Pinkpop 2019 – Nieuws en geruchten

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.443
6.110
Van afstand dacht ik dat jou avatar Super Mario was.... druk ik erop blijkt het Jan Smeets te zijn!!!! :lol:

Commitment is het wel :p
 

elo

Headliner
3 dec 2013
5.004
3.689
Mocht Lenny Kravitz de laatste headliner zijn, breken we Paradiso af. Dennis ook, van vreugde.
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.145
10.438
Nah, Lenny is niet de meest grote headliner die je kan bedenken maar ik zou er als bezoeker wel vrede mee kunnen hebben. In ieder geval een stuk beter dan veel andere noodoplossingen die ik hier langs zag komen. Man heeft een breed repertoire aan hits opgebouwd de afgelopen 3 decennia. Iedereen kent wel een paar nummers.
 

Verwijderd lid 1647

Randprogramma
26 jan 2016
200
18
Pinkpopevents staan al (afgeschermd) op Ticketmaster, maar daaruit is niks op te maken van het programma. Wel leuk, je kan o.a. sokken en een 50-jaar herdenkingsmunt bij je ticket bestellen als je wilt.

Edit: en ik blijf erbij, Nina Nesbitt staat op Pinkpop. 100%. Zie die (nog ;) ) nergens in het voorspeltopic staan.
 

markvv

Playlistbediener
23 okt 2018
37
0
Ik ben benieuwd morgen. Heb er veel zin in, maar ben wel bang voor een grote teleurstelling als ik hoor wat er allemaal afvalt.
Hopen op dat konijn morgen!

Wie er morgen nog heen wil, ik heb nog een kaartje over, zie andere topic
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.586
655
TILLIE!!!!!! KENSINGTON MOCHT TOCH NIET MEER? WARUM STAAT DIE VOOR 2020 ALS SUB VOOR BROES? BROES HEBBEN WE TOCH DIE CD GESTUURD EN HIJ VOND HET TOCH KUT?
 

Danielle1617899608

Playlistbediener
8 mrt 2017
49
0
Mocht Lenny Kravitz de laatste headliner zijn, breken we Paradiso af. Dennis ook, van vreugde.

Al vaker live gezien. Geeft altijd een topshow, maar verder dan sub zie ik hem niet... Als hij wel headliner is en meerdere artiesten zowel op Pinkpop als daar staan, kan ik net zo goed naar Retropop/Hello festival gaan. Dichter bij huis..
 
1 mei 2017
289
0
Ik zie een trend, trouwens…


emmers met glijmiddel wrote:
Zo vind ik ook dat Riley Reid naar Nederland moet vliegen en haar kontgat open moet maken voor mijn piemel


emmers met glijmiddel wrote:
kringspiermusketier Maynard


emmers met glijmiddel wrote:
op zoek gaan naar iemand die het rectaal bij mij naar binnen wilt blazen.

Van wikipedia:

De anale fase is, volgens Freud, de tweede fase in de psychoseksuele ontwikkeling en duurt van ongeveer 15 maanden tot 3 jaar. […] Rond deze leeftijd (2 jaar, maar dit verschilt ook per cultuur) begint ongeveer de zindelijkheidstraining, wat betekent dat het kind gefascineerd raakt door de erogene zone van de anus. Dit stadium valt samen met het begin van het vermogen om de sluitspier te beheersen.

Kinkshamen is niet netjes, bro. Dat doet schade aan de gewilligheid en comfort van slaapkamertaferelen!
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.706
1.865
Nah, Lenny is niet de meest grote headliner die je kan bedenken maar ik zou er als bezoeker wel vrede mee kunnen hebben. In ieder geval een stuk beter dan veel andere noodoplossingen die ik hier langs zag komen. Man heeft een breed repertoire aan hits opgebouwd de afgelopen 3 decennia. Iedereen kent wel een paar nummers.

Lenny voor Fleetwood Mac zou mij echt niet verbazen. Zou ik persoonlijk ook een prima en logische zet vinden van PP qua programmering.
Dat hij al op een ander festival staat zegt blijkbaar zoveel niet. Sting is bijvoorbeeld ook headliner op 2 verschillende festivals in NL.
Dit was vroeger volgens mij niet denkbaar maar daar word nu dus vanaf gestapt..
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.018
6.059
Mocht Lenny Kravitz de laatste headliner zijn, breken we Paradiso af. Dennis ook, van vreugde.
meh, Hello en Pinkpop, dat is niet echt heel speciaal dan... Beetje jammer als noodoplossing.
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.586
655
Kinkshamen is niet netjes, bro. Dat doet schade aan de gewilligheid en comfort van slaapkamertaferelen!
WEL GOED SMEREN DAN!
 

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.310
5.772
Kinkshamen is niet netjes, bro. Dat doet schade aan de gewilligheid en comfort van slaapkamertaferelen!

WEL GOED SMEREN DAN!

Stoppen op je hoogtepunt man... Deze was leuk, je hebt je momentje gehad, nou kappen :wink:
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken