werkt.
Maar hoop die code toch wel morgen binnen te krijgen
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.454
6.116
Ik bewaar m’n programma gewoon in mijn notities op de mobiel.
Zal proberen om mezelf naar linksvoor te bewegen in de hoop één van jullie te treffen. Verbaasd me overigens dat ik eigenlijk niet graag bij de Mainstage wil staan.
Bazart is niks. George Ezra is niks. Anouk is niks. Jamiroquai is niks. Mumford & Sons is niks.
Voor Bazart is geen redelijk alternatief voor mij, eveneens voor Anouk (misschien de Surprise Act) en Jamiroquai.
Ik ga het allemaal wel meemaken. Kan niet wachten op Golden Earring, Halestorm en Elbow.

Ezra, Anouk en Jamiroquai zijn fantastische acts. Imo samen met Elbow de acts van de zaterdag. Met name de laatste is echt een aanrader om mee te pakken. Kijk naar zijn optreden nog het meeste uit. De act van Pinkpop imo.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.547
11.023
wenteldave wrote:
Ik bewaar m’n programma gewoon in mijn notities op de mobiel.
Zal proberen om mezelf naar linksvoor te bewegen in de hoop één van jullie te treffen. Verbaasd me overigens dat ik eigenlijk niet graag bij de Mainstage wil staan.
Bazart is niks. George Ezra is niks. Anouk is niks. Jamiroquai is niks. Mumford & Sons is niks.
Voor Bazart is geen redelijk alternatief voor mij, eveneens voor Anouk (misschien de Surprise Act) en Jamiroquai.
Ik ga het allemaal wel meemaken. Kan niet wachten op Golden Earring, Halestorm en Elbow.

Ezra, Anouk en Jamiroquai zijn fantastische acts. Imo samen met Elbow de acts van de zaterdag. Met name de laatste is echt een aanrader om mee te pakken. Kijk naar zijn optreden nog het meeste uit. De act van Pinkpop imo.

Anouk staat voor mijn part al iets te vaak op Pinkpop. George Ezra en Jamiroquai zullen vast wel goed zijn, maar ja, ik vind het gewoon drie keer niks.

Guy Garvey. Wat een prachtvent is dat. Vorig jaar in Amsterdam gezien. Was aardig goed. Ik kan niet wachten om Elbow weer te zien. Kan er toch bij zijn, aangezien er vervoer is geregeld om toch naar huis te kunnen.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken