Pinkpop 2019 – Nieuws en geruchten

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.308
4.985
Je kunt toch ook gewoon achter in een busje slapen op de parkeerplaats? En dan ‘s ochtends weer naar huis rijden…
Dat is bij wet verboden zelfs volgens mij.

Anyway, zoals Dennis zegt zijn met de nieuwe latere tijden best zaken die bekeken mogen worden. Op Graspop doen ze het ook geloof ik. Al vraag je een € 10,00 extra op een kaartje. Het zou een goede oplossing zijn.

OV is op dat soort tijden ook niet te doen.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.512
10.556
gijske46 wrote:
Je kunt toch ook gewoon achter in een busje slapen op de parkeerplaats? En dan ‘s ochtends weer naar huis rijden…

Dat is bij wet verboden zelfs volgens mij.

Anyway, zoals Dennis zegt zijn met de nieuwe latere tijden best zaken die bekeken mogen worden. Op Graspop doen ze het ook geloof ik. Al vraag je een € 10,00 extra op een kaartje. Het zou een goede oplossing zijn.

OV is op dat soort tijden ook niet te doen.

Zeg, ik wil wel Limburg uitkomen... Ik mag hopen dat ze weer extra treinen inzetten. Moet terug naar het westen van het land, en ik betwijfel of dat gaat lukken. Gelukkig hebben jullie daar vast ervaring mee, dus is er iemand die me daar antwoord op kan geven?

Edit: Beetje zoekwerk leert al dat er extra treinen rijden. Resteert alleen de vraag nog of ik terug naar het westen kan komen.
 

MetalLimbo

Subheadliner
22 nov 2017
3.589
4.940
gijske46 wrote:
Je kunt toch ook gewoon achter in een busje slapen op de parkeerplaats? En dan ‘s ochtends weer naar huis rijden…

Dat is bij wet verboden zelfs volgens mij.

Anyway, zoals Dennis zegt zijn met de nieuwe latere tijden best zaken die bekeken mogen worden. Op Graspop doen ze het ook geloof ik. Al vraag je een € 10,00 extra op een kaartje. Het zou een goede oplossing zijn.

OV is op dat soort tijden ook niet te doen.
Graspop biedt mooie opties inderdaad:
- een grote gratis camping direct naast het festivalterrein voor de 'die-hard' festivalgangers (zowel weekend- als dagjesmensen), die niet al te veel waarde hechten aan nachtrust, en ook een nachtelijk feestje kunnen waarderen
- twee betaalde campings op een kilometertje loopafstand, waarvan een met standplaatsen voor tenten, caravans en campers en een met speciale (maar redelijk prijzige) festihutjes/-cabins
- twee vakantieparken op resp. 15 en 25 km afstand, de hele dag en tot diep in de nacht goed te bereiken middels pendelbusjes

Voor ieder wat wils dus. :)

Voor Pinkpop zou dat ook prima mogelijk moeten zijn, met bv. vakantieparken in Simpelveld en Vaals.
 

gesp

Support act
11 jun 2018
1.093
310
Indiaantje89 wrote:

gijske46 wrote:
Je kunt toch ook gewoon achter in een busje slapen op de parkeerplaats? En dan ‘s ochtends weer naar huis rijden…


Dat is bij wet verboden zelfs volgens mij.

Anyway, zoals Dennis zegt zijn met de nieuwe latere tijden best zaken die bekeken mogen worden. Op Graspop doen ze het ook geloof ik. Al vraag je een € 10,00 extra op een kaartje. Het zou een goede oplossing zijn.

OV is op dat soort tijden ook niet te doen.

Zeg, ik wil wel Limburg uitkomen… Ik mag hopen dat ze weer extra treinen inzetten. Moet terug naar het westen van het land, en ik betwijfel of dat gaat lukken. Gelukkig hebben jullie daar vast ervaring mee, dus is er iemand die me daar antwoord op kan geven?

Edit: Beetje zoekwerk leert al dat er extra treinen rijden. Resteert alleen de vraag nog of ik terug naar het westen kan komen.

Op tijd op het station geraken kan al wel een probleem worden. De pendelbussen reden vorig jaar tot 23:00 terwijl de headliners tot 00:00 speelden.

Zou ook graag zien dat bij een dagticket een kampeermogelijkheid mogelijk is, eventueel tegen bijbetaling.

En denk dat dit voor meer dagjesmensen opgaat, zeker als je ziet hoeveel daarvan op Werchter blijven kamperen.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.308
4.985
OV heb ik al vaak genoeg uitgezocht. Als je de headliner wil zien (in dit geval The Cure) dan strand ik meestal ergens in Eindhoven, dan ben ik nog een uur van huis. Nadelen van in een boer gat wonen natuurlijk, I know. Daarom vond ik met een dagkaartje vroeger nooit erg dat de boel redelijk op tijd was afgelopen.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.512
10.556
OV heb ik al vaak genoeg uitgezocht. Als je de headliner wil zien (in dit geval The Cure) dan strand ik meestal ergens in Eindhoven, dan ben ik nog een uur van huis. Nadelen van in een boer gat wonen natuurlijk, I know. Daarom vond ik met een dagkaartje vroeger nooit erg dat de boel redelijk op tijd was afgelopen.

Ik ben bang dat het ook Eindhoven voor mij gaat worden. Ben dan nog ongeveer twee uur van huis. Moeten toch maar eens alle opties gaan afwegen. Weet namelijk zeker dat er een paar zijn die Mumford & Sons graag willen zien. Ach ja, nog een maand om alles uit te vogelen. Dat moet wel lukken.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.512
10.556
Trek je maar niks aan van dit bericht. Blijkbaar kan je je berichten niet verwijderen (of ik heb niet helemaal door hoe dat werkt).
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.308
4.985
rickhuissen wrote:
Waarom logeren jullie niet gewoon bij Dennis? Die vraagt ook een tientje
1f61b.svg


NOPE!
geen plek
:cry: maar dan mag je ook bij mij slapen als het Brabant Zingt Holland XXL is hoor.
 

roluf

Geliefde act
11 feb 2015
1.543
833
Lowlands heeft hier de perfecte oplossing voor. Gewoon allemaal het hele weekend naar de getver!!
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.586
655
Zijn er geen Airbnb apartementen/privekamers in de buurt waar je voor een nacht kan verblijven? Of hebben ze die nog niet in Limburg?

Wij hebben zelf een nice adresje maar dat is voor meerdere nachten. Elk jaar reserveren we die gelijk weer. Echt fijn. Voor 1 nacht omstreeks Pinkpop is gewoon lastig te vinden
 

elo

Subheadliner
3 dec 2013
4.994
3.677
OV heb ik al vaak genoeg uitgezocht. Als je de headliner wil zien (in dit geval The Cure) dan strand ik meestal ergens in Eindhoven, dan ben ik nog een uur van huis. Nadelen van in een boer gat wonen natuurlijk, I know. Daarom vond ik met een dagkaartje vroeger nooit erg dat de boel redelijk op tijd was afgelopen.

Dit is een cheapass ‘hotel’: https://www.google.nl/travel/hotels/de%20zevende%20hemel%20kerkrade/entity/CgsIyPKxyNa8jeTcARAB/overview?ap=MAE&g2lb=4207876%2C4208993%2C4223281%2C4242898%2C4253230%2C4253565%2C4254308%2C4256018%2C4258167%2C4260035%2C4260580%2C4250437%2C4253015&hl=nl&gl=nl&un=1&q=de%20zevende%20hemel%20kerkrade&rp=OAJAAEgB&ictx=1&ved=2ahUKEwjC8bHg8I3iAhXIEVAKHZUeCbcQjLsCMAV6BAgNEA4&hrf=KhYKBwjjDxAGGAkSBwjjDxAGGAoYASAB&tcfs=EhoaGAoKMjAxOS0wNi0wORIKMjAxOS0wNi0xMCIYCgoyMDE5LTA2LTA5EgoyMDE5LTA2LTEwUgA

Zo, flinke link ook trouwens, maar het ligt op loopafstand (20 minuten) van het festival.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.308
4.985
Dank, maar nog steeds te prijzig. Als ik alleen naar Pinkpop zou gaan dan zou het prima zijn. Maar een los kaartje voor € 110,00 is al vrij veel geld.. om er dan nog een hotel bij te nemen...

En ik heb genoeg andere festivals/concerten staan in Juni/Juli.. dus ik moet mezelf even beheersen.
 

elo

Subheadliner
3 dec 2013
4.994
3.677
Jammer man, maar snap het volledig, heb zelf ook nog BKS en Pukkelpop op staan, kun je (bijna) van op vakantie.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.009
6.054
Vanavond is een informatiebijeenkomst voor vrijwilligers.
Wellicht dat daarna pas weer meer informatie openbaar wordt gemaakt?
enne?

iets leuks vernomen Set Abominae?
 

thomke

Playlistbediener
16 mrt 2015
34
2
Heeft iemand zijn/haar weekendtickets (regulier) al ontvangen. Bij ons zijn de collector tickets wel al binnen gekomen , maar de reguliere tickets nog niet.
 

Cootje

Dagopener
25 jan 2017
590
545
Heeft iemand zijn/haar weekendtickets (regulier) al ontvangen. Bij ons zijn de collector tickets wel al binnen gekomen , maar de reguliere tickets nog niet.

Da's vreemd, normaal worden hardcopy tickets door tm vrijwel meteen verstuurd en heb je ze binnen enkele dagen binnen...
Vind het persoonlijk niet de meest veilige methode want door de envelop heen kun je al zien dat er Pinkpop tickets in zitten!
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken