Pinkpop 2019 – Nieuws en geruchten

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.481
6.150
Ah wacht ja, verkeerde timetable ingekeken.
Had ze zelf liever 22u zien beginnen tot 00:15. Maar idd mooie lange speeltijden voor de classics

Mumford echter vrij kort helaas.
 

gijske46

Playlistbediener
17 jan 2018
18
3
Ik hoop toch dat armin van zo op ma staat ipv van za op zo want ik heb mede doordat hij draait een kaartje voor zondag gekocht...
 

Benjamin

Support act
20 mrt 2015
920
81
Oké ik heb de moeite genomen om toch nog even naar het tijdschema te kijken.
En kan toch wel tot de conclusie komen dat het voor mij echt te armoedig is, alleen de maandag vind ik persoonlijk wel een redelijk mooie dag.

Zaterdag:
Cage the Elephant  Jacob Banks & Jamiroquai
Mocht ik er dan toch rondlopen zou ik Golden Earring & Mumford nog meepakken.
Zondag:
Alleen the cure.
Mocht ik er dan toch rondlopen zou ik Crane , Kravitz , Balvin , Die antwoord & Jack Savoretti nog meepakken.
Maandag:
The 1975 , fleetwood mac , Tenacious D , Dropkick Murphys & Kiwanuka ,
Mocht ik er dan toch rondlopen zou ik Indian Askin & Slash ook nog meepakken.

Iedereen die gaat : Veel plezier en hopelijk valt voor jullie het blokkenschema goed uit :)
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.576
11.129
Ah wacht ja, verkeerde timetable ingekeken.
Had ze zelf liever 22u zien beginnen tot 00:15. Maar idd mooie lange speeltijden voor de classics

Mumford echter vrij kort helaas.

Vind het anders lang zat...
San Holo en Elbow dus toch op dezelfde tijd. Kan iemand me bij Elbow opvangen? ;)
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.481
6.150
Timmetje wrote:
Ah wacht ja, verkeerde timetable ingekeken.
Had ze zelf liever 22u zien beginnen tot 00:15. Maar idd mooie lange speeltijden voor de classics

Mumford echter vrij kort helaas.

Vind het anders lang zat…
San Holo en Elbow dus toch op dezelfde tijd. Kan iemand me bij Elbow opvangen? ?

1.5u voor een headliner lang zat?
Mag van mij wel wat langer!
Leuke band. ;-)
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.963
8.614
1.5 uur is redelijk standaard voor een headliner hoor. Of in ieder geval niet zo gek. Maar een uurtje Elbow lijkt wel wat kort.
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.228
4.500
Eerste blik maakt deze opstelling voor mij:

Zaterdag:

(als ik vroeg op het terrein zou zijn om 13:30 SYML, maar geen must)
15:00 - 16:00 Golden Earring / Yungblud (meteen een clash, ik denk dat het Golden Earring wordt)
16:00 - 17:00 George Ezra
21:15 - 22:15 San Holo / Elbow (weer een clash, denk dat het San Holo wordt)
22:30 - 00:00 Mumford & Sons

Tussendoor vind ik het niet erg om Jacob Banks en Cage the Elephant mee te pakken, maar er moet ook gebierd worden natuurlijk.

Zondag:

13:00 - 13:45 Kraantje Papie (even het katertje eruit springen)
14:45 - 15:45 The Kooks
16:45 - 17:45 Krezip/Barns Courtney (ik zou liever voor Barns gaan, maar denk mijn vrienden voor Krezip)
17:45 - 18:45 Miles Kane
18:45 - 20:00 Lenny Kravitz
21:15 - 23:30 The Cure
00:00 - 01:30 Armin (of biertjes doen op de camping)

Druk dagje wel, zal misschien niet allemaal lukken, of in ieder geval niet ver vooraan. The Kooks, Miles Kane en The Cure wil ik in ieder geval goed zien.

Maandag:

13:30 - 14:20 Jett Rebel
14:20 - 15:20 Sam Fender
16:20 - 17:20 Tenacious D (althans, even kijken wanneer Tribute in de setlist zit, verder niet zo boeiend)
19:20 - 20:20 Bastille
20:20 - 21:20 Major Lazer / Michael Kiwanuka (geheel afhankelijk hoe mijn energie dan nog is. Ik neig nu naar ML omdat ik Kiwanuka ook op Glastonbury kan zien)
21:30 Nog even paar nummers van Fleetwood Mac meepakken, munten opmaken en schluss!
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.481
6.150
Timetable Timmetje

Zaterdag

Syml - Golden Earring / Yungblud (clash) - George Ezra - Davina Michelle - Anouk - Jacob Banks / Halestorm (clash) - Jamiroquai - Elbow - Mumford

Zondag

Kraantje Pappie - The Kooks - Barns Courtney - Miles Kane - Kravitz - Die Antwoord - Uurtje The Cure

Maandag

Indian Askin - Jet Rebel - The 1975 - The Pretenders - Slash - Dropkick / First Aid Kit (clash) - Bastille - Michael Kiwanuka

Yungblud en Earring wordt lastig. Ik twijfelde eerst ook tussen Tenacious D en Pretenders maar zou idd bij Tenacious vooral op tribute wachten dus voor Pretenders gekozen.

Banks en Halestorm weet ik écht nog niet. Klote clash.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.481
6.150
Twijfel trouwens ook wat over Slash. In 2015 gezien op het andere podium (als afsluiter voor MUSE meen ik) en vond het toen wel ok maar niet meer dan dat. Is hun nieuwe materiaal de moeite waard?

Vond Kennedy met Alter Bridge wel altijd te gek.
Toffe band.
 

Royke

Dagopener
Sfeerbeheer
2 jul 2018
749
1.263
Tijdschema voor mij gaat waarschijnlijk dit zijn:

Zaterdag:
Mt. Atlas/SYML (clash) - Bazart - Golden Earring/Yungblud (clash) - George Ezra/Badflower (clash) - Cage The Elephant- Anouk - Halestorm/Jacob Banks (clash) - Jacin Trill & Leafs - San Holo - Mumford & Sons

Zondag:
Kraantje Pappie - Blood Red Shoes/White Lies (clash) - The Kooks/Confidence Man (clash) - Rowwen Heze - Krezip - Miles Kane - Lenny Kravitz - Die Antwoord/Mark Ronson (clash) - The Cure - Armin

Maandag:
The BossHoss - Coldrain - Bring Me The Horizon - The 1975/Coely (clash) - Tenacious D - Slash/Palaye Royale (clash) - First Aid Kit/Dropkick Murphys (clash) - Bastille - Major Lazer - Fleetwood Mac

Nog maar eens goed verdiepen in de clashes en afwachten wat mijn vrienden dat weekend willen zien.

Zin in!!
 

Minie

Campingartiest
6 jun 2016
92
26
Contact op genomen met tm ze voeren de orders niet in 1x uit tickets heb ik al voucher voor het hoedje word per post verstuurd en in mijn geval treinticket 3dagen van te voren
Nu maar hop dat mijn knie weer aardig hersteld is over eenaandje heb een kleine breuk in de knie maar gaat de goede kant op
Nu maar even puzzelen in het blokken schema
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.349
5.044
Misschien dat Armin voor Pinkpop nog wel een collab doet met Marco Borsato en Davina Michelle? Misschien Kensington die er nog wat bij doet?

Denk dat hij best uit gaat pakken, om zijn set bijzonder proberen te maken.

Maar gisteren is hij ook bekend gemaakt voor Electronic Family waar hij gelukkig dat soort commercieele meuk achter zich laat. Heerlijk trancen _O_
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.576
11.129
Mijn tijdschemaatje voor de zaterdag. Vetgedrukt: daar komen we voor, schuingedrukt: leuk om te zien, normaal: opvulling (of tijd om een hapje te eten).
13.30 - 14.15 Mt. Atlas, Brightlands
14.15 - 15.00 Bazart, Mainstage
15.00 - 16.00 Golden Earring, IBA Parkstad
16.00 - 17.00 Badflower, Stage 4
17.00 - 18.00 Cage The Elephant, IBA Parkstad
18.00 - 19.00 Anouk, Mainstage
19.00 - 20.00 Halestorm, Brightlands
20.00 - 21.15 Jamiroquai, Mainstage
21.15 - 22.15 Elbow, IBA Parkstad
22.30 - 00.00 Mumford & Sons, Mainstage

Als ik er zo naar kijk, vraag ik me af waarom ik ga. Maar goed, wel leuk om mee te maken.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.037
6.078
Misschien dat Armin voor Pinkpop nog wel een collab doet met Marco Borsato en Davina Michelle? Misschien Kensington die er nog wat bij doet?
_
Dacht ik ook aan... Zal toch geen DJ only zijn?
 

PimSp

Geliefde act
15 dec 2014
1.425
632
Slecht ingedeeld. Er staan maar weinig gitaren dit jaar.
Doen ze ook nog Slash precies tussen Tenacious D en Dropkick Murphys in op een ander podium. Zet die dan alle 3 achter elkaar op de IBA en Major Lazer op de mainstage. Is ten minste meer op doelgroep ingedeeld dan!
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.037
6.078
spoorboekje:

Zaterdag:
Mt Atlas – (Bazart) – Golden Earring – George Ezra – Cage The Elephant – Anouk – Jacob Banks – jemieraaikwaai – "eten" – Mumford

Zondag:
(Kraan) – White Lies – The Kooks – Rowwen Hèze – Krezip – Miles Kane – Lenny Kravitz – Die Antwoord (gedeeltelijk, optijd richting main) – The Cure – beginstukje van Van Buuren uit nieuwsgierigheid

Maandag:
Indian Askin – Jett Rebel – Bring Me The Horizon – The 1975 – The Pretenders – SLASH! – Dropkick Murphys – Bastille (proberen ver vooraan te pakken, bonnen opmaken) – (proberen voorvak in te komen) – Fleetwood Mac
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken