Pinkpop 2019 – Nieuws en geruchten

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.030
6.064
Collector ticket vorige week binnen gekregen nog geen foucer voor pinkpop hoedje
die voucher komt via mail of te vinden onder je bestelde tickets bij het overzicht op de Ticketmaster site.

thomke, de reguliere tickets worden normaal gezien al vrij vlot verzonden, zal je ff moeten checken bij je bestelde tickets. Anders contact opnemen met Ticketmaster gok ik.
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.217
4.472
Ik heb een - verder nergens op gebaseerd - voorgevoel dat morgen het blokkenschema komt.
 

Bianca

Randprogramma
1 mrt 2017
131
0
Ik heb een – verder nergens op gebaseerd – voorgevoel dat morgen het blokkenschema komt.

Ik hoop het!
Van het weekend dan lekker uitstippelen ?

Heb inmiddels in de Pinkpop app aangevinkt welke artiesten ik zou willen zien en vrees dat ik op 2 dagen keuzes moet gaan maken.
Voor Zaterdag 7 artiesten, zondag 10 artiesten en voor maandag 3 artiesten aangekruist.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.030
6.064
Ik heb een – verder nergens op gebaseerd – voorgevoel dat morgen het blokkenschema komt.
met nog 4 weken te gaan, ja, come on Pinkpop.

app mag ook wel aangevuld worden, zijn nog te veel onderdelen "binnenkort beschikbaar"

al denk ik wel dat de clashfinder redelijk klopt.
https://clashfinder.com/m/pinkpop19/
op de switch Izzy Bizzu met Boef na, maar de settijden mogen ook wel eens komen.
Speeltijd van de headliners ?

Mumford circa 22:15 - 00:00 ?
The Cure circa circa 21:45 - 00:00 ?
Fleetwood circa 21:30 - 00:00 ?
 

sander1617899555

Campingartiest
20 feb 2016
53
0
In de timetable zie Armin in eens op zaterdag staan (van zaterdag op zondag) na Mumford & Sons. Dat was toch altijd na The Cure. Of ben ik volledig abuis?
 

gijske46

Playlistbediener
17 jan 2018
18
3
Komt Armin van Buuren na The Cure, of na Mumford and sons? Want op de website en app staan 2 verschillende data.
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.148
10.443
Die combi The Cure en Armin vind ik toch raar zo. Het Armin publiek heeft ruim 3 uur niets te doen nu, er vanuitgaande dat zij The Cure niks vinden. Dus je hebt veel verveelde lui rondlopen die vuurtjes gaan stoken. Zet dan een suffe dj in Stage4 om ze in ieder geval bezig te houden.
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.217
4.472
Ze zijn niet gewend dat er na middernacht nog wordt opgetreden, dus daar zal de verwarring zijn ontstaan.
Plus, het is natuurlijk ook niet zo dat ze lang de tijd hadden om dit soort dingen juist te registreren.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.937
8.579
Die combi The Cure en Armin vind ik toch raar zo. Het Armin publiek heeft ruim 3 uur niets te doen nu, er vanuitgaande dat zij The Cure niks vinden. Dus je hebt veel verveelde lui rondlopen die vuurtjes gaan stoken. Zet dan een suffe dj in Stage4 om ze in ieder geval bezig te houden.

Gezien de classic inslag van die dag denk ik niet dat er veel Armin publiek zal rondlopen. Is niet echt een act waar je 100 euro voor neerlegt.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.460
6.127
Armin in tijdschema gewoon op zondag.

Mumford speelt kort voor een headliner.
The Cure begint vroeg en speelt kortere set dan op Werchter.

Veld zal wel leeg zijn bij Armin. Vraag me sws af hoe vol het veld blijft bij The Cure.
 

Roman

Campingartiest
10 apr 2014
89
27
Vooral blij dat Jamiroquai en Lenny Kravitz meer dan een uur krijgen en ook wel apart nu dat je 10/15 min de tijd hebt om van laatste act op noord podium naar laatste act main stage te gaan zien.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.937
8.579
Mumford speelt kort voor een headliner.
The Cure begint vroeg en speelt kortere set dan op Werchter.

Veld zal wel leeg zijn bij Armin. Vraag me sws af hoe vol het veld blijft bij The Cure.

The Cure speelt even lang als op RW, 2 uur 15 min. (Wel iets vroeger dus iets langer in het licht). Ook Fleetwood speelt zo lang.

Wel mooi dus dat Fleetwood en Cure zulke lange sets mogen spelen. ?
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken