Pinkpop 2019 – Nieuws en geruchten

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.154
4.345
Ergens is er nog dat stemmetje dat zachtjes hoopt op the Strokes, Ian Brown en een megaverrassing van Coldplay. Daarentegen overheerst realisme. Ik verwacht geen geweldige line up. Ik vind Mumford and sons een leuke band, dus in ieder geval 1 headliner die ik graag zie. FM is tof om gezien te hebben, al kan ik me heel moeilijk voorstellen dat zij me een hele show boeien.

George Ezra, prima. Tenacious D, tribute is grappig. Verder wordt het gewoon een vrij prijzig weekend bier drinken en misschien valt de presentatie morgen wel mee als je er zonder verwachtingen ingaat. Voor hen die er morgen bij zijn, veel plezier! De afgelopen jaren vond ik het ondanks de inhoud altijd wel een leuke middag!
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.586
655
Ik ga straks lekker aan de sushi, vanavond The Passage en TWD en ik zie alle festileakers morgen in de rij bij Paradiso. Tot morgen!
 

mika

Playlistbediener
15 jan 2019
41
0
De perspresentatie is van 12:00 tot 14:00 dus ik gok daar ergens tussen?.
@timmetje Dat zou echt een geweldige line-up zijn maar niet een overkill aan Noting But Thieves? '16 '18 en '19?
 

erik90

Campingartiest
22 nov 2013
90
9
Hier mijn allerallerlaatste voorspelling:

Mumford & Sons – Kensington + Armin – Fleetwood Mac
Panic at the Disco – Tenacious D – George Ezra – Bastille – Krezip – Nothing But Thieves
Golden Earring – Bring Me The Horizon – The Pretenders – Die Antwoord
Doe Maar – Elbow – Anouk – Tom Walker – Halestorm – Yungblud – Troye Sivan
Ilse de Lange – De Staat – Andrew Bird – Kraantje Pappie – Urbanus
Lil’ Kleine – Royal Republic – Rowwen Hèze – KT Tunstall – Typhoon
Waylon – Novastar – Palaye Royal – Danko Jones – Boef – Bazart
Rondé – The Struts – Bizzey – Maan – Joost – Navarone –
Luminize – Davina Michelle – Roxeanne Hazes – Haevn – Mt. Altas

We zullen morgen zien! Spannend is het sowieso.

altijd zo vreemd eigenlijk dat sommige mensen sigrid uitsluiten omdat zij vorig jaar op stage 4 stond maar intussen nothing but thieves, maan, tom walker bijvoorbeeld wel vaak noemen om terug te komen terwijl die ook vorig jaar aanwezig waren. Is toch een beetje een vreemde gewaarwording.
 

elo

Subheadliner
3 dec 2013
4.955
3.610
Sigrid staat er sowieso. Nieuw album. Mainstage is zelfs mijn gok.
 

elo

Subheadliner
3 dec 2013
4.955
3.610
De perspresentatie is van 12:00 tot 14:00 dus ik gok daar ergens tussen
1f604.svg
.
@timmetje Dat zou echt een geweldige line-up zijn maar niet een overkill aan Noting But Thieves? ’16 ’18 en ’19?

Dauwpop en nog zo’n klein festival hebben hen NL exclusive.
 

lau24

Campingartiest
15 jan 2019
71
0
Ergens is er nog dat stemmetje dat zachtjes hoopt op the Strokes, Ian Brown en een megaverrassing van Coldplay.

Als dat gebeurt he, Coldplay... Man wat zou dat gaaf zijn. Maargoed, dat realisme gooit altijd roet in het eten.

Die derde headliner is denk ik The Cure of The Killers. Ed Sheeran zou ik bijzonder vinden, maar who knows...
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.378
529
Prachtig topic dit.

Ik erger me alleen wel aan de mensen die hier komen om oprechte voorspellingen te doen en om daadwerkelijk over het festival te praten. Haalt de vaart een beetje uit het lezen. Kunnen jullie dat ergens anders gaan doen?
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.154
4.345
David Guetta is in de buurt rondom Pinkpop. Heb je gelijk de grootste flapdrol uit dat genre te pakken. Kan haast niet missen.
 

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.245
5.553
Yes R krijgt voor elkaar wat al geruime tijd niet meer iss voorgekomen: stilte in het Pinkpop topic... zegt genoeg denk ik?
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.946
5.995
Yes R krijgt voor elkaar wat al geruime tijd niet meer iss voorgekomen: stilte in het Pinkpop topic… zegt genoeg denk ik?
Ja, was van mijn stoel gevallen.... Van verbazing!?!
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.946
5.995
Oasiss wrote:
Ergens is er nog dat stemmetje dat zachtjes hoopt op the Strokes, Ian Brown en een megaverrassing van Coldplay.

Als dat gebeurt he, Coldplay… Man wat zou dat gaaf zijn. Maargoed, dat realisme gooit altijd roet in het eten.

Die derde headliner is denk ik The Cure of The Killers. Ed Sheeran zou ik bijzonder vinden, maar who knows…
Na de perspresentatie maar ook Festileaks in de gaten houden... Komen nog wat leuke artikelen aan....

Nu al zin in!
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken